gazza Skrevet 15. september 2024 #61 Del Skrevet 15. september 2024 Tipper Fritz nå har alle pengene og på egen hånd må ta seg til toppen 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. september 2024 #62 Del Skrevet 15. september 2024 Og jeg sitter å lurer på hvordan de fraktet over alle sekkene. siden de hadde sekken sin slik at de fikk tak i regntøyet sitt må jo denne ha blitt fraktet over rett etter/før deltakerene 😂 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 15. september 2024 #63 Del Skrevet 15. september 2024 Pasha skrev (4 timer siden): Og jeg sitter å lurer på hvordan de fraktet over alle sekkene. siden de hadde sekken sin slik at de fikk tak i regntøyet sitt må jo denne ha blitt fraktet over rett etter/før deltakerene 😂 Tenkte på det samme, men tipper de hadde en lur løsning på det 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 16. september 2024 #64 Del Skrevet 16. september 2024 (endret) Fatter ikke hva Silje tenker med....greit at du vil gjøre alle til lags og bli godt likt, men følg nå instruksjonen. Det eneste riktige er jo å gå over først selv, deretter i tur og orden, de du stoler mest på der og da. Endret 16. september 2024 av Mollebolle rettet skrivefeil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 16. september 2024 #65 Del Skrevet 16. september 2024 (endret) Jeg så første episode, og det minet meg på hvorfor jeg ikke liker realety. Drama og plaging av tilfeldige kjendiser, som alle blir manipulert til å være dårligere menesker en de egentlig er. Kansje jeg har blit for gamel, men forstår ikke hvorfor alt og alle må være så ekelt. Endret 16. september 2024 av Pippi Lotta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 16. september 2024 #66 Del Skrevet 16. september 2024 Pippi Lotta skrev (20 minutter siden): Jeg så første episode, og det minet meg på hvorfor jeg ikke liker realety. Drama og plaging av tilfeldige kjendiser, som alle blir manipulert til å være dårligere menesker en de egentlig er. Kansje jeg har blit for gamel, men forstår ikke hvorfor alt og alle må være så ekelt. Ikke spesielt glad i reality jeg heller - men jeg synes faktisk det ofte er motsatt, at folk jeg har hatt fordommer mot (teite, overfladiske, usympatiske) viser seg å være solidariske og gode venner mot sine konkurrenter. Jeg snakker da om reality type 71 grader nord, Kompani Lauritzen etc. Har aldri sett disse andre seriene (paradise etc). 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 16. september 2024 #67 Del Skrevet 16. september 2024 Pippi Lotta skrev (2 timer siden): Jeg så første episode, og det minet meg på hvorfor jeg ikke liker realety. Drama og plaging av tilfeldige kjendiser, som alle blir manipulert til å være dårligere menesker en de egentlig er. Kansje jeg har blit for gamel, men forstår ikke hvorfor alt og alle må være så ekelt. Her følger jeg ikke helt ditt resonnement. Jeg synes ikke alle fremstår ekle. Ofte kan seere få et annet, og mer positivt syn, på enkelte etter deltakelse i reality. Jeg vil tro mange kan ha et noe negativt syn på Simen Velle på grunn av hans partitilhørighet. Men av det lille vi har sett av han så langt, så virker han da både sympatisk og hjelpsom. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 16. september 2024 #68 Del Skrevet 16. september 2024 Moongirl skrev (På 14.9.2024 den 22.31): Sååå langtekkelig og masse sutring av voksne folk...og syte over høydeskrekk, langt å gå, for mye natur og at det er et spill..tror de at det er en søndagstur for venner??🙄 Silje brukte makten sin helt elendig og gjorde ikke oppgaven sin! Hun burde vært den som stod igjen! Fritz skulle aldri gått ut!! Ta vekk den som kunne pushet og hjulpet de til toppen?! Tydeligvis redd en som klarer å ta avgjørelser og er fysisk sterk, for han hadde vært en ressurs. Men, skjønner at ikke alle liker han, men man trenger ledertyper i en saueflokk.... Håper han og andre utstemte blir med videre på et vis! Endel sutring fra voksne folk her òg… 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 16. september 2024 #69 Del Skrevet 16. september 2024 (endret) Miomino skrev (3 timer siden): Her følger jeg ikke helt ditt resonnement. Jeg synes ikke alle fremstår ekle. Ofte kan seere få et annet, og mer positivt syn, på enkelte etter deltakelse i reality. Jeg vil tro mange kan ha et noe negativt syn på Simen Velle på grunn av hans partitilhørighet. Men av det lille vi har sett av han så langt, så virker han da både sympatisk og hjelpsom. Dette! Jeg har fra tidligere ikke et godt inntrykk pga den rollen han påtar seg i SoMe, så det var forfriskende å se mennesket bak politikeren. Endret 16. september 2024 av PusheenPusheen La til et ord 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 16. september 2024 #70 Del Skrevet 16. september 2024 Dragonfly84 skrev (På 14.9.2024 den 0.45): Syns det tok aaaltfor lang tid å komme til poenget. De viste lange klipp av vandring i skog, lange klipp av omtrent alle som gikk over broa, lange klipp av venting. De to episodene hadde fått plass i en halv episode. Og så innmari tydelig castet for konflikt og drama. Fikk