Gå til innhold

Date tissa i kjøkkenvasken min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan jeg hadde reagert? Med latter, sannsynligvis. Han gikk jo i søvne, stakkars.  Ved tanke på alt det rare folk gjør i søvne, så var dette veldig uskyldig.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 6.49):

Jo! Urin i KJØKKENVASKEN er selvsagt noe helt annet enn å tisse i dusjen. 
 

Du sier dette er en date, altså ikke en gang et etablert forhold. Jeg hadde fått fullstendig avsmak og droppet fyren. Folk som drikker og gjør crazy ting orker jeg ikke ha i livet mitt. Hadde han vært edru hadde jeg nok muligens vært mer tilgivende. I alle tilfeller hadde jeg forventet en skikkelig vask av kjøkkenvasken, benk og hele området. 

Anonymkode: 1cc85...760

Her er jeg helt omvendt. Hadde en edru fyr pisset i vasken min.. Da hadde det blitt månelyst. Kunne muligens,kanskje sett igjenom fingrene når fyren er dritings og sveiseblind. Med det sagt så hadde jeg ikke brydd meg så mye. Håper at det er ett engangstilfelle. Hadde ialefall ertet fyren i lang tid etterpå. Det er helt sikkert. Skjer det flere ganger så må han jo til legen og få undersøkt seg,men en gang er vel "greit". Ikke sikkert at han var klar over hvor i verden han var engang. Tenker at man må ta det med litt humor. Hvis dette da er ett engangstilfelle. Jeg har selv tisset i en potteplante i stuen. Jeg husker ikke det.

Endret av Rosa Gnom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det minner meg om en (fylle)fest jeg fikk gjenfortalt av en bekjent. Der hadde en av gjestene stilt seg opp i hjørnet av stua for å tisse. Da verten kom løpende, helt bestyrtet og ber han om å slutte, så snur han seg bare og sier "hold kjeft, jeg fikk lov av Bønna!". Ingen visste hvem Bønna var. Hadde ledd meg i hjel.

Endret av ElectricScum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er så ekkelt og uhygienisk, at om det ikke er tull så burde ikke du få bevege deg fritt rundt blant velfungerende mennesker. Det at du ikke sier noe til dem det gjelder gjør det bare verre. Et eller annet sted står kanskje noen og vasker ansiktet i ditt tiss. Men så ekkel som du er, så synes du kanskje det er litt tennende.

Jeg kjenner at jeg må prøve å overbevise meg selv om at det her er trolling, for ellers kommer jeg aldri til å orke å omgås menn igjen. Og jeg vil heller invitere hanen til naboen på besøk, enn en hvilken som helst mann. Hanen er garantert mer renslig enn det du er, i hvert fall. 

Anonymkode: b360c...12f

Du må da skjønne at jeg skylle da ned i vasken og vasker i tillegg hendene etterpå.

Med slikt et hysteri kommer du ingen vei. Skulle tro at folk pisset ren gift.

Anonymkode: 93a90...ab3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 6.49):

Jo! Urin i KJØKKENVASKEN er selvsagt noe helt annet enn å tisse i dusjen. 
 

Du sier dette er en date, altså ikke en gang et etablert forhold. Jeg hadde fått fullstendig avsmak og droppet fyren. Folk som drikker og gjør crazy ting orker jeg ikke ha i livet mitt. Hadde han vært edru hadde jeg nok muligens vært mer tilgivende. I alle tilfeller hadde jeg forventet en skikkelig vask av kjøkkenvasken, benk og hele området. 

Anonymkode: 1cc85...760

Hvis du mener at det er så mye verre å få urin i kjøkkenvasken så må du jo argumentere nøyaktig hvorfor du mener det er så mye verre. Hvis ikke blir det jo bare synsing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet, med mindre han drikker og gjør dumme ting ofte. Dette var da ganske uskyldig, det er bare å vaske vasken, noe han også gjorde. 
Sett det på tabbekvoten og le av det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke lagt for mye i dette. Tro det eller ei, men det kan skje den beste.

Jeg var på tur med min mor og min kone. Absolutt ikke noe fylleslag, men vi hadde spist pizza og tatt noen glass vin før vi gikk for å legge oss. Morgenen etter åpner jeg kofferten min og absolutt alt jeg har av klær er gjennomtrukket av urin. Kofferten var lukket før jeg gikk og la meg, og fortsatt lukket når jeg sto opp morgenen etter. Hva som kan ha skjedd og hvem den skyldige var, det aner jeg ikke, men det spiller egentlig ingen rolle. Heldigvis var det et vaskeri nær stedet vi bodde.

Så lenge dette ikke er et gjentagende fenomen, bør dette heller bli en historie å le av enn noe annet.

Anonymkode: 6878b...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 23.49):

Oppdatering fra ts her: tok det opp med han dagen derpå og nei han husket det ikke engang. Så han må ha gjort det i søvne. Når jeg fortalte, tilbød han umiddelbart å vaske vasken for meg. Og det gjorde han. Ekkelt er det uansett, men jeg lar den gå der...  Og håper virkelig ikke dette er vanlig prosedyre

Det jeg derimot likte mindre er at han i ettertid i dag hadde fortalt om det til vennene sine på melding. De syntes det var hysterisk morsom... 🥴

Anonymkode: f3f3d...fcd

Dette er for så vidt greit som engangshendelse. Men hadde nok droppet dersom han tisser overalt i halvfylla. Da jeg var i 20-åra fikk jeg besøk på natta av en fyr jeg hadde møtt 2 ganger. Han kom fra fest. Han sto opp seinere på natta, åpna klesskapet og tissa i skittentøyskurven (bodde på hybel). Vi var sammen i 7 år og fikk et barn sammen. Han tisset ikke i søvne flere ganger, men viste seg at han var kronisk å gå i søvne. Gjorde mye rart da, som å spise pålegget i kjøleskapet, skrelle gulrøtter og måke trappa naken. 

Anonymkode: 07149...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, nå er det helg igjen og jeg er veldig nysgjerrig på om det har skjedd noe nytt? 

Anonymkode: a3bad...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten min sto opp midt på natta og pissa på soveromsgulvet. Rimelig full da vi la oss. Jeg blei jo oppgitt og brølte til han at han måtte komme seg på do. Han huska ingenting av det dagen etter. 

Anonymkode: 38379...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...