Gå til innhold

Vokteren (TV2)

NordicViking

Anbefalte innlegg

Djækklåsst skrev (8 minutter siden):

Da burde hun kanskje ha  nominert den hun mente var den "svakeste",  av de som ikke hadde immunitet, fremfor å gi ordet til Robin slik at han kunne ta for seg den første nominasjonen.  Eller kanskje hun tenkte den svakeste (hvem?) skulle tatt ordet og nominert seg selv?

Hun ville vel ikke være "den slemme" som fortalte hvem som skulle nomineres. Det er jo tydelig at ingen av dem vil være den som åpner ballet og sier et navn. Det er jo der de har vært litt avhengige av Robin til å tørre å ta ordet. 
Men, ja, jeg tror i hennes øyne så burde "den svakeste" selv innse det, og nominere seg selv. 

Jeg tror alle andre i gruppa vet akkurat hvilken plass de har på "rangstigen" og når Trude og damene mener at de skal "stemmes ut". 
Det er jo akkurat denne rangstigen mange av dem nå utfordrer, ved å gå sammen og ta ut de "sterkeste" og mest dominerende.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djækklåsst skrev (1 time siden):

Da burde hun kanskje ha  nominert den hun mente var den "svakeste",  av de som ikke hadde immunitet, fremfor å gi ordet til Robin slik at han kunne ta for seg den første nominasjonen.  Eller kanskje hun tenkte den svakeste (hvem?) skulle tatt ordet og nominert seg selv?

Hun slengte jo ut en nominasjon på Robin når hun klikket for at han nominerte komikerfruen. Da kom det et furtent "da nominerer jeg deg", fra henne. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miomino skrev (1 minutt siden):

Hun slengte jo ut en nominasjon på Robin når hun klikket for at han nominerte komikerfruen. Da kom det et furtent "da nominerer jeg deg", fra henne. 

Er så spent på neste episode, tenker det blir dramatikk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Er så spent på neste episode, tenker det blir dramatikk!

Etter teaseren å dømme legges det opp til det. Det blir spennende, ja.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miomino skrev (2 minutter siden):

Etter teaseren å dømme legges det opp til det. Det blir spennende, ja.

Gleder meg. Skal sitte klar med popcornet🍿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de teaserne stort sett overdramatiserer. Så jeg er ikke helt sikker på at det blir så mye drama som de lar oss tro.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miomino skrev (21 minutter siden):

Ja, nettopp, hun nominerte Robin fordi hun ikke liker ham, eller måten han har vært på. Så korrekt praksis for henne er å nominere noe man ikke liker, eller som gjør noe man ikke liker. Og det er jo helt greit. Så da bør hun være komfortabel med å selv skulle bli nominert av samme grunn ved en senere anledning.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (22 timer siden):

Skjønte ikke helt det du mente der. Hva er mindreverdighetskompleks? Prøvde å sjekke hva det betydde, men fikk ikke et konkret svar lol

Han ble kraftig lurt i sin sesong av Forræder. Tror derfor at han føler han har noe ekstra å bevise. Synes han fremstår usikker og vinglete sosialt. 

Kun min mening :nikke:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (21 timer siden):

Klysetittel annet konsept? 

yamask skrev (21 timer siden):

Regner med det siktes til GGG i 71° Nord

Jepp, hèlt riktig :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 7.10.2024 den 12.46):

«Vokteren» er vel egentlig ikke noen? 

Navnet på TV-serien spiller på at en mystisk skikkelse, "Vokteren", angivelig holder deltakerne under oppsikt. Hva som ligger i dette er uklart, og vi vet ikke om dette er en karakter som kommer inn i spillet på et senere tidspunkt. Vi har sett glimt av noe eller noen som går rundt i litt rufsete klær i fjellet, men vi har ikke fått noen forklaring på hva dette er. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (På 7.10.2024 den 0.23):

Jeg mener å huske fra en av teasere fra første episodene viste Marna sitte på et berg og grine litt opprørt? Har ikke sett dette klippet i sin helhet i en episode enda. Er det en plot twist å velge inn igjen en utstemt?

Jeg håper ikke de begynner å ta inn igjen de som er utstemt, men vi vet jo ikke hva som venter. Fikk inntrykk av at det nærmest var en 'game changer' som snur opp-ned på alt, så det skal bli spennende å se hva som skjer.  :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (9 timer siden):

Jeg håper ikke de begynner å ta inn igjen de som er utstemt, men vi vet jo ikke hva som venter. Fikk inntrykk av at det nærmest var en 'game changer' som snur opp-ned på alt, så det skal bli spennende å se hva som skjer.  :popcorn:

Hva med et opplegg som Nissene på Låven (og Big Brother 2001), hvor den som først ble stemt ut kan få en ny sjanse.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (11 timer siden):

Navnet på TV-serien spiller på at en mystisk skikkelse, "Vokteren", angivelig holder deltakerne under oppsikt. Hva som ligger i dette er uklart, og vi vet ikke om dette er en karakter som kommer inn i spillet på et senere tidspunkt. Vi har sett glimt av noe eller noen som går rundt i litt rufsete klær i fjellet, men vi har ikke fått noen forklaring på hva dette er. 

Og siden vi enda ikke har fått sett mer av denne vokteren så har jeg tenkt at det ikke er noen egentlig. Blir spennende å se! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djækklåsst skrev (9 timer siden):

Hva med et opplegg som Nissene på Låven (og Big Brother 2001), hvor den som først ble stemt ut kan få en ny sjanse.

Det er godt mulig, men jeg ville ikke kalt det for en 'helt syk tvist'. Som deltaker hadde jeg blitt ganske irritert dersom noen av de utstemte deltakerne kom inn igjen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt fantastisk at noen kan hisse seg så voldsomt opp på grunn av et tv-program :ler: Ja, Robin spiller, men å sammenlikne med Hitler? Er det mulig? Hva skulle Robin gjort da, satt seg i samme sovepose som Silje og sagt at han ikke har lyst til å stemme på noen? 

Robin er klønete, og nå ser han sin mulighet. Klart han gjør, for halvparten av deltakerne er jo blinde mus som holder i halen til den som går foran. Da ser han sitt snitt til å vri det til sin fordel. Så gjør han det på en klønete måte, da. Men ondskapsfull er han da virkelig ikke. Å be på sine knær om en klem sier litt om at dette ikke er personlig for ham. Det er et spill, og noen må da spille. 

Jeg forstår ikke hvordan noen kan bare dele ut immunitet til noen andre, og så bli sure for at det får konsekvenser. Jeg hadde også blitt muggen om jeg var Marna, men ærlig talt. Tenk litt, da. Er man fem, gir immunitet til to, da er det kjipt å være en av de tre som står igjen. Selvsagt ryker en av de. Har de aldri sett reality før? :ler: 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 skriver dette om de to neste episodene - nå på lørdag: Når Vokteren iverksetter den sjukeste tvisten noensinne gjelder det å ha dine venner nære, men dine fiender enda nærmere.   

I en teaser for helgens episoder sier Anny Isabella at "dette var det verste som kunne skje".

Hva som kommer til å skje nå er ikke godt å vite, men det er tydelig at ikke alle er like fornøyd. Skal bli interessant å se hva 'Vokteren' finner på. :popcorn:

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PusheenPusheen skrev (På 7.10.2024 den 23.27):

Synes denne stemminga burde foregå anonymt. På den måten blir alle tvunget til å stemme, og alle må ta et standpunkt, og ikke nødvendigvis bare hive seg med resten. 

Enig . Stemming burde foregå anonymt . Å alle burde måtte avgi sin stemme . Uten noe press fra sterke spillere som Robin . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Enig . Stemming burde foregå anonymt . Å alle burde måtte avgi sin stemme . Uten noe press fra sterke spillere som Robin . 

Ja, mye vanskeligere å tvinge noen til å stemme på noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Sjuk plottvist! Jeg ville heller ha Trude enn Robin ute fordi Trude skjønte ikke at måten Robin spilte på var en del av taktikken hans så hun endte opp med å ta alt Robin sa personlig. Men well played som Robin sa.

Helt ærlig, drit lei meg for at Robin røk ut. Og skikkelig unsatisfying (bittert) at det var Robin som røk ut før Trude, det føles bare feil.

Endret av Osten
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...