Knirke Skrevet 9. september #101 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Du veit at noen skriver med munnen eller?? Noen har fungerende armer, men ikke rygg. Mange bor på steder som ikke er tilrettelagt, og ikke får brukt kjøkkenet ditt. Jo, det er mange grunner og du er skikkelig nedlatende. Du er en av dem som burde lese og ta til deg tråden for du er nedlatende og blond på at andre ikke har like forutsetninger som deg selv. Du var slem og fikk tilsnakk. Du tror du er den som ble fornærmet... 🤦 Anonymkode: 514e8...6d1 Det er slemt å foreslå å bake brød til en som sier hun/han ikke har råd til å kjøpe det i butikken? KAN det være at det er du som er litt lett-krenket? Jeg har blitt kalt dum og mindre begavet etc i hver eneste tråd jeg har postet i der jeg nevner at jeg leier bolig. Å diskutere er fånyttes, beskyldningene og navnekallingen blir bare grovere og grovere. Jeg har sluttet å ta det personlig, jeg tar det som et tegn på menneskets iboende uvilje til å innse at folk er forskjellige. Hvordan de får seg til å slenge dritt til alle og enhver som velger annerledes enn dem vitner jo bare om deres egen usikkerhet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #102 Del Skrevet 9. september Jeg fikk tråden min slettet da jeg stort sett fikk drittslenging. Skrev til personen at jeg rapporterer, h..n svarte at jeg bare kunne rapportere, jeg kunne nemlig ikke få alt jeg ønsket meg. Men tråden ble slettet den så nå får ikke personen svart mer der hvertfall 😁 Anonymkode: 41b85...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #103 Del Skrevet 9. september Hateridioter skrev (På 7.9.2024 den 21.30): Jeg rapporterer alle brudd på reglene her inne. Men kommentarene preller av meg og innimellom ler jeg for meg selv av de teite folkene som tror de er tøffe bak tastaturet. Har også reagert på slibrige kommetarer, og er det brudd på reglene så nøler ein ikkje med å rapportere. Synes forøvri kommentarfeltet har endret seg. Anonymkode: dbf58...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnieme44444 Skrevet 9. september #104 Del Skrevet 9. september Jeg var helt uviten og fikk litt sjokk det er så mye mobbing og personangrep her inne på KG, trodde det var ett sakelig forum for åpen diskusjon. Så naiv går det ann være 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 9. september #105 Del Skrevet 9. september (endret) Jeg blir faktisk mer oppgitt og motløs av å se stygge kommentarer mot andre, og gjerne en svak gruppe mennesker, enn de få stygge kommentarene jeg kan oppleve å få mot meg som personlig bruker. Det er flere ganger jeg tenker at jeg bør ta meg en pause eller trekke meg helt bort fra KG for det ikke er plassen for meg, og det skjer gjerne når en gruppe mennesker har blitt hudflettet eller blitt møtt med usakligheter og fordommer. Gjerne over flere tråder, og over lang tid. Endret 9. september av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 12. september #106 Del Skrevet 12. september Anonymbruker*** skrev (På 8.9.2024 den 22.03): Hva er det som er så krise med å ikke bruke nick egentlig? Alt er jo anonymt her inne uansett. Jeg bruker anonym funksjonen av og til om jeg vil skrive noe som jeg frykter kan gjøre at jeg blir lett å kjenne igjen. Skriver man en del her og der om seg selv på kg kan det blir mange detaljer til slutt. Det er jeg fullt klar over, jeg bruker funksjonen selv innimellom, men personen jeg siterte har ikke delt noe informasjon om seg selv i tråden som kan bidra til gjenkjennelse. Dermed faller hun i den andre kategorien av AnonymBrukere: De som kun er på KG for å være utrivelige mot andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #107 Del Skrevet 12. september Knirke skrev (På 9.9.2024 den 9.33): Det er slemt å foreslå å bake brød til en som sier hun/han ikke har råd til å kjøpe det i butikken? KAN det være at det er du som er litt lett-krenket? Jeg har blitt kalt dum og mindre begavet etc i hver eneste tråd jeg har postet i der jeg nevner at jeg leier bolig. Å diskutere er fånyttes, beskyldningene og navnekallingen blir bare grovere og grovere. Jeg har sluttet å ta det personlig, jeg tar det som et tegn på menneskets iboende uvilje til å innse at folk er forskjellige. Hvordan de får seg til å slenge dritt til alle og enhver som velger annerledes enn dem vitner jo bare om deres egen usikkerhet. Vedkommende fikk tilbakemelding i den aktuelle tråden fra flere at det ikke var så lett, men nekta å gi seg. Jeg spiser ikke brød, så for min del er det null problem. 😂 Anonymkode: 514e8...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #108 Del Skrevet 12. september Portia Catonis skrev (På 8.9.2024 den 21.58): Forklar meg hvorfor du skriver under AnonymBruker... Bare forklar. Jeg blir utsatt for brukerforfølgelse gjentatte ganger og på jevnlig basis, men jeg skriver fortsatt under brukernavn. Hva er din unnskyldning? Se mitt første innlegg over. Du er faktisk en av få brukere som gjør at jeg fortsetter å skrive som annonym. Du sier at alle kan bake brød (har ikke sett den tråden, ser bare hva du skriver her). Vel, alle kan vel få frem meningene sine og samtidig være empatiske og ha en ok tone også. Og av de to er det siste viktigst. Men, altså. Nå går jeg ut av denne tråden, og det er fordi jeg regner med masse dritt, fra deg. Anonymkode: 3f0f4...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 12. september #109 Del Skrevet 12. september Det preller av som vann på gåsa… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 12. september #110 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Se mitt første innlegg over. Du er faktisk en av få brukere som gjør at jeg fortsetter å skrive som annonym. Du sier at alle kan bake brød (har ikke sett den tråden, ser bare hva du skriver her). Vel, alle kan vel få frem meningene sine og samtidig være empatiske og ha en ok tone også. Og av de to er det siste viktigst. Men, altså. Nå går jeg ut av denne tråden, og det er fordi jeg regner med masse dritt, fra deg. Anonymkode: 3f0f4...060 Det var akkurat det jeg trodde... Du driver med brukerforfølgelse og bruker AnonymBruker funksjonen til å spre allskens beskyldninger og usannheter. Slutt med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 12. september #111 Del Skrevet 12. september Inser att det är många tragiska människor som hänger här inne (jag är kanske lite tragisk emellanåt också haha) så det absolut sista jag gör är att ta åt mig när någon random får ett mentalt breakdown på mig 🤣🤣 man kan bli kallad för allt möjligt men oftast är det bara projection, dare I say 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 12. september #112 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 21.37): Når jeg var ny på slike forum ble jeg lei meg. Nå, etter noen år tar jeg det ikke personlig lenger. På slike forum som dette møter du kremen av mennesker, men også samfunnets avløpsrør Ja, sånn har det vært for meg også Jeg har vært på KG i mange år, og kunne bli skikkelig lei meg over stygge kommentarer de første årene. Husker at jeg noen ganger begynte å gråte, og at min daværende kjæreste oppfordret meg til å holde meg unna KG hvis det gjorde meg så opprørt Etter hvert har jeg blitt tøffere, og lært meg å tenke at det er ikke jeg som har et problem, men brukeren som kommer med stygge innlegg. Særlig hvis det kommer fra personer som skriver under brukernavn så kan jeg ofte se et mønster hos de verste "trollene". Ellers er jeg også veldig enig i den siste setningen. KG får fram både det verste og det beste i folk. Jeg opplevde en stor livskrise for noen år siden, og støtten fra ukjente KG-brukere jeg fikk da var fantastisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 12. september #113 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vedkommende fikk tilbakemelding i den aktuelle tråden fra flere at det ikke var så lett, men nekta å gi seg. Jeg spiser ikke brød, så for min del er det null problem. 😂 Anonymkode: 514e8...6d1 "Nekta å gi seg"... Som om det er noe å gi seg over til? Vanskelighetsgraden på brødbaking har ikke forandret seg fordi flertallet på KG tilsynelatende ikke klarer å bake brød... Det er noe som heter "vi kan være enige om å være uenige". Dette er en sånn situasjon der den frasen er veldig passende. Jeg vet ikke hvordan det gikk med den uheldige brødkjøperen, jeg mistet interessen og sluttet å følge tråden etter å ha blitt kalt diverse ukvemsord gjentatte ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 15. september #114 Del Skrevet 15. september Ryddet for brukerangrep og latterliggjøring, og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #115 Del Skrevet 15. september Føler det samme som Ts,men så tenker jeg dette er folk som man ikke kjenner og folk har lett for sitte bak et tastatur for være tøff.Eller folk som liker være ekle. Anonymkode: f3661...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 25. september #116 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 21.18): Noen av kommentarene i forskjellige tråder er jo direkte onde. Har fått noen selv. Prøver så klart å heve meg over det. Men det har også noen ganger ødelagt resten av dagen for meg og fått meg til å føle meg lite verdt og at jeg ikke fortjener å ha et bra liv. Men må minne meg selv på at det er en person som jeg ikke kjenner og at det sikkert bare er tankeløse kommentarer. Hvordan takler andre her inne sånt? Anonymkode: 41b85...62a Hvis anonyme mennesker på et forum kan ødelegge dagen din BØR DU SLETTE BRUKEREN DIN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #117 Del Skrevet 25. september Tenker at de har er problem med noe, som helt sikkert ikke handler om meg. Så jeg bare vifter det vekk. Men det er jo en U-ting, for andre som leser det og tar det til seg. Jeg syntes vi skal være snille, oppmuntrende og hyggelige mot hverandre her. Selv om man er uanig, så går det an å si det på en hyggelig og sosial måte. Folkeskikk rett og slett! Anonymkode: f925b...239 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #118 Del Skrevet 26. september Husker da jeg var i 20 årene ble jeg provosert 🤭 Nå ser jeg dem ikke engang. Klarer å sortere ut de triste og bitre. Funket fint på dating app også; sånn jeg fant kjæresten min🤭❤️ Anonymkode: 54955...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå