Gå til innhold

Date tissa i kjøkkenvasken min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Broren min tisset i badekaret da han var liten, gikk i søvne. Ei venninne av meg satt seg ned i trappa og tisset også, i søvne 😅 Som liten hun også, ikke noe fyllegreie. 

Jeg kunne ledd av det, om det skjedde EN gang liksom. Det var ikke med vilje, så da er jo ikke han ekkel. 

Men jeg kunne ikke blitt sammen med en som drakk seg så sanseløs at det skjedde sånne kørka ting hele tiden. Jeg er glad i en fest, og som sagt så er det lov å drite seg ut av og til, men noen folk tåler bare ikke alkohol og burde ikke drikke.

Anonymkode: ec724...b1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde i hvert fall fulgt nøye med på hva den fyren gjør i fremtiden.

Folk som pisser i dusj eller i vasker er meget spesielle folk som jeg ikke hadde giddet å være sammen med. Det er en grunn til at vi har toaletter, og ingen skal fortelle meg at det er nødvendig å gjøre fra seg andre steder når man har toalettet like ved seg.

Om du ikke hadde oppdaget dette (kanskje det er helt vanlig for han du er sammen med, så han bare gjorde det av gammel vane) så ville du ha stått og skylt tomater og andre grønnsaker der han hadde pisset. Så uappetittlig.

Anonymkode: 75d4a...449

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 50+ og det er sånn 2!! Generasjoner over meg gjorde. 

Anonymkode: b06a7...e19

Nei, der tar du feil, du er ingen fasit må du huske 🙄 jeg er yngre en deg, og gjør det, og generasjoner etter meg kommer til å gjøre det!

Anonymkode: 71d89...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er 50+ og det er sånn 2!! Generasjoner over meg gjorde. 

Anonymkode: b06a7...e19

Men hva har det å si i praksis? Absolutt ingenting.

Jeg pisser ofte i vasken på badet hos de jeg er på besøk hos også. Det har med det å gjøre at når man starter pissingen er det ikke alltid strålen er helt rett. Da blir det søl ved toalettet. Å pisse i vasken er da lettere siden vasken er nærmere pikken enn toalettet og søl unngås.

Anonymkode: 93a90...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, der tar du feil, du er ingen fasit må du huske 🙄 jeg er yngre en deg, og gjør det, og generasjoner etter meg kommer til å gjøre det!

Anonymkode: 71d89...cab

Det tror jeg også. Man ser jo at dette ikke er skadelig på noen som helst måte.

Anonymkode: 93a90...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min er 10 år, og dette er sånn han kunne funnet på i søvne 😅 vi har flere ganger våknet til tiss i badekaret og boxershortsen i do… Han husker ingenting  av det.

Anonymkode: d5a91...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Oppdatering fra ts her: tok det opp med han dagen derpå og nei han husket det ikke engang. Så han må ha gjort det i søvne. Når jeg fortalte, tilbød han umiddelbart å vaske vasken for meg. Og det gjorde han. Ekkelt er det uansett, men jeg lar den gå der...  Og håper virkelig ikke dette er vanlig prosedyre

Det jeg derimot likte mindre er at han i ettertid i dag hadde fortalt om det til vennene sine på melding. De syntes det var hysterisk morsom... 🥴

Anonymkode: f3f3d...fcd

Herregud så snerpete du er. 

Anonymkode: 37515...fc3

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud så snerpete du er. 

Anonymkode: 37515...fc3

Tror ikke det er så vanskelig å finne noen som ikke pisser i kjøkkenvasken.. 

Og å festens klovn hadde heller ikke fristet. Jeg antar at han har mange "morsomme" historier fra fylla. Fra nyere tid 

Anonymkode: cd803...81a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Oppdatering fra ts her: tok det opp med han dagen derpå og nei han husket det ikke engang. Så han må ha gjort det i søvne. Når jeg fortalte, tilbød han umiddelbart å vaske vasken for meg. Og det gjorde han. Ekkelt er det uansett, men jeg lar den gå der...  Og håper virkelig ikke dette er vanlig prosedyre

Det jeg derimot likte mindre er at han i ettertid i dag hadde fortalt om det til vennene sine på melding. De syntes det var hysterisk morsom... 🥴

Anonymkode: f3f3d...fcd

Jeg må også fortelle slikt til mine venner, spread the shame. Men jeg er enig i at jeg ville notert det i margen for… er dette noe som skjer ofte? Altså ikke tissinga, men ting han gjør i fylla og husker det ikke en gang. Det er en tynn linje mellom forståelsesfulle venner og enablere. Min kjepphest her hadde vært hvor ofte drikker han. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Oppdatering fra ts her: tok det opp med han dagen derpå og nei han husket det ikke engang. Så han må ha gjort det i søvne. Når jeg fortalte, tilbød han umiddelbart å vaske vasken for meg. Og det gjorde han. Ekkelt er det uansett, men jeg lar den gå der...  Og håper virkelig ikke dette er vanlig prosedyre

Det jeg derimot likte mindre er at han i ettertid i dag hadde fortalt om det til vennene sine på melding. De syntes det var hysterisk morsom... 🥴

Anonymkode: f3f3d...fcd

Jeg hadde ledd så tårene trillet og jeg fikk vondt i magen selv, både om noen hadde fortalt meg det, og også om daten min hadde gjort det. 
Herregud, det er snakk om å gå i søvne, det er ikke som at han har vært ekkel med vilje! 
Det er jo mye bedre å le av slike uheldige hendelser enn å mene at han bør skamme seg... 

Jeg hadde ikke orket date noen som er så selvhøytidelig at de ikke kan le av noe som skjer i søvne. 
Hva om noen du dater/kjenner snakker i søvne, tar du det også som blodig alvor? 
 

AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 10.42):

40-årige meg hadde ikke orket dette. Drikke seg dritings og gjøre rare ting, nei takk. 

Anonymkode: cd803...81a

 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror ikke det er så vanskelig å finne noen som ikke pisser i kjøkkenvasken.. 

Og å festens klovn hadde heller ikke fristet. Jeg antar at han har mange "morsomme" historier fra fylla. Fra nyere tid 

Anonymkode: cd803...81a

Det er stor forskjell på å være så dritings at man ikke vet hva man gjør, og det å gå i søvne... 

Anonymkode: d3c9a...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et problem at han fortalte om det til venner? Jeg tenker jo det er positivt, å kunne le av seg selv og innrømme feil?

Anonymkode: 458b2...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at det er folk som har et større alkoholforbruk som kan gjøre sånt 

Anonymkode: b6299...b68

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har min mann gjort. Jeg lo. Tenåringer som okkuperte bad i evigheter, og til slutt måtte han. 

Hender at jeg gjerne skulle hatt muligheten selv. 

Annet mer ekkelt enn det som blir skylt i den vasken. 

Anonymkode: d966a...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke like ekkelt som søsteren min som hadde en date som bæsjet i dusjen!!!

Anonymkode: d07c6...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 10.28):

Høres ut som han var i søvne. Prat med han. Er han satt ut og flau selv er det på en måte greit tenker jeg. Opplevde det samme med en kompis en gang etter fest, men han tisset i sofaen. Han var dritings, det er verre enn å gå i søvne tenker jeg. 

Anonymkode: a3bad...ea7

Jeg pissa oppetter stueveggen til ei venninne jeg hadde fått for mye og drikke, hadde lagt meg til og sove, det er ikke noe jeg vanligvis gjør.

Anonymkode: 7be7a...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men hva har det å si i praksis? Absolutt ingenting.

Jeg pisser ofte i vasken på badet hos de jeg er på besøk hos også. Det har med det å gjøre at når man starter pissingen er det ikke alltid strålen er helt rett. Da blir det søl ved toalettet. Å pisse i vasken er da lettere siden vasken er nærmere pikken enn toalettet og søl unngås.

Anonymkode: 93a90...ab3

Går ut fra dette er tull, men hvis ikke: sett deg på do, så trenger du ikke bekymre deg om strålen. Fy fader for en gris du er!

Anonymkode: a5b5f...84e

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Går ut fra dette er tull, men hvis ikke: sett deg på do, så trenger du ikke bekymre deg om strålen. Fy fader for en gris du er!

Anonymkode: a5b5f...84e

Selvsagt er det ikke tull. Hysteriske mennesker.

Anonymkode: 93a90...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Selvsagt er det ikke tull. Hysteriske mennesker.

Anonymkode: 93a90...ab3

Og samtidig lurer menn på hvorfor stadig flere kvinner velger singellivet. Seriøst, om dere holder på som dette her så er det mer hygienisk å flytte grisene inn, og menn ut i grisebingen.

Sett deg på do. Folk kan blant annet bruke håndvasken til å aske seg i ansiktet, eller håndvaske småplagg. Møkkamann!

Anonymkode: b360c...12f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og samtidig lurer menn på hvorfor stadig flere kvinner velger singellivet. Seriøst, om dere holder på som dette her så er det mer hygienisk å flytte grisene inn, og menn ut i grisebingen.

Sett deg på do. Folk kan blant annet bruke håndvasken til å aske seg i ansiktet, eller håndvaske småplagg. Møkkamann!

Anonymkode: b360c...12f

Ta det med ro. Ikke en kjeft vet at jeg pisser i vasken deres. Jeg sier da selvsagt ikke dette høyt, da jeg ser for et drama det blir.

Dette blir å fortsette med, som sagt skader det ingen.

Anonymkode: 93a90...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ta det med ro. Ikke en kjeft vet at jeg pisser i vasken deres. Jeg sier da selvsagt ikke dette høyt, da jeg ser for et drama det blir.

Dette blir å fortsette med, som sagt skader det ingen.

Anonymkode: 93a90...ab3

Dette er så ekkelt og uhygienisk, at om det ikke er tull så burde ikke du få bevege deg fritt rundt blant velfungerende mennesker. Det at du ikke sier noe til dem det gjelder gjør det bare verre. Et eller annet sted står kanskje noen og vasker ansiktet i ditt tiss. Men så ekkel som du er, så synes du kanskje det er litt tennende.

Jeg kjenner at jeg må prøve å overbevise meg selv om at det her er trolling, for ellers kommer jeg aldri til å orke å omgås menn igjen. Og jeg vil heller invitere hanen til naboen på besøk, enn en hvilken som helst mann. Hanen er garantert mer renslig enn det du er, i hvert fall. 

Anonymkode: b360c...12f

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...