AnonymBruker Skrevet 8. september #41 Del Skrevet 8. september Bamseklemmer skrev (8 minutter siden): Areolan kommer i ulike størrelser og farger, de kan være lyserosa, rød eller mørk brun. Altså hærlige fristende farger i kontast ifht. hudfargen. Så jo jeg liker alle størrelser, former, farger, og alle hudfarger🥰 Jeg vil bare utdype areaolaens stimuli og nytelse: Areolaen er ikke bare en ring.. den har mange ørsmå kjertlene som er erogene hos de fleste kvinner. Og det er ei kobling til hjernen, på samme måte som klitten kan gi en kvinne orgasme. Klitten er som brystvortene.. det er den tålmodige sirkulerende slikkingen rundt de, som virkelig setter fart på opphisselsen. Altså, den ventetiden det tar, før direkte stimuli av klitten og brystvortene begynner. Tålmodighet gir også gåsehud på hele brystet enkelte ganger.. disse hårsekkene reiser seg, og gir også en hærlig struktur å slikke og kysse på💞 Dette gjelder også enkelte menn, så la det være gjensidig😉👍 Men en viktig warning: Husk at kvinner kan ha ømme brystvorter, tørre og såre.. og ikke alle som liker noe av det jeg har skrevet. Så spør kvinnen det gjelder, før du gyver løs på areolaen og brystvortene.. Ikke overrasket over svaret ditt, du liker jo faktisk ALT. Men nei, store areolaer er dessverre IKKE fint. Vi er mange som ikke liker det. Anonymkode: 5eb30...1de 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #42 Del Skrevet 8. september Mine er ganske store, men de jeg har vært sammen med har elsket puppene mine. Tror ikke noen av dem har tenkt over det ærlig talt🤷🏻♀️ Anonymkode: 45c45...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #43 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men nei, store areolaer er dessverre IKKE fint. Vi er mange som ikke liker det. Anonymkode: 5eb30...1de Moren min har store, lignende Gabbi Carter på Boopedia.com, og jeg er sjeleglad jeg ikke arvet dem. Jeg har samme typer lignende Roxy Mendes på samme nettside. (Ja, jeg ser på slike nettsider for å sammenligne meg med). Anonymkode: 6fa56...61a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #44 Del Skrevet 8. september Hans Tore Lem skrev (25 minutter siden): Men at 10% faktisk vil, gir deg jo ganske god sjans til å få deg noe. Heldigvis er menn ute i den virkelige verden av et helt annet kaliber enn det som frekventerer her inne 😅 Anonymkode: 82412...0f1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 8. september #45 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Heldigvis er menn ute i den virkelige verden av et helt annet kaliber enn det som frekventerer her inne 😅 Anonymkode: 82412...0f1 Jepp. Godt det finnes bedre kvinner også i den virkelige verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. september #46 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke overrasket over svaret ditt, du liker jo faktisk ALT. Men nei, store areolaer er dessverre IKKE fint. Vi er mange som ikke liker det. Anonymkode: 5eb30...1de Jeg har lært meg å elske ALT på en kvinne, det å ha det koselig og gøy sammen.. Og jeg er takknemlig og raus med godord og oppmuntring. Derfor ringer telefonen min oftere, enn hos andre😅 "Vi er mange"? Er du avhengig ha noen bak ryggen din med samme mening? 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september #47 Del Skrevet 8. september Hans Tore Lem skrev (9 timer siden): Helt klart. Foretrekker små til middels store pupper med små markerte brystvorter og en liten markert areola rundt. Er appelsiner innafor? 🍊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september #48 Del Skrevet 8. september Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Jeg har lært meg å elske ALT på en kvinne, det å ha det koselig og gøy sammen.. Og jeg er takknemlig og raus med godord og oppmuntring. Derfor ringer telefonen min oftere, enn hos andre😅 "Vi er mange"? Er du avhengig ha noen bak ryggen din med samme mening? Ja det tviler jeg ikke på 🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 8. september #49 Del Skrevet 8. september Irak skrev (4 minutter siden): Er appelsiner innafor? 🍊 Alt er innafor. Tenkte du i størrelse eller areolaer? Svarte bare på hva jeg foretrakk. Har aldri avslått en kvinner pga areolaene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september #50 Del Skrevet 8. september Hans Tore Lem skrev (Akkurat nå): Alt er innafor. Tenkte du i størrelse eller areolaer? Svarte bare på hva jeg foretrakk. Har aldri avslått en kvinner pga areolaene. Jeg tenkte i størrelse...Det med areolaer har ikke jeg tenkt så mye over... Jeg er veldig godt fornøyd jeg. De blir knallharde, og ser ut som knopper nærmest når jeg er kåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 8. september #51 Del Skrevet 8. september Irak skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte i størrelse...Det med areolaer har ikke jeg tenkt så mye over... Jeg er veldig godt fornøyd jeg. De blir knallharde, og ser ut som knopper nærmest når jeg er kåt. Appelsin er perfekt størrelse. En passe håndfull. Ikke så store stede henger i veien. ❤️ Knopper er også flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 8. september #52 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skjønner at 90% av de i tråden her ikke hadde tatt i meg eller puppene mine med tang 🙈😅😅 Anonymkode: 82412...0f1 Jeg ville ikke tatt i noen pupper med tang 😬 Jeg tror ikke du skal bry deg for mye om hva folk svarer her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #53 Del Skrevet 8. september Dette blir litt som å ikke ville ha en mann fordi han, etter din smak, har for stor pung. jeg hadde ganske liten Areola før barn, men etter at puppene vokste Enormt pga kjertler og melk, så ble også Areola også større. Bryr meg ikke. Finnes tusen ting som er viktigere for meg mtp egen kropp, unngikk f eks strekkmerker og hengehud Anonymkode: bcf71...af8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #54 Del Skrevet 8. september Men igjen dersom der googler Devin Brugman leaked å ser på de bildene hun har størst areola , synes dere disse er store? ( bildene er av en modell, og de er ikke ekte derfor er det noen bilder av henne med ulik areola størrelse) men tenker på de bildene hvor hun sitter ved basseng uten truse og der hun står naken på stranda med et smil hendene i håret og øynene lukket Anonymkode: 6676b...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #55 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men igjen dersom der googler Devin Brugman leaked å ser på de bildene hun har størst areola , synes dere disse er store? ( bildene er av en modell, og de er ikke ekte derfor er det noen bilder av henne med ulik areola størrelse) men tenker på de bildene hvor hun sitter ved basseng uten truse og der hun står naken på stranda med et smil hendene i håret og øynene lukket Anonymkode: 6676b...3f0 Hvorfor er du så opphengt i det??? puppene hennes ser helt fine ut. Lurer dog på om de er ekte. Ser ut som silikon Anonymkode: bcf71...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #56 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men igjen dersom der googler Devin Brugman leaked å ser på de bildene hun har størst areola , synes dere disse er store? ( bildene er av en modell, og de er ikke ekte derfor er det noen bilder av henne med ulik areola størrelse) men tenker på de bildene hvor hun sitter ved basseng uten truse og der hun står naken på stranda med et smil hendene i håret og øynene lukket Anonymkode: 6676b...3f0 Hvorfor er du så opphengt i det??? puppene hennes ser helt fine ut. Lurer dog på om de er ekte. Ser ut som silikon Anonymkode: bcf71...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. september #57 Del Skrevet 8. september Isambard skrev (2 timer siden): Du har skjønt det. Hvis man mister tenningen fordi areolaene har feil diameter så bør man sjekke testosteronnivået. 👍🥰 Jepp. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #58 Del Skrevet 8. september Bamseklemmer skrev (43 minutter siden): Jeg har lært meg å elske ALT på en kvinne, det å ha det koselig og gøy sammen.. Og jeg er takknemlig og raus med godord og oppmuntring. Derfor ringer telefonen min oftere, enn hos andre😅 "Vi er mange"? Er du avhengig ha noen bak ryggen din med samme mening? Jeg er enig med deg, bamse. He du plass til ei til i telefonlista di? Min mann trenger å bli litt sjalu Anonymkode: 1c555...ea7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #59 Del Skrevet 8. september Har aldri tenkt noe negativt om kvinners areola. Møtte ei som ikke hadde synlig areola, kun knøttsmå lyse brystvorter, enda hun hadde store naturlige pupper. Da trengte jeg litt tilvenning, men lærte meg å elske dem også. Min kone har store areolaer selv om puppene er relativt små. De er mørke og derfor ganske markerte. Elsker kontrasten. Når hun blir kåt og får stive brystvorter trekkes areola sammen og da blir dem små. Anonymkode: ae9e1...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. september #60 Del Skrevet 8. september Irak skrev (2 minutter siden): Ja det tviler jeg ikke på 🤣🤣🤣🤣 Haha😅telefonen min er ikke akkurat rødglødende hele tiden av den grunn. Jeg bare prøver så godt jeg kan, for å unngå ONS, det er nok magneten til gjensynsglede for mange 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå