AnonymBruker Skrevet 8. september #61 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Og det der er ts i et nøtteskall. Anonymkode: fb655...acd Jepp. Og i dette tilfellet må man faktisk se det i en helhet, ikke enkelt-tråd, fordi det hele er så ekstremt. Så rådene blir ut fra denne helheten. Råd som aldri blir fulgt, men uansett. Anonymkode: 53ec6...c09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #62 Del Skrevet 9. september Andro skrev (8 timer siden): Jeg vet ikke hvem ts er, og forholder meg aldri til personene som legger ut tråder. Jeg forholder meg til det som faktisk er skrevet i en og en tråd. Hold deg saklig. Ikke jakt på enkeltmennesker. Så hva tenker du @Andro. Kan dette være en som kun vil nette seg på sex av og til? Han kom med den tillitserklæringen men vært mer fraværende på bilder på snap. Kun skrevet God natt deilige deg ❤️ osv... Jeg lurer på ift den gode mld han skrev igår. Noe kan såklart tyde på at han ikke ønsker annet enn sex av og til, men han ville neppe gjort dette om han ikke ønsket meg mer. Anonymkode: b5263...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #63 Del Skrevet 9. september 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Anonymkode: 53ec6...c09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #64 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noe kan såklart tyde på at han ikke ønsker annet enn sex av og til, men han ville neppe gjort dette om han ikke ønsket meg mer. 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: fb655...acd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #65 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: fb655...acd Godt ts har alle svarene selv👍🏻👍🏻😂😂Vi ser jo hvor godt alle fantasiene og analysene har stemt alle ganger før👍🏻 Anonymkode: 53ec6...c09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #66 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har sett noen av chattene mellom kjæresten og fuckfriends fra før vi ble sammen og det er neimen ikke lett å se forskjell egentlig. Hvis damen på andre siden av skjermen hadde pittelitt følelser så hadde hun nok tolket alt han skrev som bevis på at han var dritgiret på henne. Nå er han god på å være tydelig, så ingen har blitt ledet an eller lurt. Men mye av det som står der ser veldig flørtete og fint ut, mye ros, skryt, perfekte pupper, nyter musa di, det er himmelsk deilig når du rir meg.. osv. I tillegg noe hverdagsprat om hvordan har du det, er du frisk igjen, hvordan er det på jobben. Ispedd tjenester og noen turer. Kun interessert i regelmessig sex. Og tydeligvis villig til å si hva som helst for å holde henne happy og villig, slik hun fortsetter å stille opp. Anonymkode: 59583...19f V får se hvordan alt utarter seg 😊 Anonymkode: b5263...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #67 Del Skrevet 9. september Arte seg/Utarte Arte seg: Fortone seg. «Jeg er spent på hvordan dette arter seg». Utarte: Utvikle seg til noe verre. Man kan ikke si «utarte seg». Anonymkode: 53ec6...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 9. september #68 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så hva tenker du @Andro. Kan dette være en som kun vil nette seg på sex av og til? Han kom med den tillitserklæringen men vært mer fraværende på bilder på snap. Kun skrevet God natt deilige deg ❤️ osv... Jeg lurer på ift den gode mld han skrev igår. Noe kan såklart tyde på at han ikke ønsker annet enn sex av og til, men han ville neppe gjort dette om han ikke ønsket meg mer. Anonymkode: b5263...b7c Jo, det er normaladferd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå