Brunello Skrevet 11. september 2024 #61 Del Skrevet 11. september 2024 Fant80 skrev (2 minutter siden): Det er litt "Dumt" som om det er en bagatell. Du lever tydeligvis helt fri for noe problemer i dagens AP Norge med slike påstander. Du har gjerne fått det dyrere som de fleste,men ordlyden her sier at du synes det er litt kipt at du ikke kan sette 12-15000 på bok hver måned (eller mer) Du tenker og gjerne du ikke vil bli syk,eller vil ha noe nytte av noe velferdsgode. Når kriminaliteten går i taket,og du blir stoppet hver 3 mil i en politi checkpoint,eller du får Porschen din stjålet eller vandalisert så bryr du deg gjerne om hva som skjer med "underklassen" også. Ikke bare at det er "litt dumt" Men i tråd med hva jeg spår for fremtidens Norge så er du on point med akkurat hva folk ønsker. Detblir egentlig bare å sette to streker under svaret mitt. At vi har utfordringer med integrering er det vanskelig å si seg uenig i. Men å lytte til 70 og 80 tallets Carl i Hagen blir litt feil. Han snakker og som en slags Trump kopi,bare langt mer veltalende,som også tiltaler mange. "ikke bæreraftig" er et oppbrukt ord. Ble sævrt populært under Erna regjeringen,som brukte penger som fulle sjømenn. Bare ikke på de riktige tingene. Selvfølgelig tenker jeg at jeg kan bli ufør. Det medfører ikke at jeg har noe annet syn på saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #62 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har jobbet med olje i andre land i over 10 år. Flyttet tilbake til Norge for et par år siden. Det eneste virkelig bra med Norge er at det er ekstremt lett å tjene penger her, og at det er et trygt samfunn med lite kriminalitet. Vil man leve et A4-familieliv så finnes det knapt et bedre land i verden. På de fleste andre punkter er Norge dritt. Menneskene er kalde og ugjestmilde egoister som konkurrere i å dømme andre. Klima og vær er forjævlig. Maten er helt grusom. Byene er for små. Det er lover og regler som strammer inn på ALT som er morsomt og underholdende. Ting som er helt normalt andre steder er forbudt i Norge. Personlig frihet er på ingen måte prioritert. Politikerne ligner mer på barnehagetanter enn på ledere av en nasjon. Anonymkode: 46d38...ea7 Som jeg skulle sagt selv!! Anonymkode: d28d1...2cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 11. september 2024 #63 Del Skrevet 11. september 2024 (endret) Brunello skrev (6 minutter siden): Selvfølgelig tenker jeg at jeg kan bli ufør. Det medfører ikke at jeg har noe annet syn på saken. Så du sier egentlig at du har en solid uføre forsikring,eller at du ikke bryr deg så mye om det eventuelt skjer,med morgendagens lover og regler. Uansett. Du tydeliggjør bare min spådom for Norge. Endret 11. september 2024 av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå