Gå til innhold

Vokteren (TV2)

NordicViking

Anbefalte innlegg

Arild37 skrev (1 minutt siden):

Og ikke minst god underholdning. Skulle likt å sett hvordan han ville hisset seg opp mer og mer på de lateste i gruppa 😅 Han kunne skapt bra med liv, så håper det blir en twist så han kommer tilbake, men tviler selv 

Hadde blitt en sur tur da, for flere, hvis den mest erfarne ikke skjønner at man samlet ikke er sterkere enn den som er svakest😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Hadde blitt en sur tur da, for flere, hvis den mest erfarne ikke skjønner at man samlet ikke er sterkere enn den som er svakest😅

Han måtte nok lært å tilpasse seg, og han skjønner nok det godt selv som trener, men han har for mye følelser utenpå kroppen, så han ville ikke klart å la være å hisse seg opp, de hadde jo knapt hilst før han begynte å klage på latskap 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (5 minutter siden):

Han måtte nok lært å tilpasse seg, og han skjønner nok det godt selv som trener, men han har for mye følelser utenpå kroppen, så han ville ikke klart å la være å hisse seg opp, de hadde jo knapt hilst før han begynte å klage på latskap 😅

Hadde jo vært interessant  å følge den reisen da. Men synes egentlig gruppa sendte hjem riktig person, han som var den sterkeste konkurrenten. Klarer ikke legge fra meg at han kommer tilbake, da.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig opplegg. hvor Fritz ble stemt hjem fordi han var en av få de mente ville takle at broa ble ødelagt mens han gikk over. Å bli sett på som reddhare gjorde at man i praksis var «fredet». Synd for underholdningen videre at Fritz røk.

Ellers enig i at det ble altfor langtekkelig. De kunne ha kuttet alt som hadde med broen å gjøre ned til 10-15 minutter.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

Hadde jo vært interessant  å følge den reisen da. Men synes egentlig gruppa sendte hjem riktig person, han som var den sterkeste konkurrenten. Klarer ikke legge fra meg at han kommer tilbake, da.

Sånn sett var valget bra, men for seerne et litt kjipt valg, synes jeg ihvertfall. 

Men desto mer jeg tenker over det, så er det mulig produksjon skjønner godt de har mistet noen som kan lage bra TV, så har de jo mulighet å skape en twist der og da for å sende han inn igjen, selv om det ikke nødvendigvis var planen i utgangspunktet 

Men har inntrykk av at dette er et brutalt spill hvor det skal mye til for å få en ny sjanse 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (1 minutt siden):

Sånn sett var valget bra, men for seerne et litt kjipt valg, synes jeg ihvertfall. 

Men desto mer jeg tenker over det, så er det mulig produksjon skjønner godt de har mistet noen som kan lage bra TV, så har de jo mulighet å skape en twist der og da for å sende han inn igjen, selv om det ikke nødvendigvis var planen i utgangspunktet 

Men har inntrykk av at dette er et brutalt spill hvor det skal mye til for å få en ny sjanse 

Spent på å se hva som skjer videre. Bare håper produksjonen tenker litt på at vi ikke gidder å sitte igjennom 1,5 episode med akkurat det samme. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at mange er misfornøyde med fremdriften i første episode. Jeg er ikke enig i det, synes det var greit at det ble brukt tid på å bli lutt kjent med personene og kjemien dem imellom mens de trasket gjennom skogen. Og den hengebroa var så skummel at det ville vært rart om de ikke dvelte ved frykten til den enkelte. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev tidligere: legg merke til hva de leste i brevet……broen kollapser og etterlater deltageren og pengene her. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det som lager litt av handlingen i seriene men er veldig lei av man har med folk som aldri har vært på tur før og som IKKE prøver å gjøre en innsats men bare sutrer.   Svarer for denne og 71 grader nord nå.   

OG at handlingen er mest plott og at ikke den mest verdige vinneren vinner. 

Tror jeg skal finne noe annet å se på 😛

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ikke helt skjønte opplegget rundt premien, - pengene ble delt på alle, og så vinner hver sin egen del hvis de blir med til toppen? Får de også pengene som de utslåtte deltakerne hadde? Eller er det bare én som vinner hele pengesummen som blir med til toppen - en ekstra konkurranse på toppen - og de utslåtte sine pengebunker er borte?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (2 minutter siden):

Må innrømme at jeg ikke helt skjønte opplegget rundt premien, - pengene ble delt på alle, og så vinner hver sin egen del hvis de blir med til toppen? Får de også pengene som de utslåtte deltakerne hadde? Eller er det bare én som vinner hele pengesummen som blir med til toppen - en ekstra konkurranse på toppen - og de utslåtte sine pengebunker er borte?

Så vidt jeg skjønte, vinner alle sin del. Men samtidig, hun Olafsen sa jo at hvis noen trakk seg fra konkurransen eller på andre måter måtte forlate, mistet gruppa de pengene. Noe som ikke gir mening hvis alle likevel har hver sin del de kan vinne. Da spiller det jo ingen rolle at noen forlater. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Så vidt jeg skjønte, vinner alle sin del. Men samtidig, hun Olafsen sa jo at hvis noen trakk seg fra konkurransen eller på andre måter måtte forlate, mistet gruppa de pengene. Noe som ikke gir mening hvis alle likevel har hver sin del de kan vinne. Da spiller det jo ingen rolle at noen forlater. 

Ikke sant 😅 - godt det ikke bare var meg som ble forvirret…. Får håpe det kommer bedre info etter hvert :) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (Akkurat nå):

Ikke sant 😅 - godt det ikke bare var meg som ble forvirret…. Får håpe det kommer bedre info etter hvert :) 

Ja, er mye er som egentlig er litt uklart😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Ja, er mye er som egentlig er litt uklart😅

Ellers må jeg si at jeg likte selve beslutningen i program 2 - å velge den som ville tåle sjokket best. Kanskje ikke lurest taktisk sett, men jeg liker at folk er sympatiske og hensynsfulle. Liker ikke å bruke tiden på å se på drittsekker 😛 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var to stk som satt her og så på og vi forstod heller ikke hvordan premien skulle fordeles.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (9 minutter siden):

Ellers må jeg si at jeg likte selve beslutningen i program 2 - å velge den som ville tåle sjokket best. Kanskje ikke lurest taktisk sett, men jeg liker at folk er sympatiske og hensynsfulle. Liker ikke å bruke tiden på å se på drittsekker 😛 

Jeg er enig. Jeg sa det til og med før de begynte å snakke om det - at jeg håpet at de valgte noen som ikke allerede var livredd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nutz skrev (3 minutter siden):

Vi var to stk som satt her og så på og vi forstod heller ikke hvordan premien skulle fordeles.

Må jo være en tvist mot slutten, at en vinner alt. Hvis ikke er det jo en ganske tam konkurranse.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette virket som ett kjempe interessant program!

Men jeg satt selv og hadde vondt langt inni sjelen når jeg skjønte de brutale valgene som de måtte ta.

Jeg synes dessverre Silje burde ryki først, fordi hun gjør ikke det som står. Og de VET at dette er ett spill som er krevende, både psykisk og fysisk. Hun burde skjønt at det å være solidaristisk er hyggelig, men lite smart..

Uansett, dette skal jeg definitivt se videre på.

Tror TV2 gjør en knallhøst sånn seer-basert. Forræder, Vokteren og straks Farmen, er mye å se på som trekker seere!  

Endret av anon01
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gazza skrev (1 time siden):

Som jeg skrev tidligere: legg merke til hva de leste i brevet……broen kollapser og etterlater deltageren og pengene her. 

Ja...? De andre fortsatte videre og etterlot Fritz. Hva mer liksom?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...