AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #21 Del Skrevet 9. september 2024 Vi gjorde dette. Vi skal fytte til utlandet til neste år, men kjøpte tomannsbolig med hage i fjor. Altså bor vi her i ca 2 år. Vi har en sønn på 2,5 år og hagen er virkelig gull verdt. Jeg er overrasket over hvor mye vi var ute i vinter, faktisk. Lage snømenn, stå på ski, snøballkrig. Selv snømåking var han med på . Hage er gull verdt! Rent øknomisk regner vi ikke med å tjene penger på å selge huset. Men jeg sjekket teoretisk boligverdi her om dagen og de mener visst at boligen har steget en del i verdi allerede. Men vi tar det med en stor klype salt. Hadde vi leid dette huset ville det kostet mer enn det vi betaler i lån og avdrag, så det er verdt det for oss. Vi har også et par årslønner i aksjefond, så eventuelle oppgraderinger har vi råd til. Anonymkode: b0c1d...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #22 Del Skrevet 9. september 2024 Med 3 småbarn, der en er baby, ville jeg gjort mye for å unngå å måtte bo i flyttelass unødig og alt kaoset som hører til. Om dere kan få til kun en flytting - til hjemsteder deres - for å finne deres forever-home, så ville jeg gått for det. Anonymkode: 9b955...cd6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #23 Del Skrevet 9. september 2024 Dere er gode, takk igjen for kloke og kunnskapsrike innlegg. Må innrømme at det gir mening, både økonomisk og praktisk, å flytte litt tidligere, f.eks etter ett år. Får kanskje bite tenna sammen og komme oss gjennom nok en høst uten hage. Anonymkode: 6955e...8a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå