AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Del Skrevet 8. september 2024 Hei. Jeg er i midten av 30-årene og føler det omtrent er helt umulig å finne en som ikke vil ha barn og som heller ikke har fra før. Så til dere som klarte å finne en: Var det vanskelig? Jeg merker selv at dette søkenet tapper meg helt for energi og jeg går snart dit hen at jeg ikke orker å date mer. Det virker som om dette med frivillig barnløshet er en umiddelbar dealbreaker for omtrent alle kvinner. Så igjen: Er det noen spesielle arenaer jeg kan møte slike? Anonymkode: 3ab7f...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg er frivillig barneløs kvinne, og møtte min kjæreste på app, som også er frivillig barneløs. Om du er på app, så kan det være lurt å ha det i profilteksten. Det kan være vanskelig, men ikke umulig. Anonymkode: 9e527...9f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg synes det er så snodig? Andre skriver opp og ned at de ikke finner noen som vil ha barn? Kan man ikke skrive dette i bioen sin slik at de riktige kan finne hverandre? Anonymkode: 9b195...928 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #4 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er så snodig? Andre skriver opp og ned at de ikke finner noen som vil ha barn? Kan man ikke skrive dette i bioen sin slik at de riktige kan finne hverandre? Anonymkode: 9b195...928 Jeg tror egentlig det handler om at, når noen vil ha barn, føler de seg stresset på at det blir nå og de kvier seg. Men når noen ikke vil ha barn blir de tvunget til å utelukke det, å det vil sikkert få dem til å se at de vil ha det. For å aldri ha blir også feil for dem. Men er også snakk om ulike menn da, bare lurer om det kan være noe sånnt. Anonymkode: 1cf42...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror egentlig det handler om at, når noen vil ha barn, føler de seg stresset på at det blir nå og de kvier seg. Men når noen ikke vil ha barn blir de tvunget til å utelukke det, å det vil sikkert få dem til å se at de vil ha det. For å aldri ha blir også feil for dem. Men er også snakk om ulike menn da, bare lurer om det kan være noe sånnt. Anonymkode: 1cf42...b45 Ja, jeg tror dette er riktig - mange har ikke bestemt seg ( selv i 30-årene), og klarer ikke forplikte seg til hverken det ene eller andre. Det må nesten være litt overlapp av menn, for kjenner ei som ikke vil, og 3-4 som vil, i samme aldersgruppe i samme halvstore by i Norge, så de må jo nesten treffe på en del av de samme mennene der 😂 Anonymkode: 9b195...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #6 Del Skrevet 8. september 2024 Med et snevrere utvalg vil det så klart bli hakket vanskeligere å finne den/de rette når en skal matche på annet også, men det er da ikke umulig. Hjelper å vanke i miljø med andre uten barn, også er jo det mulighet for å fylle det ut i så og si alle datingapper slik at du kan fjerne de som ønsker eller har barn. Er kvinne rundt samme alder og har f.eks fyllt ut at jeg ikke ønsker barn under boksene man kan fylle ut - bare for å være tydelig på det fra start. Men selv om jeg er barnefri så betyr det ikke at jeg ønsker hvem som helst. Er f.eks veldig mange personer uten barn som er hakket for alternative eller innadvendte personligheter for meg, og som jeg sveiper bort. Anonymkode: d88bb...6bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #7 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Jeg er i midten av 30-årene og føler det omtrent er helt umulig å finne en som ikke vil ha barn og som heller ikke har fra før. Så til dere som klarte å finne en: Var det vanskelig? Jeg merker selv at dette søkenet tapper meg helt for energi og jeg går snart dit hen at jeg ikke orker å date mer. Det virker som om dette med frivillig barnløshet er en umiddelbar dealbreaker for omtrent alle kvinner. Så igjen: Er det noen spesielle arenaer jeg kan møte slike? Anonymkode: 3ab7f...930 Vet ikke hvor mange det er av oss, men jeg er også frivillig barnløs, og er ute etter en som ikke har barn og som ikke ønsker dette. Om du finner en god arena si ifra. Hilsen mann i midten av 30-årene Anonymkode: e3326...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #8 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg er kvinne da, så sikkert enklere for meg, men jeg fant mannen på tinder hadde i teksten at jeg så etter en med samme preferanse Anonymkode: a67f1...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #9 Del Skrevet 9. september 2024 Skriv det i teksten og innse at man ikke har like mange å velge i når det er preferansen. Men det bør likevel ikke være umulig. Anonymkode: 76d9e...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #10 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 13.42): Hei. Jeg er i midten av 30-årene og føler det omtrent er helt umulig å finne en som ikke vil ha barn og som heller ikke har fra før. Så til dere som klarte å finne en: Var det vanskelig? Jeg merker selv at dette søkenet tapper meg helt for energi og jeg går snart dit hen at jeg ikke orker å date mer. Det virker som om dette med frivillig barnløshet er en umiddelbar dealbreaker for omtrent alle kvinner. Så igjen: Er det noen spesielle arenaer jeg kan møte slike? Anonymkode: 3ab7f...930 Jeg er ferdig med barn og det ville vært perfekt å finne en som var frivillig barnløs, men godtok at jeg har barn fra før. Jeg sliter med å finne noen som ikke ø ønsker barn og som ikke har barn i fra før😅 Anonymkode: 4fa9f...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #11 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg ga opp jeg også. Skrev ganske tydelig i profilen min at jeg ikke er interessert i barn, allikevel blir jeg bare kontaktet av menn med barn, både irl og på nett. Virker som en helt umulig oppgave. Jeg vil gjerne også finne en mann som kan være der dersom det skulle skje et uhell og barnet kommer allikevel. Anonymkode: f43fe...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #12 Del Skrevet 9. september 2024 Det er bare å gå opp i alder når det gjelder menn som ønsker barnløs kvinne. Anonymkode: e937b...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå