AnonymBruker Skrevet 7. september #1 Del Skrevet 7. september Jeg har aldri opplevd så mange myggstikk i løpet av en sommer… Klør konstant fra minst 6-8 stikk. Befinner meg på Sørlandet. Andre som også opplever det samme? Anonymkode: 1bf3c...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #2 Del Skrevet 7. september Nei, jeg opplever det egentlig motsatt, lite myggstikk i år. Men det ene barnet mitt har hatt uvanlig mange. Vi har også fått veldig lite flått på oss i år. Men det kryr av orm. Anonymkode: c3cc8...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #3 Del Skrevet 7. september Jeg har så langt sett mye mygg. Ingen flått heller med unntak av i dag 98 stykker etter en 10 minutters tur. Anonymkode: b1cca...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #4 Del Skrevet 7. september Jeg har bare sett 135 mygg i år og det er ikke så mange. Anonymkode: e4f7d...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. september #5 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har bare sett 135 mygg i år og det er ikke så mange. Anonymkode: e4f7d...693 Du har telt alle du har sett? Også når du sover om natten? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #6 Del Skrevet 7. september Ja, utrolig mye mygg og knott. Og edderkopper. Trøndelag her. Anonymkode: 7d73e...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 7. september #7 Del Skrevet 7. september Svært lite mygg her nord i år og grunnen er tørr og varm sommer. Når vanndammene tørker inn dør mygglarvene... heldigvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå