AnonymBruker Skrevet 8. september #21 Del Skrevet 8. september mebeforeyou skrev (1 time siden): For meg høres dette ikke bra ut. Kroppsspråk forteller mer enn ord. Observer, og lev i nuet. Everything happening in the gap😉 Takk for svar😊 Anonymkode: fe12f...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #22 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja!! Det husker jeg at du fortalte, at du hadde gått den samme veien med din mann❤️ Det gir så mye inspirasjon og håp å høre at det har blitt bedre med dere! Hvordan går det med dere nå for tiden? Hva føler du er det som har hjulpet dere aller mest fremover? Ønsker dere alt godt! Lenge leve kjærligheten❤️ Anonymkode: fe12f...02d Det går veldig bra for tiden 🥰 Men det har vært veldig vanskelig til tider. Men hver gang et dypere lag av det som fins i meg som blokkerer for den typen kjærlighet jeg vil ha blir bearbeida så er det som et stort hopp oppover i forholdet. Noen vendepunkter var når jeg faktisk var helt klar for å gi slipp. Og så har det skjedd noen ting i hans liv som har gjort at han har vendt seg mer innover og løst litt opp i de tingene han bærer på også. Nyeste vendepunktet var når jeg bestemte meg for å fokusere mest på meg selv og mine prosjekter. Nå er det som at han har våkna og tar sin del av ansvaret for kontakten og fremdriften i planer og at han prioriterer meg og kommunikasjon med meg. Og vi blomstrer som par ❤️ Anonymkode: 5f9c7...71d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #23 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det går veldig bra for tiden 🥰 Men det har vært veldig vanskelig til tider. Men hver gang et dypere lag av det som fins i meg som blokkerer for den typen kjærlighet jeg vil ha blir bearbeida så er det som et stort hopp oppover i forholdet. Noen vendepunkter var når jeg faktisk var helt klar for å gi slipp. Og så har det skjedd noen ting i hans liv som har gjort at han har vendt seg mer innover og løst litt opp i de tingene han bærer på også. Nyeste vendepunktet var når jeg bestemte meg for å fokusere mest på meg selv og mine prosjekter. Nå er det som at han har våkna og tar sin del av ansvaret for kontakten og fremdriften i planer og at han prioriterer meg og kommunikasjon med meg. Og vi blomstrer som par ❤️ Anonymkode: 5f9c7...71d Utrolig herlig å høre! Veldig glad på deres vegne❤️ Ja det kreves virkelig jobb, i flere omganger og på flere måter, for å komme nærme hverandre og for å få det skikkelig bra sammen. Jeg lærer dette mer og mer, og jeg er villig til å gjøre jobben som trengs. Masse lykke til videre, til dere to❤️ Anonymkode: fe12f...02d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå