Babyface Skrevet 6. oktober #241 Del Skrevet 6. oktober Ctrl skrev (53 minutter siden): Ja, hva i alle dager drev Robin på med der? Han har hatt en agenda mot Trude i mange dager og hadde akkurat hatt en oppfyrt krangel med henne, der han hadde påpekt at hun var herskete, hvor hun framfor alle avslutter med at hun følte seg støtt over hele seansen. Og så kommer Robin ut av det blå krypende mot henne som et skadet, stakkarslig dyr med halen mellom beina og spurte etter klem? Ikke noe prat, men en klem... En godklem. Helt innsiktsløst. Nærmere ufint enn noe annet. Må være det pinligste tv-øyeblikket i år. Jeg ble ille berørt bare av å se på. Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor Robin søkte etter klem fra Trude der og da. Og selvfølgelig får han nei fra ei dame som Trude. Og godt var det. Robin hadde ikke fortjent noe annet. Disputten mellom de var jo ikke avklart eller ferdig, og det var altfor tidlig til å begynne å kose og trøste hverandre. Jeg tror rett og slett han fikk litt dårlig samvittighet, for selv om han er en spiller, liker han nok ikke helt komfortabel med å være i konflikt med folk. Jeg synes ikke han trenger å ha dårlig samvittighet, men flere av de eldste skjønner ikke helt hva konseptet de er med på går ut på. De tar det litt vel personlig og har muligens ikke helt tenkt godt nok gjennom eksakt hvordan de skal bli færre underveis. For det virker som flere blir tatt litt på senga at de skal snakke åpent om hvem som skal ut. Robin gjør dette og får da litt skylda for spillkonseptet, i mine øyne. Isabella er slett ikke den svakeste fysisk der, det tror jeg de begynner å se nå. Marna har tapt seg i mine øyne i denne serien, særlig da hun røyk. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 6. oktober #242 Del Skrevet 6. oktober Osten skrev (3 minutter siden): Det tenker jeg også. Ikke fordi jeg heier på Robin, men fordi han selv sa at han ikke er en person som lager dårlig stemning og at han bare spiller dette spillet aggressivt for å prøve på "high chance, high reward", men han sa selv at det ikke var så lurt på snapchatten hans, som tyder på at han kanskje blir stemt ut Jeg tror jo kanskje at Trude tar dette litt mer personlig enn hva Robin mener at det er. Han spiller spillet. Men oi, kanskje han ble stemt ut da? Det blir jo bittelitt kjedelig. Men Sebastian kan kanskje komme opp med noe sprell da. Han later jo bare som han lever i det uvisse, sa han. Så blir jo interessant å se. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 6. oktober #243 Del Skrevet 6. oktober yamask skrev (40 minutter siden): Planen til "damegjengen" med å stemme ut de svakeste først er noe av det mest egoistiske og urettferdige jeg har hørt. Det er ingen i den gruppa der som er for svake til å nå toppen uansett. At det ville vært urettferdig er jeg jo veldig lite enig i. Det er jo tross alt en konkurranse om å komme seg opp på et fjell. Alle vil jo komme seg opp for dette får de jo hjelp til - men noen hadde jo et dårligere utgangspunkt enn andre og har fått mer hjelp (gode råd) underveis - og de svakeste har sinket framdriften. Trude kommer til å ryke kjapt fordi hun er for åpen og dirkete - hun skjønner spillet en gidder ikke å være med på det. Samtidig er hun jo også sterk . Robin kommer også til å ryke ganske kjapt fordi fordi han blir sett på som en trussel fordi han var den som startet ført og spilte mest tidlig Dernest kommer de sterkeste fysisk eller mest aktive i spillet ryke etter tur og den mest anonyme sitter igjen - det kan like gjerne være Isabella. Jeg synes ikke det vil være en verdig vinner - uansett om det er "spillet" som er det viktigste . Jeg har nok rett og slett ikke helt sansen for programmer der sånt type spill er viktigst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 6. oktober #244 Del Skrevet 6. oktober PusheenPusheen skrev (7 minutter siden): Jeg tror jo kanskje at Trude tar dette litt mer personlig enn hva Robin mener at det er. Han spiller spillet. Men oi, kanskje han ble stemt ut da? Det blir jo bittelitt kjedelig. Men Sebastian kan kanskje komme opp med noe sprell da. Han later jo bare som han lever i det uvisse, sa han. Så blir jo interessant å se. Jeg kommer helt ærlig til å bli lei meg når han går, fordi han shapet dette spillet så det skulle bli spennende, og han spilte også spillet på hans egen måte som fikk oss til å bli engasjert. Han spiller bare på sin egen måte. Jeg tror også at Robin kommer til å blir stemt ut, etter det han sa på snapchat. Shit ass, dette skal bli spennende! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 6. oktober #245 Del Skrevet 6. oktober Osten skrev (1 minutt siden): Jeg kommer helt ærlig til å bli lei meg når han går, fordi han shapet dette spillet så det skulle bli spennende, og han spilte også spillet på hans egen måte som fikk oss til å bli engasjert. Han spiller bare på sin egen måte. Jeg tror også at Robin kommer til å blir stemt ut, etter det han sa på snapchat. Shit ass, dette skal bli spennende! Er litt redd for at det blir like treigt som starten var, hvis Robin blir stemt ut, ja. Men det kan jo være en øyeåpner for resten hvis han drar. Kumbaya-gjengen må starte spillet snart. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 6. oktober #246 Del Skrevet 6. oktober punkyB skrev (26 minutter siden): At det ville vært urettferdig er jeg jo veldig lite enig i. Det er jo tross alt en konkurranse om å komme seg opp på et fjell Jeg ser poenget ditt, men dette er et sosialt spill i tillegg til fysisk, så da er det litt urettferdig at de fysisk sterke tar en "felles" beslutning helt i starten om å stemme ut de fysisk svakeste først. Det er ikke Everest de skal bestige. Jeg tror det er like viktig å være sterk mentalt i dette spillet, og når man ser hvor utrolig sint feks Trude ble av at andre spiller er jeg ikke sikker på hvor sterk hun egentlig er. Uansett blir det spennende fremover. Ting kan snu. Hvem veit, om 2 uker heier alle på Silje og jubler over at Isabella ryker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 6. oktober #247 Del Skrevet 6. oktober yamask skrev (20 minutter siden): Jeg ser poenget ditt, men dette er et sosialt spill i tillegg til fysisk, så da er det litt urettferdig at de fysisk sterke tar en "felles" beslutning helt i starten om å stemme ut de fysisk svakeste først. Det er ikke Everest de skal bestige. Jeg tror det er like viktig å være sterk mentalt i dette spillet, og når man ser hvor utrolig sint feks Trude ble av at andre spiller er jeg ikke sikker på hvor sterk hun egentlig er. Uansett blir det spennende fremover. Ting kan snu. Hvem veit, om 2 uker heier alle på Silje og jubler over at Isabella ryker. Enig i at det blir spennende (OG mye enig i det du skriver her) - dvs. håper jo det , og det virker jo sånn også utfra forsmaken på neste episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 6. oktober #248 Del Skrevet 6. oktober I flere reality-konsepter slår det meg stadig at en del deltakere ikke forstår hva de er med på. Poenget er ikke at den fysisk sterkeste spilleren skal stå igjen til slutt. Ikke i Vokteren, ikke i 71 grader nord. Var det poenget, ville kun topptrente personer vært med og all konkurranse ville vært individuell. Konseptene her er SPILL, hvor de bl a skal samarbeide på lag, hvor mange andre ferdigheter ut over sterk fysikk kan være en fordel og man skal tenke og bruke taktikk osv. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 6. oktober Forfatter #249 Del Skrevet 6. oktober Heartland skrev (4 timer siden): Robin bestemte veldig kjapt hvem som skulle være på lag. Han bestemte da også at hans lag ble 6 deltakere og i overtall. Når han i tillegg kjører over de andre og sier « nå er vi et lag, vi stemmer sammen, vi stemmer på Marna», så har han ene og alene bestemt hvem som skal ryke ut. Og det andre laget er sjanseløse. Det virker som denne alliansen til Robin egentlig er ganske skjør. Fikk inntrykk av at Sebastian allerede planlegger å få stemt Robin ut. Og hva var dette i teaseren for neste episode om en "helt syk tvist" eller noe i den dur? Det må nesten skje noe som setter alt på hodet. Hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 6. oktober #250 Del Skrevet 6. oktober PusheenPusheen skrev (4 timer siden): Synes også det var kleint, men kanskje det er hans måte å vise at han ikke ønsker dårlig stemning. Umusikalskt uansett, særlig siden han har vært ute etter Trude såpass lenge og gjort det så klart. Hadde jeg vært han, hadde jeg bare latt henne være i fred... Men kan ikke starte å spille «hardt», snakke om at han er kynisk osv for så å ønske klem. Bare hold seg til en ting. Dritkleint. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 6. oktober #251 Del Skrevet 6. oktober Eyr skrev (6 minutter siden): Men kan ikke starte å spille «hardt», snakke om at han er kynisk osv for så å ønske klem. Bare hold seg til en ting. Dritkleint. Ja, det var skikkelig motsigende. Tror som sagt det handler om at han vil vise at det kun handler om spill, og at han ikke vil ha dårlig stemning. For jeg tror ikke det er personlig for han. Eller, så prøver han å være taktisk, vise at han er god og snill selv om han på død og liv vil ha ut Trude. Kanskje han prøver å berge sin egen ræv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 6. oktober #252 Del Skrevet 6. oktober (endret) PusheenPusheen skrev (20 minutter siden): Ja, det var skikkelig motsigende. Tror som sagt det handler om at han vil vise at det kun handler om spill, og at han ikke vil ha dårlig stemning. For jeg tror ikke det er personlig for han. Eller, så prøver han å være taktisk, vise at han er god og snill selv om han på død og liv vil ha ut Trude. Kanskje han prøver å berge sin egen ræv. Burde bare sagt d som d er, og så sagt at man ikke ønsker uvenner men at det tross alt er et spill. De andre burde jo også begynt å tenkt taktisk hvis man vil til toppen. Så d e jo bare veldig korttenkt at de ikke har begynt selv… Endret 6. oktober av Eyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 6. oktober #253 Del Skrevet 6. oktober Eyr skrev (10 minutter siden): Burde bare sagt d som d er, og så sagt at man ikke ønsker uvenner men at det tross alt er et spill. De andre burde jo også begynt å tenkt taktisk hvis man vil til toppen. Så d e jo bare veldig korttenkt at de ikke har begynt selv… Ja, det er jeg enig i. Å skulle ha klem rett etter det der, blir ubehagelig. Enig. Korttenkt og naivt. Silje ble jo sjokkert over at hun ble nevnt som kandidat under den bro-seansen eller hva det nu var, og i tillegg sa hun til de andre at Desta hadde gitt henne immunitet. Der skulle jeg ønske Desta hadde sagt ifra. Er jo helt hodeløst, jeg fatter ikke at det går an å være å godtroende og blåøyd som Silje. "Jeg vil jo bare hjelpe alle å komme opp til toppen". Du er ikke på klassetur... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 6. oktober #254 Del Skrevet 6. oktober revue3 skrev (På 18.9.2024 den 8.04): Er jeg den eneste som husker Fritz som ganske sutrete fra 71? Det var greit nok i starten i den gutteklubben, men etterhvert falt han helt gjennom. Han er fysisk sterk, men taklet motgang dårlig. Vil heller sagt krass og ganske forlangende av de rundt seg. Mer en som piska de andre uten å legge noe i mellom. Oppførte seg som en kødd da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 6. oktober #255 Del Skrevet 6. oktober Faen så provosert jeg blir over alle, minus Silje og Trude, de er de eneste med ryggrad der inne. Fy fean så kvalm jeg blir av måten Robin holder på, han er jo en mobber, som går tilbake på ting han sier. Og resten av saueflokken som bare verner om Robin, som kun lager splid og kvalme. Og kommentaren til Sebastian på Silje, hvor han reagerer med «vet du ikke at det er en stemme på Robin» når hun ikke vil syemme Marna, faen, han Sebastian som liksom ville ha ut Robin. Håper Robin, Sebastian og hu jenta som påpekter at Trude lager dårlig stemning, håper de tre ryker på helvete med huet og ræva ut. Samme med Desta og, lager bare dårlig stemning. Og Desta, mener at Trude ikke spiller spillet, Trude er real, samme med Silje. Resten mangler ryggrad. Ting blir jo personlig med mobbekulturen som Robin legger opp til, hvor alle bare henger seg på, hvor de som tørr å ha egen meninger og står opp mot Robin blir snakka stygt til. Faen for en jævla gjeng på tur. Hvis ikke Robin ryker neste gang, så slutter jeg å se dette programmet. Det ble rett og slett ødelagt for meg. Alltid likt Robin og fulgt han på Youtube, men etter Vokteren har jeg mistet totalt respekt og fått avsmak på hele fyren. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 6. oktober #256 Del Skrevet 6. oktober Blueberrymuffin skrev (6 minutter siden): Faen så provosert jeg blir over alle, minus Silje og Trude, de er de eneste med ryggrad der inne. Fy fean så kvalm jeg blir av måten Robin holder på, han er jo en mobber, som går tilbake på ting han sier. Og resten av saueflokken som bare verner om Robin, som kun lager splid og kvalme. Og kommentaren til Sebastian på Silje, hvor han reagerer med «vet du ikke at det er en stemme på Robin» når hun ikke vil syemme Marna, faen, han Sebastian som liksom ville ha ut Robin. Håper Robin, Sebastian og hu jenta som påpekter at Trude lager dårlig stemning, håper de tre ryker på helvete med huet og ræva ut. Samme med Desta og, lager bare dårlig stemning. Og Desta, mener at Trude ikke spiller spillet, Trude er real, samme med Silje. Resten mangler ryggrad. Ting blir jo personlig med mobbekulturen som Robin legger opp til, hvor alle bare henger seg på, hvor de som tørr å ha egen meninger og står opp mot Robin blir snakka stygt til. Faen for en jævla gjeng på tur. Hvis ikke Robin ryker neste gang, så slutter jeg å se dette programmet. Det ble rett og slett ødelagt for meg. Alltid likt Robin og fulgt han på Youtube, men etter Vokteren har jeg mistet totalt respekt og fått avsmak på hele fyren. Hvordan har Silje ryggrad? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 6. oktober #257 Del Skrevet 6. oktober Blueberrymuffin skrev (5 minutter siden): Faen så provosert jeg blir over alle, minus Silje og Trude, de er de eneste med ryggrad der inne. Ta deg en bolle da. Sitter du og ser på Forræder og klikker på at folk juger til hverandre og eller? Dette er ikke reality, det er et spill på TV. Og å kalle Robin en mobber er fullstendig grunnløst i forhold til hva som er vist på TV til nå. Men for all del, alle skal få ha sin mening. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
revue3 Skrevet 6. oktober #258 Del Skrevet 6. oktober jojojo1988 skrev (31 minutter siden): Vil heller sagt krass og ganske forlangende av de rundt seg. Mer en som piska de andre uten å legge noe i mellom. Oppførte seg som en kødd da. Bare husker når det tettet seg til på Svalbard og det ikke var svakere folk å gjemme seg bak. Ida Njåtun var jo mye sterkere mentalt enn ham. Han taklet ikke å være uten en gruppe å støtte seg på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. oktober #259 Del Skrevet 6. oktober Det frempeket som kan tyde på at Robin ryker ut neste gang, har jeg mine tvil til. Er det han som ryker hadde de vel ikke vist klippet? Robin tror kanskje han er en smart spiller, men det er han jo ikke. De som kjapt blir dominante og tar stor plass, ryker jo gjerne ut. Bedre å ligge og vake i midtsjiktet, være trivelig og omgjengelig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 6. oktober #260 Del Skrevet 6. oktober Jeg synes også Trude er real. Ja, sikkert irriterende på sin måte, men real. Håper Robin går ut neste gang. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå