AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #41 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 19.36): Snill mann som lager mat og stiller opp når det er noe. Samtidig er det en underliggende aggresjon der. Jeg forstår ikke alltid hva som utløser den. Kan f.eks. bli sint når jeg forsøker å sette grenser for meg selv, spesielt når det gjelder fysisk nærhet. Snakker til meg på en nedlatende måte. Jeg tror at aggresjonen skyldes dårlige opplevelser med andre damer fra tidligere, men han er ikke interessert i å snakke om følelser. Han mener at følelser er en personlighetsbrist, virker det som. Hva gjør man i slike situasjoner? Anonymkode: c3f3e...ed8 Det eneste du gjør er å sette ned foten for deg selv og han. Enten så fikser han oppi det, eller så er det over. Dette er ikke noe du kan fikse og i utgangspunktet hans problem. Potensielt kan du bli syk av å leve sånn. Dere vil aldri kunne takle store utfordringer, du vil ikke føle deg trygg, forholdet vil aldri vare eller være som et forhold skal være. Anonymkode: cc8cd...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå