Gå til innhold

Vokteren (TV2)

NordicViking

Anbefalte innlegg

Gjest In absentia
PusheenPusheen skrev (På 2.10.2024 den 16.12):

Vet ikke om du så den videoen som ble lenket litt lengre opp her? Der Sebastian, med force, dytter Simen? Enda en ting å skrive på den ironiske "vil at barna skal være stolte av meg"-lista.

Enda verre: Dytter ham når han ser vekk.

Journalisten sier dessuten at han fikk et «skikkelig slag i skulderen» off camera, noe Simen bekrefter.

Ved spørsmål så tar Sebastian en lang pause og tenker seg om før han gir en vag og uspesifisert grunn for at «han fortjente det». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ninaen skrev (På 22.9.2024 den 1.00):

Lokal parodi på henne, hvor «hun» sier «deltok i 71 meter nord» 😂 Svært passende.  Og ja, håpløst. Ikke at alle må være fjellgeiter, men å kunne gå med sekk er liksom minimum…

Ha ha ha ha... Det at du minst 4 måneder før innleder en heftig slankekur kombinert med mye kondisjonstrening på dagtid og bøttevis med navigasjons trening med kart og kompass er et must. Ellers kunne de bare holde seg hjemme ! De som ikke har dette på plass blir et lik de andre må slepe etter seg, og nei det er ikke så veldig underholdene heller. Og med kart og kompass mener ikke jeg bare at man kan ta seg fra A til B på et kart, men også avansert krysspeiling på koordinater. For jo dette får man brukt for alene også i løpet av en slik konkurranse.  Så tror jeg at for 98 % av disse deltagerne handler det om å få oppmerksomhet og noen få opplevelser på en kort sorti i programmet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et nek Silje er i spillet, jeg blir helt matt!

Edit: Og Trude maser om hvordan Robin oppfører seg, men jeg synes at hun også er like dominant og egentlig er den som lager surest stemning der innimellom. Det er et spill og ikke en kostetur.

Endret av PusheenPusheen
La til et avsnitt
  • Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at Anders, Desta og Sebastian begynner å tenke spill nå. Nå blir det mindre kjedelig.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Likte dagens episode! Endelig litt dramatikk! :) Lover godt fremover!

Trude er skikkelig irriterende. Men Silje tar kaka. Altså seriøst, hadde jeg vært Desta hadde jeg blitt forbannet. Det ble hun vel også, men synd hun ikke konfronterte henne. Er det mulig å være så kronidiot (Destas ord) :P 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke Robin Hofset. Det har jeg aldri gjort - siden første gang jeg ble introdusert for ham. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sebastian er også en cunt. 

Spoiler

Trude, Silje og Hilde er vel de eneste som ikke stemte på Silje. Feigt av Anders og Desta å hive seg med.

Hadde Anders og de andre snakket sammen kunne de fått med Hilde på Robin.

Jeg synes Johannes er naiv - det viser han når han hiver seg inn i diskusjonen? 

"Nå er du urettferdig?"

Men Johannes tror jo at "vi er et lag". 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Trude viser mer og mer sitt sanne jeg! De skal få slite med den dama, det er sikkert. Usympatisk, selvrettferdig, splitt-og-hersk type.

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (1 time siden):
  Vis skjult innhold

Trude viser mer og mer sitt sanne jeg! De skal få slite med den dama, det er sikkert. Usympatisk, selvrettferdig, splitt-og-hersk type.

Helt enig, Og hvorfor er hun med i et kjendisprogram? Hun er nobody.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (1 time siden):
  Vis skjult innhold

Spoiler

Ja hun er utrolig nedlatende og ufyselig. Sjokkerende at en godt voksen person blir så furten når noe ikke går som hun vil. Etter teaseren virker det ikke som de klarer å få henne ut neste gang, dessverre.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

De var vel et lag kun for anledningen? Så hvorfor biter alle på gnålet til Robin om at nå er de et lag!? Robin er en spiller av rang og han skjuler det ikke, han viser at han gjør hva som helst for å vinne. Nesten sjokkerende å se hvor lett det er å manipulere mennesker og å få de med uten at de gir motstand eller stiller spørsmål. Hilde var den eneste på "laget" som ikke lot seg diktere.

Sebastian som liksom skal spille dum, istedenfor å være smart og å spille ut Robin først som sist. Feig er han også som ikke tør å se opp mens han gir Robin drittjobben.

Ser Trude får mye pes, men har mer sansen for Trude enn for Silje som også fikk immunitet. Hun tør ikke  si et kvekk, ei heller rekke opp hånda ved utstemming. Sitat Silje: Jeg vil hjelpe alle til toppen 🤦‍♀️ Og i tillegg outer hun Desta til alle. Silje er dyktig i fjell og terreng, men stokk dum i det sosiale spillet, ergo er hun ikke en sterk konkurrent i dette spillet. 

Håper nesten Silje ryker, da hun virker helt blåst i spillets gang og er en feig deltaker som helst vil ha ryggen fri med at ingen skal være sure på henne. Så da holder hun heller kjeft selv om den som ble nominert var med på å gi henne immunitet. Trude hadde ihvertfall guts nok til å nominere den ingen tør å gå imot. 

De kunne fått ut Robin, men veike som de er lot de seg diktere og manipulere, ei heller var ikke strategiske nok og snakket sammen. Robin fikk sin vilje fordi han snakker og spiller spillet, mens de andre følger etter som en saueflokk. Så får vi se om Sebastian er tøff nok til å få ut Robin som han påståelig ønsker. 

Jaja det tok seg ihvertfall opp etter noen kjedelige episoder 😅

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest In absentia
MiaY skrev (45 minutter siden):

Tror ikke hun er kjent for annet enn å være moren til funkygine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiaY skrev (1 time siden):

Riktignok har hun blitt kjent gjennom sin datter og deltagelse i deres familie-realityprogrammer.

Men hvorfor er influencere kjente? Og andre såkalte kjendiser som har deltatt i paradise hotel eller ex on the beach, men som også deltar i kjendis-reality?

Hun er lærer som åpenbart har gjort en jobb som kommune og stat er avhengig av, og så har hun blitt kjent gjennom sin trenings-influencerdatter hvorpå datters popularitet har gitt familien mulighet til å skape egne realityprogram. Er vel ikke verre det enn å være en såkalt "nobody" (for å bruke dine ord) som drikker seg drita på paradise hotel og blir "kjendis" etter det, eller som velger å influence andre med barneeksponering, sminke, kropp, klær, kaffelaging og skjæring av frukt i tillegg til endeløse reklamer. Mer skal det ikke til.

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bitre enkelte blir over at det spilles :vetikke: Litt absurd faktisk. De vet jo at noen skal ut hver gang, så hvordan hadde de sett for seg at det skulle skje?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nesten litt pinlig å se på dette. Er så mange der som ikke forstår at de er med på et realityprogram, og så skrekkelig redd for å ha meninger fordi det kanskje blir tatt personlig 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Trude sier hun er ikke laget for sånt, og hun takler ikke folk som ikke er åpne og ærlige… da har hun kanskje ikke så mye der å gjøre 🙄

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner det er kjipt å sende ut folk, men all den misnøyen med "er det sånn vi skal spille nå"? Ja hvordan skal de ellers stemme ut folk da? Loddtrekning? Stemme ut de "svake"? Hvordan svak da? Yngst og minst erfaring med fjellet? BMI? IQ? 🤦‍♀️

Kjenner jeg blir irritert på den der sutringen. Går ut i fra at de vet hva de har sagt ja til. 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (18 minutter siden):

Jeg skjønner det er kjipt å sende ut folk, men all den misnøyen med "er det sånn vi skal spille nå"? Ja hvordan skal de ellers stemme ut folk da? Loddtrekning? Stemme ut de "svake"? Hvordan svak da? Yngst og minst erfaring med fjellet? BMI? IQ? 🤦‍♀️

Kjenner jeg blir irritert på den der sutringen. Går ut i fra at de vet hva de har sagt ja til. 

De tenkte jo å ta ut de svakeste, det de ikke liker er å føle seg truet selv fordi de er de sterke som så for seg å bli. Hykleri. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude skulle heller meldt seg på Skal Vi Danse, og ikke deltatt på Vokteren. Når hun ikke makter å spille og skal bedrive moralpreik med surking ovenfor de andre deltakerne når en utstemming må skje, da er hun bra malplassert. For Trude glemte det viktigste: èn MÅTTE stemmes ut, gjennom en utstemming basert på nominasjoner. 

Trude fremstår som herskete ovenfor Robin, men også hele gruppa. Gruppas Mor Hubro. En bedreviter og moralens vokter der hun selv har en mening om alt og alle. Ironien er at det er liksom feil at Robin vil ha henne ut, men det er helt greit at hun vil ha han ut... 

Problemet til Trude er at Robin truer egoet hennes. Det er vel dèt hun takler dårlig.

Hadde det ikke vært for Robin så hadde vi alle visst rekkefølgen på hvem som røk når. Så bra at Robin fyrer i gang spill. Og det er liksom ikke mer riktig å stemme ut "den svakeste" etter tur og orden, som Desta sa. 

Silje på sin side er sterk og inkluderende som fy, men er totalt bortkommen i spillet. 

Desta er en favoritt for meg. For en kvinne hun er! Måtte hun nå langt. Hun ligger vel ikke an til å ryke med det første heller. For hun er plassert fint midt på i gruppa.

God episode i dag. Takket være Robin og co.

Endret av Ctrl
  • Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Spoiler

Synes opptreden til Robin under utstemminga var drit klein. 
Håper Trude ryker, så Robin. Kanskje Silje skjønner at hun må spille. De pengene burde jo være motivasjon for henne eller? 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...