Gå til innhold

Ang mann som ikke vil bruke beskyttelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er i et forhold (ganske nytt) og jeg ønsker ikke bruke hormonell prevensjon eller å sette inn et fremmedlegeme. Jeg vil ikke gå rundt med masse bivirkninger (har prøvd prevensjon tidligere og har tidligere «ofret» meg i et annet forhold). Men denne mannen vil ikke bruke kondom. Skal vi kvinner gå på prevensjon som påvirker kroppen konstant- eller burde mannen bruke kondom, som kun «påvirker» kroppen hans akkurat når man skal gjøre ting? Jeg vil ikke gå rundt å være redd for å bli gravid, og jeg føler han er egoistisk ang. dette..

Anonymkode: ad545...47e

Hvorfor utsette deg selv for det da? Kjenner du han godt? Altså, jeg vet om menn som ligger rundt, uten kondom. Han gjør det fordi han har sterilisert seg, men sier ikke noe til damene han ligger med at han ligger med flere, uten kondom. Så klart er det risky mtp kjønnsykdomer og gonoré er jo i vinden nå. 

Anonymkode: f4a66...ae3

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som kvinne, sex med kondom suger så jeg kan godt forstå at man ikke vil ha det sånn i ett forhold, det hadde ikke funket for meg heller. Unntak er en periode i starten etc naturlig nok. Det er bare sånn det er. Det ødelegger opplevelsen. Hadde blitt ett stort problem i lengden. Det er selvsagt helt fair å ikke ville gå på hormoner etc også, men da må man nok rett og slett bare lete videre til man finner en partner som er ok med å bruke kondom. Sex er en viktig del av ett forhold og sex med kondom er dessverre bare ekkelt samme hvor fornuftig det måtte være. 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men hun skal ha risikoen med å bli gravid når hun ikke ønsker det?? 

Anonymkode: f9367...17b

Beklager, jeg misforstod tidligere og tenkte at hun ikke hadde noe i mot flere barn. Nei, hvis ikke hun heller vil ha barn har jo også hun ansvar for prevensjon for sin egen del 😊

Anonymkode: 35642...31f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tosk

Anonymkode: 86b01...fbc

Bruker du alltid personangrep når du ikke har argumenter ? I tidligere tider, særlig i Hellas, var analsex "normalen" for å unngå graviditet. Kanskje var det sarkastisk ment, det får du aldri vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke menn tenke; AFEP? Altså; Ansvar For Egen Penis? 

Anonymkode: 5356a...1dd

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller ansvar  for eget liv.... som allergiker må jeg lese på ingrediensene i maten, parfymerte damer sendes i dusjen, og som ren hevn hjelper jeg aldri vaksinerte med noe som helst ( som uvaksinert ble jeg kalt bestemorder, drapsmann og mye annet stygt, å si jeg som allergiker ikke tåler vaksiner hørte ingen på ).

Denne dama har to valg slik jeg ser det. Bruke prevensjon eller skrote fyren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva med AFEF, ansvar for egen fitte ? Det finnes en svært enkel metode for ikke å bli gravid. 

Anonymkode: d08da...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kræsjbang skrev (6 minutter siden):

Eller ansvar  for eget liv.... som allergiker må jeg lese på ingrediensene i maten, parfymerte damer sendes i dusjen, og som ren hevn hjelper jeg aldri vaksinerte med noe som helst ( som uvaksinert ble jeg kalt bestemorder, drapsmann og mye annet stygt, å si jeg som allergiker ikke tåler vaksiner hørte ingen på ).

Denne dama har to valg slik jeg ser det. Bruke prevensjon eller skrote fyren.

Ikke for å avspore, men jeg må spørre? Siden noen vaksinerte kallte deg stygge ting, straffer du alle vaksinerte? Også det store flertall  vaksinerte som selv ikke var i noen risikogruppe, men i hovedsak tok vaksinen for å beskytte flokken - inkludert allergikere som ikke kan ta vaksiner?  Ja, logikken lenge leve.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kræsjbang skrev (33 minutter siden):

Bruker du alltid personangrep når du ikke har argumenter ? I tidligere tider, særlig i Hellas, var analsex "normalen" for å unngå graviditet. Kanskje var det sarkastisk ment, det får du aldri vite.

Lever heller uten sex enn å ha analsex. Uten tvil. Og hpv kan spres ved analsex. Gi kreft

Anonymkode: 4fc13...321

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke for å avspore, men jeg må spørre? Siden noen vaksinerte kallte deg stygge ting, straffer du alle vaksinerte? Også det store flertall  vaksinerte som selv ikke var i noen risikogruppe, men i hovedsak tok vaksinen for å beskytte flokken - inkludert allergikere som ikke kan ta vaksiner?  Ja, logikken lenge leve.. 

Ja, tar du en eksperimentell "vaksine" hvis ingredienser er hemmeligholdt, er du idiot. Hvis du i tillegg trakasserer andre som ikke kan ta den/ har vett til å la være, er du ondskapsfull. Når det så i ettertid viser seg at vaksinen hverken beskyttet mot sykdom eller smitte, men gav masse stygge bivirkninger, er idiotien komplett. Koronaen var ikke farligere enn en influensa, men lærte meg mye om mennesker. Blant annet skjønner jeg nå hvordan Adolf Hitler så lett fikk massene med seg. I 2020 var angiversamfunnet på plass etter EN uke. Bent Høie fremstod som en annen Reserve-Adolf. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er i et forhold (ganske nytt) og jeg ønsker ikke bruke hormonell prevensjon eller å sette inn et fremmedlegeme. Jeg vil ikke gå rundt med masse bivirkninger (har prøvd prevensjon tidligere og har tidligere «ofret» meg i et annet forhold). Men denne mannen vil ikke bruke kondom. Skal vi kvinner gå på prevensjon som påvirker kroppen konstant- eller burde mannen bruke kondom, som kun «påvirker» kroppen hans akkurat når man skal gjøre ting? Jeg vil ikke gå rundt å være redd for å bli gravid, og jeg føler han er egoistisk ang. dette..

Anonymkode: ad545...47e

Dere kvinner må klare å ha en smule selvrespekt og si at det ikke blir sex uten kondom. Det er faktisk helt latterlig at dette er et ekte spørsmål

Anonymkode: 17d60...73d

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange menn regner med at dama skal bruke prevensjon, det skal liksom være så enkelt (han opplever jo tross alt ikke nedsatt sexlyst, mellomblødninger, dårligere humør, kviser eller har fare for blodpropp). Neida, hans argument er at det er mindre digg. Ja, JEG synes også det er mindre digg. Var faktisk en som sa rett ut at: et forhold med kondom funker ikke for meg. Han trodde vel jeg skulle gi meg over. Jeg sa: neivel, du vet at du implisitt legger alt ansvaret over på meg? Og jeg ramset opp helt vanlige bivirkninger. Da ble han stille. Mangel på empati det der. Han var korttenkt på andre områder og, så jeg droppet ham. Funny at en del her tror det er et tap å miste en fyr som bare plasserer ansvaret på damer uten å tenke en eneste tanke.

Anonymkode: f7584...29c

• Liker 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

burde mannen bruke kondom, som kun «påvirker» kroppen hans akkurat når man skal gjøre ting?

Nesten umulig å ta oppvasken med kondom. Mange andre ting er også vanskelig.

Anonymkode: 307b3...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kræsjbang skrev (2 minutter siden):

Ja, tar du en eksperimentell "vaksine" hvis ingredienser er hemmeligholdt, er du idiot. Hvis du i tillegg trakasserer andre som ikke kan ta den/ har vett til å la være, er du ondskapsfull. Når det så i ettertid viser seg at vaksinen hverken beskyttet mot sykdom eller smitte, men gav masse stygge bivirkninger, er idiotien komplett. Koronaen var ikke farligere enn en influensa, men lærte meg mye om mennesker. Blant annet skjønner jeg nå hvordan Adolf Hitler så lett fikk massene med seg. I 2020 var angiversamfunnet på plass etter EN uke. Bent Høie fremstod som en annen Reserve-Adolf. 

Men når man ikke har trakassert noen da? Skal man fremdeles straffes for det? Og du sa i stad at du hadde ikke tatt pga allergi, stemmer ikke det?  ikke pga du visste bedre enn alle andre 😊

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (2 timer siden):

Kondom fjerner det meste av friksjon, så det er fullt forståelig at mange menn ikke vil bruke det. Du kan godt si at det det kun påvirker kroppen hans mens han bruker det, men det fjerner litt av poenget med sex når det ikke er like godt.

Alternativet er femidom som du kan bruke. Det fjerner ikke mannens friksjon, men din i stedet. 

Tja, er det nå egentlig friksjon som gir oss kvinner mest nytelse? Jeg heller mer mot trykk og press de rette steder, med riktig rytme. Tenker at dette kanskje er litt av hva som medfører at menn ikke bestandig forstår hva som gir kvinner mest nytelse, fordi det ikke er friksjonen, som det er mer for menn. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kræsjbang skrev (44 minutter siden):

I Hellas var analsex mellom menn også normalen. Stiller du analen til disposisjon for dine mannlige kompiser og sjefen din? Det gjorde de i Hellas.

Anonymkode: 417dc...829

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men når man ikke har trakassert noen da? Skal man fremdeles straffes for det? Og du sa i stad at du hadde ikke tatt pga allergi, stemmer ikke det?  ikke pga du visste bedre enn alle andre 😊

Jeg kan ikke pga allergi. Og jeg hadde ikke tatt den uansett om jeg kunne. For det tar 10-15 år å utvikle en sikker vaksine. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (2 timer siden):

Kondom fjerner det meste av friksjon, så det er fullt forståelig at mange menn ikke vil bruke det. Du kan godt si at det det kun påvirker kroppen hans mens han bruker det, men det fjerner litt av poenget med sex når det ikke er like godt.

Alternativet er femidom som du kan bruke. Det fjerner ikke mannens friksjon, men din i stedet. 

Så lenge mennene får nyte så spiller det vel ingen rolle hva damene får ut av det. Damer er jo bare damer, who cares liksom.
🙄

Anonymkode: 1ecb5...913

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at han ikke vil bruke kondom, selv føler jeg absolutt ingenting når jeg bruker kondom.

Men det finnes jo andre alternativ..

Anonymkode: d2cd0...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva med AFEF, ansvar for egen fitte ? Det finnes en svært enkel metode for ikke å bli gravid. 

Anonymkode: d08da...18f

Ja. Den heter kondom. En annen metode er avholdenhet. Men der hadde dere gutta steilet.

Anonymkode: 417dc...829

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...