Gå til innhold

Hva hadde dere gjort som neste (IVF)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke mist håpet iallefall. Jeg brukte 4 år på å få første. Neste satt på første forsøk.

Det er ett helvete når det pågår. Men stort sett er det en gevinst enden.

Anonymkode: 5dd33...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke mist håpet iallefall. Jeg brukte 4 år på å få første. Neste satt på første forsøk.

Det er ett helvete når det pågår. Men stort sett er det en gevinst enden.

Anonymkode: 5dd33...9fa

TS Helvete er det rette ordet. Siste uka har jeg tenk at kanskje jeg er dø allerede og dette e faktisk helvete, det kanke være mulig at dette e helt vanlig verden. Vi har også lett hjerteformet livmor og muligen uopdaget endometriose, så lettere blir de ikke. Men takk for svaret. Det hjelper faktisk å høre at det e fler enn et forsøk for andre også.

Anonymkode: 5b93d...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det kan hende, men det er mulig å adoptere i Norge og, det finnes jo tross alt bare som har uegnet foreldre i Norge og må flytte, tilog med babyer må på fosterhjem

Anonymkode: 4c63f...d23

Den muligheten er enda mindre enn fra utlandet. Det er svært få norske barn som blir adoptert bort, da det skal svært mye til for at foreldre mister alle rettigheter til barna sine. De fleste blir værende i fostersystemet da et vedtak om omsorgsovertakelse i utgangspunktet skal være et midlertidig og kortvarig vedtak. Kun et få tall blir adoptert bort sånn - under 10 barn i året. Og resten av innlandsadposjoner i Norge-  rundt 40 stk er stebarnsadopsjon som igjen er noe helt annet og ikke aktuelt for TS. Skal du først komme med slike ting på et prøverforum bør du faktisk vite hva du uttaler deg om. Innlands adopsjon er ikke en reel mulighet. Og utenlands adopsjon er blitt ekstremt mye vanskeligere enn før. 

Så til alle som tenker at det er ok å slenge ut "det er jo bare å adoptere" - NEI det er ikke det. 

Anonymkode: e15b9...75a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, prøv akupunktur. Vet ikke om det hjelper i ditt tilfelle, men jeg ble gravid på 3.forsøk på Riksen etter flere måneder med aku. 
Lykke til og en klem, jeg vet hva du går gjennom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mimifin72 skrev (1 minutt siden):

Ts, prøv akupunktur. Vet ikke om det hjelper i ditt tilfelle, men jeg ble gravid på 3.forsøk på Riksen etter flere måneder med aku. 
Lykke til og en klem, jeg vet hva du går gjennom

TS her, har vurdert det ja. Hvis ikke for å få barn, så for å slappe i hvertfall av. Denne uka har vært surrealistisk. Har vurdert Frøyaklinikken eller Vibeke Fjeld. Vet at det e mange som mener det e mumbo jumbo og kanskje det e det og, men jeg føler at jeg må prøve alt som finns i verden (eller Norge da i hvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

TS her, har vurdert det ja. Hvis ikke for å få barn, så for å slappe i hvertfall av. Denne uka har vært surrealistisk. Har vurdert Frøyaklinikken eller Vibeke Fjeld. Vet at det e mange som mener det e mumbo jumbo og kanskje det e det og, men jeg føler at jeg må prøve alt som finns i verden (eller Norge da i hvertfall)

Vibeke er den som hjalp meg for 16 år siden. Hun er verdt hver krone. Krysser fingrene for 3.forsøk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...