loveless Skrevet 8. september #21 Del Skrevet 8. september «Hei! Vil du ha sex i dag» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #22 Del Skrevet 8. september Fighter83 skrev (5 timer siden): Trenger ikke gå rundt grøten her nei. Bare å sende " lyst til å komme over for å sexe?" "Sexe"? Hun er ikke fem år. Anonymkode: 08975...de9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #23 Del Skrevet 8. september «Lyst å komme innom for en kaffe?» Funker hver gang! m51 Anonymkode: 6a8ba...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #24 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så du har ca. fem ff? Du bør kanskje skrive anonymt? Anonymkode: a2cd3...856 Lem liker å skryte av utstyret og sexen, og da må han jo være gjenkjennelig! Han har et kjempe lem. Alle damene han puler squirter og får serieorgasmer! Nå vet vi at han har en kø med ff. Han håper nok at de som leser kg skal ta kontakt for sex, sånn at han får flere. Anonymkode: 887c6...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september #25 Del Skrevet 8. september Hans Tore Lem skrev (7 timer siden): Jeg har to som tenner veldig på at jeg bare sender en dickpic. Så har jeg ei som bare vil ha en frekk melding som: «Kan jeg stikke innom i kveld? Jeg trenger å tømme meg.» eller «Lyst på pikk» Jeg har også 2-3 stykker som trenger en mykere tilnærming: «Det er lenge siden sist. Savner deg» og annet bla, bla, bla. Hva sier man ikke for å få litt mus. Mus eller snus? 😂😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #26 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan ligge med han, men du tør ikke invitere han over til deg? Anonymkode: 2f197...9e8 Haha joda, det er bare fordi vi har hatt det oppholdet som gjør meg usikker. Hva om han ikke vil? 🙈 Men han har sendt dickpics, så det kan jo tyde på at han vil noe i hvert fall da 😄 Får vel bare hoppe i det 😝 -TS Anonymkode: b1246...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 8. september #27 Del Skrevet 8. september Har han sendt dickpics, så trenger du ikke være redd for avslag 😄😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 8. september #28 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så du har ca. fem ff? Du bør kanskje skrive anonymt? Anonymkode: a2cd3...856 Som jeg treffer jevnlig ja. Pluss noen i andre byer rundt forbi. Brukernavnene her er jo anonyme da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 8. september #29 Del Skrevet 8. september Irak skrev (1 time siden): Mus eller snus? 😂😆 Snus? Jeg snuser ikke nei. Ingen rusmidler her i gården. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 8. september #30 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Lem liker å skryte av utstyret og sexen, og da må han jo være gjenkjennelig! Han har et kjempe lem. Alle damene han puler squirter og får serieorgasmer! Nå vet vi at han har en kø med ff. Han håper nok at de som leser kg skal ta kontakt for sex, sånn at han får flere. Anonymkode: 887c6...36a Bruker ikke KG til sjekking, men har blitt kontaktet av noen kvinner her som ønsker treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september #31 Del Skrevet 8. september Hans Tore Lem skrev (4 minutter siden): Snus? Jeg snuser ikke nei. Ingen rusmidler her i gården. 🤭 Det tror jeg hva jeg vil om din snushane 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 8. september #32 Del Skrevet 8. september Irak skrev (Akkurat nå): Det tror jeg hva jeg vil om din snushane 😂. Kunne snust litt på deg om du ville. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 8. september #33 Del Skrevet 8. september Hans Tore Lem skrev (3 minutter siden): Kunne snust litt på deg om du ville. 🤭 "Bruker ikke KG til sjekking" Neste post: "kunne snust litt på deg" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 8. september #34 Del Skrevet 8. september Meowmere skrev (Akkurat nå): "Bruker ikke KG til sjekking" Neste post: "kunne snust litt på deg" Forskjell på flørt og sjekking. Irak har mange flotte poster og kommentarer her inne. Vi har en hyggelig tone. Hun er ikke dømmende og driver ikke med personangrep fordi noen tenker annerledes enn henne. Et skikkelig kvinnfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september #35 Del Skrevet 8. september Hans Tore Lem skrev (6 minutter siden): Forskjell på flørt og sjekking. Irak har mange flotte poster og kommentarer her inne. Vi har en hyggelig tone. Hun er ikke dømmende og driver ikke med personangrep fordi noen tenker annerledes enn henne. Et skikkelig kvinnfolk. Det var koselig skrevet av deg. Tusen hjertelig takk 💕. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september #36 Del Skrevet 8. september chi skrev (26 minutter siden): Har han sendt dickpics, så trenger du ikke være redd for avslag 😄😄 Å? Er det sånn det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 8. september #37 Del Skrevet 8. september Irak skrev (Akkurat nå): Det var koselig skrevet av deg. Tusen hjertelig takk 💕. Bare hyggelig. Jeg har jo meninger som mange her inne ikke liker, men du har aldri dømt meg. Alltid hyggelige kommentaren og meldinger fra deg. Heier på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 8. september #38 Del Skrevet 8. september Irak skrev (5 minutter siden): Å? Er det sånn det er? Mange kvinner setter stor pris på dickpics. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september #39 Del Skrevet 8. september Hans Tore Lem skrev (3 minutter siden): Mange kvinner setter stor pris på dickpics. Virker jo ikke slik etter KG sine standarder...Er mange her inne som hevder at de sitter på fasiten føler jeg... Heier på deg også 🥳🥳🥳. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #40 Del Skrevet 8. september Hans Tore Lem skrev (6 minutter siden): Mange kvinner setter stor pris på dickpics. Jeg gjør absolutt det fra menn jeg liker og vil ha sex med ja 😊 Ikke så mye fra andre enn dem 😄 -TS Anonymkode: b1246...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå