Gå til innhold

Masturbere andre steder enn hjemme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Masturberer du bare når du er hjemme, eller også på skolen, jobben, offentlig toalett, på besøk hos venner/familie osv? Når jeg var ungdom kunne jeg masturbere omtrent hvor som helst, mens nå i godt voksen alder er jeg ikke komfortabel med å masturbere andre steder enn hjemme hos meg selv eller på hotellrommet, uansett hvor kåt jeg måtte være.

Anonymkode: c2594...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masturbere.. Flott ord 😊

Mann eller kvinne?

Vi har vel alle vært der, hvor hormonene løp løpsk med oss som ungdommer, og vi masturberte i tide og utide overalt hvor vi fikk det til. 

Tror de fleste av oss roer ned med årene. 

Anonymkode: dadbd...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong

Det er vel ingen begrensninger på det? Så lenge ingen blir krenket kan du vel gjøre det hvor du vil, skulle man tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masturberte på toalettet i lokalet der jobbsøkerkurset jeg deltok på var  🫠

Anonymkode: 9a108...6c9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det på jobb noen ganger. Har fått det til å gå for meg ganske fort, i dobbelt forstand, fordi jeg føler meg litt uskikkelig, og redd for at noen kan høre meg.

Beina litt ekstra fra hverandre, og later som at det er pikken til drømmemannen jeg har stiv, stor og god imellom lårene. Late som at jeg kjenner pusten hans mot øret, at han napper meg på halsen og stønner navnet mitt. Hendene hans er alle steder, beføler meg og stryker på meg. Han kler av meg i en fart, før han drar av seg bokser og bukse. Jeg mumler; Vi kan ikke gjøre det her, tenk hvis det kommer noen? Selv om jeg er så kåt at jeg holder på å gå i oppløsning. Han bare ler litt, før han hvisker meg i øret; Det bryr jeg meg ikke noe om, jeg vil ha deg nå. Jeg sukker og ser på han under tunge øyelokk, vet han liker det blikket. Han løfter meg opp i sine sterke armer, og jeg slenger beina mine rundt han. Han presser meg inntil den kalde veggen bak meg. Så kommer han varm, hard og god inn mellom mine silkemyke vegger. Jeg stønner navnet hans mykt. Hendene mine kiler han i nakken, jeg bare må ta på han. Han er så myk og varm inntil meg. Brystene mine duver mykt og sensuelt foran øynene hans. Små klaskelyder høres for hvert himmelske støt han gir meg. Jeg strammer, for å holde han der litt ekstra, og jeg hører at han liker det.  Han tar meg jevnt og bestemt helt til jeg kommer, så faller jeg myk og varm inntil kroppen hans. Før han endelig kommer selv, og jeg kjenner det pumpe inni meg. Han har fanget meg med munnen sin, og leppene våre er som låst til hverandre. 

Anonymkode: 5ea29...a25

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har gjort det på jobb noen ganger. Har fått det til å gå for meg ganske fort, i dobbelt forstand, fordi jeg føler meg litt uskikkelig, og redd for at noen kan høre meg.

Beina litt ekstra fra hverandre, og later som at det er pikken til drømmemannen jeg har stiv, stor og god imellom lårene. Late som at jeg kjenner pusten hans mot øret, at han napper meg på halsen og stønner navnet mitt. Hendene hans er alle steder, beføler meg og stryker på meg. Han kler av meg i en fart, før han drar av seg bokser og bukse. Jeg mumler; Vi kan ikke gjøre det her, tenk hvis det kommer noen? Selv om jeg er så kåt at jeg holder på å gå i oppløsning. Han bare ler litt, før han hvisker meg i øret; Det bryr jeg meg ikke noe om, jeg vil ha deg nå. Jeg sukker og ser på han under tunge øyelokk, vet han liker det blikket. Han løfter meg opp i sine sterke armer, og jeg slenger beina mine rundt han. Han presser meg inntil den kalde veggen bak meg. Så kommer han varm, hard og god inn mellom mine silkemyke vegger. Jeg stønner navnet hans mykt. Hendene mine kiler han i nakken, jeg bare må ta på han. Han er så myk og varm inntil meg. Brystene mine duver mykt og sensuelt foran øynene hans. Små klaskelyder høres for hvert himmelske støt han gir meg. Jeg strammer, for å holde han der litt ekstra, og jeg hører at han liker det.  Han tar meg jevnt og bestemt helt til jeg kommer, så faller jeg myk og varm inntil kroppen hans. Før han endelig kommer selv, og jeg kjenner det pumpe inni meg. Han har fanget meg med munnen sin, og leppene våre er som låst til hverandre. 

wow!!

Anonymkode: d8a0f...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Æsj

Anonymkode: 837b8...826

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ordførerens stol en gang, det var ingen folk på jobb unntatt jeg da. Ellers i bilen på parkeringsplass. Men dette var da jeg var ung, nå gidder jeg ikke slik. 

Anonymkode: a7664...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

I ordførerens stol en gang, det var ingen folk på jobb unntatt jeg da. Ellers i bilen på parkeringsplass. Men dette var da jeg var ung, nå gidder jeg ikke slik. 

Anonymkode: a7664...5d9

Making til latskap.

Anonymkode: be502...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 11.16):

Masturberer du bare når du er hjemme, eller også på skolen, jobben, offentlig toalett, på besøk hos venner/familie osv? Når jeg var ungdom kunne jeg masturbere omtrent hvor som helst, mens nå i godt voksen alder er jeg ikke komfortabel med å masturbere andre steder enn hjemme hos meg selv eller på hotellrommet, uansett hvor kåt jeg måtte være.

Det siste jeg tenker på er å onanere når jeg er utenfor hjemmet. Om du går rundt å tenker på onanering og har en trang til å onanere i hytt og pine, så burde du seriøst oppsøke en lege. For det er ikke normalt når du har passert puberteten. 

Hadde aldri falt meg inn å onanere på et hotell en gang. Det er så ekkelt og lite pirrende. Tenk på alle som har ligget i den sengen, stirret i det taket mens de har hatt sex eller onanert, nei det er kvalmt å tenke på. 

Anonymkode: 620b7...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt 40 og runket fortsatt overalt hele tiden. Det er på ingen måte tennende, kun nødvendig. Vil helst gjøre det hjemme, men man er jo ikke der døgnet rundt.

Anonymkode: 06796...5fd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 17.06):

Kommende karriære som erotisk novelleforfatter ?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har drege han på mange stader. Ein gong drog eg han på eit toalett på Flesland.

Anonymkode: 6610d...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ga apekatten en skikkelig runde på et toalett ved stranda i sommer. Kommunen burde vaska der litt oftere. Gulvet var helt krise.

Anonymkode: 699fb...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det siste jeg tenker på er å onanere når jeg er utenfor hjemmet. Om du går rundt å tenker på onanering og har en trang til å onanere i hytt og pine, så burde du seriøst oppsøke en lege. For det er ikke normalt når du har passert puberteten. 

Hadde aldri falt meg inn å onanere på et hotell en gang. Det er så ekkelt og lite pirrende. Tenk på alle som har ligget i den sengen, stirret i det taket mens de har hatt sex eller onanert, nei det er kvalmt å tenke på. 

Skjønner ikke at du orker å bo på hotell engang. Har med deg eget sengetøy eller?

Anonymkode: be502...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og ikke bare det. 
Onanerer du for mye så kan du bli blind også😃

Anonymkode: 14c15...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og ikke bare det. 
Onanerer du for mye så kan du bli blind også😃

Anonymkode: 14c15...d69

Og du kan få hår inni hendene! 

Viktig lære fra ungdommen 🤭😂

Anonymkode: 5fac5...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 11.16):

Jeg gjør det mange steder, når det er for lang tid siden jeg har fått kos med dame. Skulle gjerne ha møtt noen ikke for langt unna her for el lenge siden nå og ser om jeg finne er som liker mye kos og bruke god tid.  jeg gjøre det ute i naturen, hjemme, på jobb  etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...