AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg er 20 år, men blir ofte tatt for å være 14-17… I utgangspunktet er jeg ikke lei meg for dette, men det er litt irriterende når det kommer til kjærligheten. Det er vanskelig å bli kjent med og få oppmerksomhet fra gutter på min alder (jeg er jente), når de fleste tror jeg er altfor ung. Jeg blir ofte flirtet med av gutter i alderen 13-15, som er uaktuelt og ikke særlig gøy. Hvordan skal jeg få meg kjæreste når jeg ser så ung ut? Anonymkode: 743b1...696 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 20 år, men blir ofte tatt for å være 14-17… I utgangspunktet er jeg ikke lei meg for dette, men det er litt irriterende når det kommer til kjærligheten. Det er vanskelig å bli kjent med og få oppmerksomhet fra gutter på min alder (jeg er jente), når de fleste tror jeg er altfor ung. Jeg blir ofte flirtet med av gutter i alderen 13-15, som er uaktuelt og ikke særlig gøy. Hvordan skal jeg få meg kjæreste når jeg ser så ung ut? Anonymkode: 743b1...696 Jeg beklager for at feministene har gjort dette mot deg. Anonymkode: de49b...64e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. september 2024 #3 Del Skrevet 8. september 2024 Ingen på 20 ser ut som de er 14.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #4 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg beklager for at feministene har gjort dette mot deg. Anonymkode: de49b...64e Å herregud 🤮🤮 Anonymkode: 2205d...7ec 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Del Skrevet 8. september 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Ingen på 20 ser ut som de er 14.... Moren min ble tatt for å være elev, da hun hentet meg på barneskolen. Da var hun over 30 år gammel. Anonymkode: 2b230...6d6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #6 Del Skrevet 8. september 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Ingen på 20 ser ut som de er 14.... Hvem verden lever du i? 🤣 Jeg har en vennine ennå jeg som ikke kan gå noen steder uten legitimasjon sin om hun skal kjøpe øl eller sigaretter og hun er snart 40. Hun ser typ 18, liten av str og vedlig fin og glatt hud. til ts ville sett på hvordan jeg kledde meg og kunne du ha sminket deg eller klippet håret i en sveis der man ser litt eldre ut. Skjønner frustrasjon spesielt om man vil ha en kjæreste, men det ordner seg nok Anonymkode: 50a19...365 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #7 Del Skrevet 8. september 2024 Du må nok bare ta tiden til hjelp. Hvis du har en ungdommelig klesstil kan du evt kle deg mer som en voksen hvis du synes det er ok. Jeg har motsatt "problem", er i tyveårene men blir tatt for å være 30 eller litt over. Men jeg driter det fullt, trives som jeg er Anonymkode: 672ec...280 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #8 Del Skrevet 8. september 2024 Det går nok fort over. Ellers, smink og kle deg eldre Anonymkode: 1b534...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #9 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg har samme problem. Blir i fullt alvor tatt for å være 15-18 når jeg nå nærmer meg tredve. Merker at det skjer oftere når jeg er stressa eller nervøs, kanskje pga utstrålingen. Moren min har hele livet hatt samme problem, så til de som sier at det ikke går an - dere tar feil. Anonymkode: 45a39...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #10 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg beklager for at feministene har gjort dette mot deg. Anonymkode: de49b...64e Jeg håper i det minste at feministene har klart å beskytte deg mot alle den seksuelle trakasseringa menn i alle aldre ville utsatt deg for hvis de ikke ble dømt og skambelagt av alle ekle menns lyster. Heia og lenge leve feminismen, vi er ikke i mål, men et stykke på vei. Kvinner, og særlig unge (dvs tenåringer) må få slippe slibrige mannsblikk og ekle kommentarer. Anonymkode: ee5b1...785 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #11 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg er også sånn. Tror jeg da. Man må faktisk passe seg litt for de som liker å date yngre damer. De som ser etter noen å manipulere osv. De beste mannfolka liker damer som ser ut som de er på deres alder, ser modne ut osv. De som er litt ekle liker de som ser mye yngre ut. Det ble litt klein stemning med den forrige kjæresten min fordi folk tenkte han gikk å holdt rundt niesa si. Anonymkode: 00cae...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #12 Del Skrevet 9. september 2024 Freyja Valkyrie skrev (På 8.9.2024 den 17.14): Ingen på 20 ser ut som de er 14.... Jeg ble spurt om leg på Monster (14 års grense) da jeg var 44. Jeg ble spurt om jeg var 7 år da jeg var 17 en gang i Tyskland. Begynte å lure da altså. Anonymkode: 27c3e...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #13 Del Skrevet 9. september 2024 Endre på stil, se litt glam ut kanskje? Synd om dere ikke liker den stilen, men ser at det sikkert er klær som bare forsterker illusjonen av å se ut som et barn eller en tenåring. Anonymkode: 82894...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #14 Del Skrevet 9. september 2024 Freyja Valkyrie skrev (På 8.9.2024 den 17.14): Ingen på 20 ser ut som de er 14.... Virkelig? 😂 Jeg er over 30 år og får fortsatt ikke kjøpt pils på butikken uten leg… Anonymkode: 8e3b8...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #15 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 15.08): Jeg er 20 år, men blir ofte tatt for å være 14-17… I utgangspunktet er jeg ikke lei meg for dette, men det er litt irriterende når det kommer til kjærligheten. Det er vanskelig å bli kjent med og få oppmerksomhet fra gutter på min alder (jeg er jente), når de fleste tror jeg er altfor ung. Jeg blir ofte flirtet med av gutter i alderen 13-15, som er uaktuelt og ikke særlig gøy. Hvordan skal jeg få meg kjæreste når jeg ser så ung ut? Anonymkode: 743b1...696 Jeg ser veldig ung ut selv og gikk hardt inn for å se eldre ut i din alder. Jeg gikk fra blond til mørkhåret, en del sminke, byttet ut alle klær i søte pastellfarger med «voksnere» farger og klassisk snitt. Jeg tok mye initiativ når det kom til menn og gjorde tidlig et poeng ut av alderen min hvis jeg merket at de var i tvil. Nå er jeg i 30 årene og får ikke kjøpt pils på butikken uten leg, blir sjekket opp av 18-åringer og synes det er sykt gøy å se reaksjonene når jeg viser leg eller forteller hvor gammel jeg er. Jeg får ofte spørsmål om hva jeg studerer i møte med nye folk og synes det er lættis å begynne å legge ut om hva jeg studerte for ti år siden (studiet heter noe annet i dag) og folk blir forvirret 😂 Det er litt dritt i den alderen du er i nå, men du kommer nok til å sette mer og mer pris på det etter hvert som du blir eldre. Anonymkode: 8e3b8...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå