Trolltunge Skrevet 8. september #41 Del Skrevet 8. september Om en mann som normalt ikke har så lett for å åpne seg for noen gjør det ovenfor deg pleier dette å medføre at mannen knytter seg til deg følelsesmessig ja. Hva som er høna og egget ved dette vet jeg imidlertid ikke. Dette er iallefall min erfaring, på godt, når dette var gjensidig, og vondt, i og med at dette ikke var særlig greit når man selv kun hadde vennskapelige følelser for mannen. Da ble det til å måtte såre vedkommende, og det føles aldri fint. Spesielt ikke når noen har blottet sin sjel for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #42 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nå er du igang igjen med å lulle deg inn i fantasiene dine, og projisere dine egne følelser over på han, som du har gjort uttalige ganger før. Ønsker du noe mer med han her, så bør du virkelig ta til deg rådene du har fått her over årene, hvis ikke så ender denne historien på akkurat samme måte som med de 30 før han. Anonymkode: fb655...acd Ts er du samme person som starta tråden om han gifte fyren? Er det du som driver å sender nakenbilder til han gifte taperen? Anonymkode: 58ab1...0f0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #43 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts er du samme person som starta tråden om han gifte fyren? Er det du som driver å sender nakenbilder til han gifte taperen? Anonymkode: 58ab1...0f0 Jupp. Anonymkode: fb655...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #44 Del Skrevet 8. september Hva vil DU??? Anonymkode: 1b51e...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #45 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva vil DU??? Anonymkode: 1b51e...d03 Hun vil at han skal forelske seg i henne og så skal hun dyrke hans forelskelse. Anonymkode: d4835...291 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #46 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk ❤️ ja jeg orker ikke å forholde meg ikke til de. Han har vært litt stille idag da men mld skrev han uansett. Vi får se hvordan det utarter seg, jeg skal iallefall ikke kvele han med mld 😅 Anonymkode: b5263...b7c He he, ja en fare for at det «utarter» seg ja (kanskje du skulle google hva det betyr?). Kjære deg, TS. Jeg har skrevet dette til deg før i noen av de utallige trådene dine, men jeg prøver igjen. Du kaster deg etter alle mulige menn, ofte er de gifte eller samboere, eller de «har ikke tid» på grunn av oppussing eller at de er nyskilte (ja, du er lett å kjenne igjen). Du er en enkel sjel, og dette sier jeg i beste mening. Du er lett å lure. Du tror det beste bestandig. Hvis han sender hjerte/tar initiativ til sex/serverer en drink osv så MÅ han jo være forelsket. Hvis ikke, så har du alle mulige unnskyldninger klar for hvorfor ikke. Kan du ikke for en gangs skyld ta det litt rolig? Være litt skeptisk, avvente litt? Forvente noe mer enn kjapp sex? Ha litt standarder for deg selv? Kort og godt være litt kritisk.. Anonymkode: df997...186 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #47 Del Skrevet 8. september hi kan du ikke heller svare her om 6 mnd. Da vet du om hva som er rett. Vil han bare ha deg til sengs? Eller elsker han deg? Anonymkode: 7148c...fa7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #48 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ts er du samme person som starta tråden om han gifte fyren? Er det du som driver å sender nakenbilder til han gifte taperen? Anonymkode: 58ab1...0f0 Jepp, gift mann og hasjrøykende mann er siste på lista 👍🏻 Anonymkode: 53ec6...c09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #49 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): He he, ja en fare for at det «utarter» seg ja (kanskje du skulle google hva det betyr?). Kjære deg, TS. Jeg har skrevet dette til deg før i noen av de utallige trådene dine, men jeg prøver igjen. Du kaster deg etter alle mulige menn, ofte er de gifte eller samboere, eller de «har ikke tid» på grunn av oppussing eller at de er nyskilte (ja, du er lett å kjenne igjen). Du er en enkel sjel, og dette sier jeg i beste mening. Du er lett å lure. Du tror det beste bestandig. Hvis han sender hjerte/tar initiativ til sex/serverer en drink osv så MÅ han jo være forelsket. Hvis ikke, så har du alle mulige unnskyldninger klar for hvorfor ikke. Kan du ikke for en gangs skyld ta det litt rolig? Være litt skeptisk, avvente litt? Forvente noe mer enn kjapp sex? Ha litt standarder for deg selv? Kort og godt være litt kritisk.. Anonymkode: df997...186 Dette! Kan du ikke ta til det det som står her, ts. Så kanskje du omsider lykkes og slutter å bruke tid på menn som utnytter din naivitet og store ønske om en kjæreste? Nå er det virkelig på høy tid med endring av egen arferd. Det beste er om du får profesjonell hjelp i denne prosessen, av psykolog eller psykiater. Anonymkode: 53ec6...c09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #50 Del Skrevet 8. september Trolltunge skrev (2 timer siden): Om en mann som normalt ikke har så lett for å åpne seg for noen gjør det ovenfor deg pleier dette å medføre at mannen knytter seg til deg følelsesmessig ja. Hva som er høna og egget ved dette vet jeg imidlertid ikke. Dette er iallefall min erfaring, på godt, når dette var gjensidig, og vondt, i og med at dette ikke var særlig greit når man selv kun hadde vennskapelige følelser for mannen. Da ble det til å måtte såre vedkommende, og det føles aldri fint. Spesielt ikke når noen har blottet sin sjel for deg. Takk for ord. Ja det er litt spesielt å åpne seg slikt, men tenkte ikke over det før han selv skrev det. Han har tydeligvis tenkt over det da selv. Anonymkode: b5263...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #51 Del Skrevet 8. september petterm skrev (På 7.9.2024 den 17.20): Enten følelser eller lyst på sex. Vanskelig å si. Du må jo bare bruke tid og se om han er interessert i å gjøre ting sammen utenom sex? ❤️ Anonymkode: b5263...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #52 Del Skrevet 8. september Jeg er oppriktig nysgjerrig, hva skal du gjør den dagen ingen mann er interessert i nakenbildene dine lenger? Hva skal du gjøre når du ikke kan spille på kroppen din lenger? Anonymkode: fb655...acd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #53 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er oppriktig nysgjerrig, hva skal du gjør den dagen ingen mann er interessert i nakenbildene dine lenger? Hva skal du gjøre når du ikke kan spille på kroppen din lenger? Anonymkode: fb655...acd Hva snakker du om?? Anonymkode: b5263...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #54 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva snakker du om?? Anonymkode: b5263...b7c Jeg snakker om det at du bruker kroppen din for å få oppmerksomhet og sender ut nakenbilder til alle som vil inkludert han som er gift, hva skal du gjøre den dagen du ikke har noen kropp å spille på? Anonymkode: fb655...acd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #55 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for ord. Ja det er litt spesielt å åpne seg slikt, men tenkte ikke over det før han selv skrev det. Han har tydeligvis tenkt over det da selv. Anonymkode: b5263...b7c Hvorfor må du KONSTANT analysere hva mannen har tenkt på/føler? Kan du ikke heller fokuserer på egne følelser? For han er jo ikke deg. ..og som en over lurer på- hva skal du gjøre den dagen du ikke kan bruke lett tilgjengelig sex og nakenbilder til å lokke til deg menn? Ser du selv noen som helst sammenheng etter år med samme metode fra deg, mellom å holde på sånn og KUN bli utnyttet og avvist? Eller er det ingen hjemme? Anonymkode: 53ec6...c09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 8. september #56 Del Skrevet 8. september Følelser etter to treff? Noen som planlegger framtida etter så kjapp intro ville jeg oppfatta som påtrengende og manipulerende egentlig. Nøy dere med å klargjøre om dere skal være kjærester, og del tanker om hva det vil si å være kjærester. En ting om gangen, og ta det det sakte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #57 Del Skrevet 8. september Andro skrev (1 minutt siden): Noen som planlegger framtida etter så kjapp intro ville jeg oppfatta som påtrengende og manipulerende egentlig. Og det der er ts i et nøtteskall. Anonymkode: fb655...acd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 8. september #58 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og det der er ts i et nøtteskall. Anonymkode: fb655...acd Jeg vet ikke hvem ts er, og forholder meg aldri til personene som legger ut tråder. Jeg forholder meg til det som faktisk er skrevet i en og en tråd. Hold deg saklig. Ikke jakt på enkeltmennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #59 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvorfor må du KONSTANT analysere hva mannen har tenkt på/føler? Kan du ikke heller fokuserer på egne følelser? For han er jo ikke deg. ..og som en over lurer på- hva skal du gjøre den dagen du ikke kan bruke lett tilgjengelig sex og nakenbilder til å lokke til deg menn? Ser du selv noen som helst sammenheng etter år med samme metode fra deg, mellom å holde på sånn og KUN bli utnyttet og avvist? Eller er det ingen hjemme? Anonymkode: 53ec6...c09 Han viser jo stikk motsetning av å bruke meg? Med følelsesmessige ord helt ut av det blå. Anonymkode: b5263...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #60 Del Skrevet 8. september Jeg har sett noen av chattene mellom kjæresten og fuckfriends fra før vi ble sammen og det er neimen ikke lett å se forskjell egentlig. Hvis damen på andre siden av skjermen hadde pittelitt følelser så hadde hun nok tolket alt han skrev som bevis på at han var dritgiret på henne. Nå er han god på å være tydelig, så ingen har blitt ledet an eller lurt. Men mye av det som står der ser veldig flørtete og fint ut, mye ros, skryt, perfekte pupper, nyter musa di, det er himmelsk deilig når du rir meg.. osv. I tillegg noe hverdagsprat om hvordan har du det, er du frisk igjen, hvordan er det på jobben. Ispedd tjenester og noen turer. Kun interessert i regelmessig sex. Og tydeligvis villig til å si hva som helst for å holde henne happy og villig, slik hun fortsetter å stille opp. Anonymkode: 59583...19f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå