Gå til innhold

Han sender kun skryte snap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg var på date et par ganger ( ink sex) ifjor med en far som har sønn på samme fotballlag som min sønn laget er såppas stort at det deles i to grupper som spiller ulike kamper..

Vi avsluttet datingen fordi det egentlig bare dabbet av og ingen av oss var så interesserte men det har aldri vært noe dårlig stemning..

denne karen har en del mer enn meg på stell men jeg er en ung mor som ikke har alt på stell enda samt litt trang økonomi , det vet han. 

det jeg har lagt merke til er at han KUN sender meg skryte snapper innimellom, nesten for å hovere .. kjenner jeg blir litt irritert , jeg har slettet han tidligere for å rydde opp i snapchat med folk jeg ikke har noe særlig kontakt med, og da spør han meg hvorfor jeg har gjort det så gir jeg han det svaret men han vil være venn på snap så jeg sier ok bare legg meg til, men da er det tilbake på kun skryte snapper…. 

Anonymkode: be54b...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje for å vise deg hva han har å tilby? Jeg har et par menn på snap som er interessert og de sender ofte den type snap, tror det er for å vise hvor bra de er/hvor godt de tjener. Jeg har aldri opplevd at det er et stikk mot meg, tror du overtenker. 

Anonymkode: e29fc...960

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at du skal være interessert i han, selv om han ikke er interessert i deg.
Ego boost.

Anonymkode: 50bc3...5a4

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

For at du skal være interessert i han, selv om han ikke er interessert i deg.
Ego boost.

Anonymkode: 50bc3...5a4

det er sikkert det, men jeg vil ikke han skal tro jeg er interessert i han 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Kanskje for å vise deg hva han har å tilby? Jeg har et par menn på snap som er interessert og de sender ofte den type snap, tror det er for å vise hvor bra de er/hvor godt de tjener. Jeg har aldri opplevd at det er et stikk mot meg, tror du overtenker. 

Anonymkode: e29fc...960

Han er nok ikke interessert i meg.. så jeg tror det er for å hovere, samt for å få en ego boost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, det er jo typisk at de i aldersgruppen som bruker snapchat bare sender skrytebilder og snapper. Har noe med umodenhet å gjøre, samt være en av gjengen. 

Anonymkode: ac4e0...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du kan slå av varsel på personer? Da slipper du å se dem. 

Jeg åpner ikke snaper fra enkelte fordi de er så kjedelige. 

Anonymkode: bca36...57a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei, det er jo typisk at de i aldersgruppen som bruker snapchat bare sender skrytebilder og snapper. Har noe med umodenhet å gjøre, samt være en av gjengen. 

Fyren er 48 år! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snap og instagram er jo for å skryte. Er vel ingen som legger ut hvor trasig livet er , facebook er for slikt..

Anonymkode: 5093f...7d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fyren er 48 år! 

Ja og poenget mitt består. Må jo være flaut å bruke en app som er beregnet på tenåringer når man er gammel nok til å være besteforeldrene deres? Tyder jo bare på total umodenhet og forståelse av media. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må jo være flaut å bruke en app som er beregnet på tenåringer når man er gammel nok til å være besteforeldrene deres? 

Bruker tenåringer snap?

Anonymkode: 00ecb...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snap er bare for å skryte, hvor mange sende en snap av at de har en kjedelig livet eller henger på sofa? 

Anonymkode: ed740...e94

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...