litt vibber til første sesong av 71 grader nord, da alle var kjipe mot hverandre i stedet for å støtte hverandre. Føles som det er det de prøver å lage med den casten. Jeg ble ganske skuffa, var ikke så spennende som det hadde blitt hypet opp til. Håper det tar seg opp. Høydepunktet var da Fritz ble stemt ut, han er så lite lagspiller som det går an, selv da det ble poengtert at alle må komme seg gjennom for at premiepotten skulle bli høyest mulig. Enig med deg. Det med broa var det kjedeligste jeg har sett hittil og det varte sååååå lenge 🥱😴 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 16. september 2024 #71 Del Skrevet 16. september 2024 Miomino skrev (2 timer siden): Jeg vil tro mange kan ha et noe negativt syn på Simen Velle på grunn av hans partitilhørighet. Men av det lille vi har sett av han så langt, så virker han da både sympatisk og hjelpsom. Helt enig! Forfriskende å få et så positivt syn på han (og litt skremmende kanskje?), men synes han gjør en god figur foreløpig. Me like! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 16. september 2024 #72 Del Skrevet 16. september 2024 Sen ve ben skrev (3 timer siden): Enig med deg. Det med broa var det kjedeligste jeg har sett hittil og det varte sååååå lenge 🥱😴 Noe sier meg at vi er veldig forskjellige - og oppvokst i forskjellige tider 😅 - godt at ikke alt foregår i supertempo, synes jeg, da. . Ok at man så en del av alles ferd over, deres måte å takle det på. De ble jo ikke presentert så lenge i starten, så vidt jeg husker, så det ble jo på en måte litt av presentasjonen. De færreste kjenner vel til alle sammen - de unge kjenner mest til influenserne - og de mer voksne deltagerne kjenner vi godt voksne bedre til, sannsynligvis. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 16. september 2024 #73 Del Skrevet 16. september 2024 Fy flate, jeg synes tv2 er gode på reality om dagen Jeg eier jo ikke tålmodighet og hadde sett både Forræder og Vokteren, i løpet av fredag formiddag Spent på om de første utslåtte f.eks skal danne et lag, eller noe i den dur. Stilig med et nytt konsept og en sammensetning av folk som kanskje ikke hadde "valgt hverandre" i utgangspunktet 🥰 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 16. september 2024 #74 Del Skrevet 16. september 2024 Tradegy skrev (2 minutter siden): Fy flate, jeg synes tv2 er gode på reality om dagen Jeg eier jo ikke tålmodighet og hadde sett både Forræder og Vokteren, i løpet av fredag formiddag Spent på om de første utslåtte f.eks skal danne et lag, eller noe i den dur. Stilig med et nytt konsept og en sammensetning av folk som kanskje ikke hadde "valgt hverandre" i utgangspunktet 🥰 Blir i så fall veldig likt Spillet. Men det var jo et bra konsept synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 16. september 2024 #75 Del Skrevet 16. september 2024 PusheenPusheen skrev (1 time siden): Blir i så fall veldig likt Spillet. Men det var jo et bra konsept synes jeg. Ja, der har du et godt poeng. Tenkte jeg ikke på. Men tror Fritz dukker opp igjen, hvertfall 🤞 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 16. september 2024 #76 Del Skrevet 16. september 2024 Fjugur skrev (5 timer siden): Helt enig! Forfriskende å få et så positivt syn på han (og litt skremmende kanskje?), men synes han gjør en god figur foreløpig. Me like! Jeg liker ham også kjempegodt! Og dét sitter litt langt inne å innrømme 🤭 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 16. september 2024 #77 Del Skrevet 16. september 2024 Jeg er ingen FRP´er, men Simen Velle er ikke så dum. Begynte å få litt sansen han allerede før serien startet. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 16. september 2024 #78 Del Skrevet 16. september 2024 Tradegy skrev (4 timer siden): Ja, der har du et godt poeng. Tenkte jeg ikke på. Men tror Fritz dukker opp igjen, hvertfall 🤞 Ja, mistenker det samme. Men vi får se. Synes jo dette med premien og hvordan den er fordelt, og det hun Olafsen sa om den, ikke henger på greip heller. Hvis folk blir stemt ut og blir borte - hvorfor spilte det da noen rolle for premien? Hvis de får i oppgave å stemme folk ut, så kan de jo ikke sikre premien på noen måte uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 17. september 2024 #79 Del Skrevet 17. september 2024 2 mill er mye penger, men jeg ville ikke begitt meg ut på noe reality uten å vite hva det handler om for skarve 150 000. Det må jo være en tvist? I tillegg til at de får en grunnlønn per dag de er med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 17. september 2024 #80 Del Skrevet 17. september 2024 Tradegy skrev (20 timer siden): Fy flate, jeg synes tv2 er gode på reality om dagen Jeg eier jo ikke tålmodighet og hadde sett både Forræder og Vokteren, i løpet av fredag formiddag Spent på om de første utslåtte f.eks skal danne et lag, eller noe i den dur. Stilig med et nytt konsept og en sammensetning av folk som kanskje ikke hadde "valgt hverandre" i utgangspunktet 🥰 Uenig. Farmen og Forræder🥱 Totalt uinteressant. Spillet var bra og Vokteren så så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå