AnonymBruker Skrevet 8. september #1 Del Skrevet 8. september Synes min er så lav, bare 89 cm. Burde vel ha vært høyere i forhold til snittet? Anonymkode: eeb97...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #2 Del Skrevet 8. september I følge babyverden er gjennomsnittshøyden for 2,5 år 92cm for gutter, men generelt ligger de vanligvis på mellom 88 og 96cm. Ungen din er ikke unormalt liten. Jeg har ei niese som var veldig liten når hun i den alderen, men nå som 7 åring er hun nesten på den høyere enden av skalaen for sin alder. Altså trenger det ikke å ha noen betydning videre. Anonymkode: 886a2...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeStudentLenger Skrevet 8. september #3 Del Skrevet 8. september Min var 86cm ved 2 år og 4 måneder. Hun følger kurven sin, 25% persentilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 8. september #4 Del Skrevet 8. september Nevøen min er 2,5 og 90cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #5 Del Skrevet 8. september Min sønn på 2,5 år er 92 cm Anonymkode: f97ea...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #6 Del Skrevet 8. september Akkurat 2,5 år. 98cm. Har alltid ligget rundt 95 prosentil på vekstkurven. Anonymkode: 0ec96...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #7 Del Skrevet 8. september Min gutt er lav for alderen. Tror han var 89 cm da han var 2,5 år Anonymkode: 4737a...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #8 Del Skrevet 8. september Nesten akkurat 2,5 og 93 cm (jente) Anonymkode: 4f431...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #9 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Min gutt er lav for alderen. Tror han var 89 cm da han var 2,5 år Anonymkode: 4737a...4a4 Men da er jo min også lav for alderen da. Anonymkode: eeb97...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #10 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men da er jo min også lav for alderen da. Anonymkode: eeb97...b10 Det er under gjennomsnittet, ja. Anonymkode: 4737a...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #11 Del Skrevet 8. september https://www.vekststudien.no/kurver/gutter15.pdf Såvidt jeg kan se her er 92 cm snitt for gutter når de er akkurat 2,5 år men 89 cm er innafor normalen. Anonymkode: 4f431...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #12 Del Skrevet 8. september 95 cm (gutt) Anonymkode: 5c6b3...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #13 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes min er så lav, bare 89 cm. Burde vel ha vært høyere i forhold til snittet? Anonymkode: eeb97...b10 min gutt er 99 cm, er 2,5 år i morgen. Men husk barn vokser veldig opp og ned, mine 3 andre barn var ikke så høye ,de var bare 85,87 og 89 i den alderen, alle gutter det også, men nå er de tenåringer og er 187 ( 15 ),190 (17 ) og 192 (snart 20) , så trenger ikke ha så mye og si hvor høye de er så små. Anonymkode: df5bc...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #14 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): min gutt er 99 cm, er 2,5 år i morgen. Men husk barn vokser veldig opp og ned, mine 3 andre barn var ikke så høye ,de var bare 85,87 og 89 i den alderen, alle gutter det også, men nå er de tenåringer og er 187 ( 15 ),190 (17 ) og 192 (snart 20) , så trenger ikke ha så mye og si hvor høye de er så små. Anonymkode: df5bc...ad8 Hvor høy er du og faren til barna? Anonymkode: eeb97...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #15 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor høy er du og faren til barna? Anonymkode: eeb97...b10 jeg 178 og far 201 Anonymkode: df5bc...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronicalake Skrevet 8. september #16 Del Skrevet 8. september Gutten min er 2,5 år og er 102 cm høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 8. september #17 Del Skrevet 8. september Han var 85 cm da han var 2,5 år. Veldig liten for alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå