Gå til innhold

Hun får orgasme alt for fort og det påvirker forholdet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser mange mistenker faking, som kvinne som kommer lett, kan jeg bekrefte at 1-2 minutter absolutt er mulig. Men jeg kaster ikke inn håndkleet etter en orgasme. Om orgasmen min er veldig kraftig og jeg blir veldig sensitivt, så roer vi ned. Jeg suger kanskje samboeren min, eller så har vi ikke like intensiv penetrering, han forblir inni meg, men vi kysser, kliner, berører osv. 

Hun kan jo faktisk lære seg å kontrollere orgasmene sine, kanskje dere skal utforske edging? Knipeøvelser og pust er i hvert fall viktig. 

Anonymkode: 33e36...4d9

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Det er en merkelig "unnskyldning". Det er jo bare herlig med serie-orgasmer eller flere i løpet av "akten" - også handler det jo ikke bare om orgasmen, men opplevelsen av nærhet og leken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vanligvis enig med deg, men i dette tilfellet har ikke samboer lyst på sex. Ergo er ikke problemet at hun kommer for fort, for de har ikke sex lenger. 

Det var for å få flest mulig inn på tråden med en wow-faktor..

Til ts. Din kjære har gitt deg svaret og sagt at det med henne forblir sexlyst. Da er det opp til deg om du ønsker å bli eller gå. Du kan ikke få råd fra fremmede om hvordan vekke sexlyst i et ukjent menneske. Dessuten bør den forbli slukket til hun selv ønsker den tent..

Anonymkode: 03ae4...34e

Enig med deg, under forutsetning at hun regelrett lyver. Hvilket jeg i denne situasjonen ikke ser bort fra. 

Jeg har til gode å høre om at en mann som kommer for fort annullerer sexlivet fordi han kommer for fort. Jeg kan se de psykiske faktorer som kunne  ført  til dette, men har likevel til gode å faktisk høre om at en mann annullere sexlivet fordi han får sitt og partner ikke. 

Mye mulig hun lyver ja. Veldig merkelig situasjonen iallefall. At hun kommer for fort burde iallefall ikke forhindre at hun sørger for at han også blir tilfredsstilt. Litt kreativ og omtenksomt kan man uansett være. Ikke det at menn med problemet at de kommer for fort bestandig er god på dette, men veldig mulig er det å sørge for begge tross en slik utfordring. 

Jeg ser tenker nok egentlig at du har rett. Jeg kjøper egentlig ikke hennes forklaring på å ikke ønske sex. Den henger ikke helt sammen med å komme fort. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager kan hun komme hvis hun ikke er kåt?🤨

Anonymkode: 94097...16d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan i alle dager kan hun komme hvis hun ikke er kåt?🤨

Anonymkode: 94097...16d

Orgasme er ikke nødvendigvis knyttet til følelsen av kåthet. Det er en fysisk reaksjon. Det finnes til og med voldtektsoffer som opplevde å få orgasme under overgrepet. 

Anonymkode: 33e36...4d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan i alle dager kan hun komme hvis hun ikke er kåt?🤨

Anonymkode: 94097...16d

Akkurat det forundrer meg ikke. Noen kommer som respons på fysisk stimulering, helt uavhengig av kåthet. Kan til og med komme ved voldtekt, selv om man er redd og egentlig anti- kåt. At mange sliter med å få orgasme ved kåthet betyr rett og slett ikke at det er umulig å komme som ren respons på fysisk stimulering. Det er kanskje ikke det vanligste, men heller ikke helt uvanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg er rart skrudd sammen, men når jeg har kommet en gang, så vil jeg jo ha mer!? Synes at det høres helt merkelig ut å skulle "skru av" nytelsen og si seg fornøyd etter en orgasme. Spesielt siden man da har en mann sammen med seg som absolutt ikke er ferdig. Hun burde kunne kjøre i gang en runde nr. 2 for din del da. Det handler om å gi og ta i et forhold, og hvis hun virkelig greier å oppnå vaginal orgasme etter 1-2 minutter tenker jeg at hun er så overseksuell at en runde 2,3,4 og 5 burde være veldig oppnåelig. 
 

Dette er jo en skikkelig egotripp for hennes del hvis det du sier stemmer. Må si meg enig med de som mener at hun faker for å slippe unna. Dette er absolutt ikke normalt i alle fall. 

Endret av Lovise78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også veldig fort, men kan heldigvis fortsette om han er tregere, men ikke FOR lenge. Kan komme to-tre ganger under samme samleie, men jeg kommer jo fort hver gang, så om mannen ikke har  kommet etterhvert etter det,så blir jeg fort tørr og sår, så jeg er avhengig av å være tent videre for å nyte samleiet. Men hun kan vel bare gå ned på deg, runke eller suge deg til orgasme da? Dere trenger vel ikke bare å gjøre penetrerende sex?

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (3 timer siden):

 Men hun kan vel bare gå ned på deg, runke eller suge deg til orgasme da? Dere trenger vel ikke bare å gjøre penetrerende sex?

Hun har aldri noen gang sugd meg, og hun vil ikke runke meg fordi hun føler hun ikke får det til. Jeg synes det er deilig om hun prøver, men ho vil ikke

Jeg har spurt på flere måter om hun har opplevd overgrep eller noe, men hun nekter. Hun er ellers også lite nær, varm og intim/ kosete av seg. Hun liker feks ikke å kysse. Kanskje det er ting her jeg burde skjønt og gravd i tidligere? Overgrep? Misbruk?

Anonymkode: 34b6b...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg kommer også fort noen ganger. Lar likevel mannen fortsette til han kommer. Det er jo godt, bare på en annen måte. Man er jo fremdeles våt, og man er intim. Har aldri hatt problemer med å fortsette selv om jeg har kommet. Jeg orker bare ikke bli stimulert på klitten. Da gjør det nesten vondt, etter en orgasme. Jeg klarer aldri å komme vaginalt, da. Får hun en ubehagelig følelse etter å ha kommet? Er det det? Eller ser hun bare poenget med sex hvis man får orgasme? Kanskje dere bør snakke om at sex er mer enn bare det. 

Anonymkode: 826b1...b36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel bare å komme igjen det? Jeg kommer fort, men jeg kommer også bare igjen og igjen, jeg har jo fort tosifret antall orgasmer and then some før vi er ferdige. Man trenger da ikke slutte liksom. 

Anonymkode: bf311...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men det er vel bare å komme igjen det? Jeg kommer fort, men jeg kommer også bare igjen og igjen, jeg har jo fort tosifret antall orgasmer and then some før vi er ferdige. Man trenger da ikke slutte liksom. 

Anonymkode: bf311...1ff

Det er ganske mange som ikke klarer mer enn en orgasme, meg selv inkludert. Skulle ønske jeg fikk det til men tro meg, når de rykningene er over så er jeg dønn ferdig både fysisk og mentalt. Jeg har rett og slett ikke lyst på mer av det samme, det frister like mye som å skulle spise et tørt eggeskall. Mye mulig det er fordi jeg alltid får en ganske kraftig orgasme (Tror jeg ihvertfall ? Høres sånn ut når jeg ser og hører hvordan mange andre beskriver sine), har faktisk klart å gi gubben blåmerke bak på låret en gang fordi jeg klemte beinet hans så hardt den ene gangen.

Men som jeg nevnte i forrige svaret mitt, jeg kjører da for fanken ikke egoløp. Selv om jeg er ferdig så hindrer da det på ingen måte muligheten og bidraget for å få motparten i mål.

Anonymkode: 30608...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun sier hun "ikke er ferdig der nede", hun tenner ikke på noe som helst, men hun får orgasme så fort OG I alle varianter som sjeldent kvinner får? Pluss hun ikke føler sex gir henne noe? 

Virker som hun ikke ønsker såre deg, derfor sier hun dette med orgasme. Tror jeg, altså. Hørtes kjempe rart ut, noe jeg aldri før har hørt. ( ikke at man kommer fort, det gjør jo mange) spesielt da at hun ikke gir tilbake... 

Snakk med henne mer, dere er tydeligvis ikke kompatible. Klarer du deg uten sex, så kjør på et sexløst forhold. Noen klarer jo det.

Men klarer du ikke, er det faktisk ikke verdt det å bli, om ikke dere blir enige om at du kan ha andre... Selv om dere har barn fortjener alle og ha det best mulig. Også du! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik du beskriver adferden hennes høres det ut som hun skammer seg over noe, kan være overgrep, men kan også være andre ting som at sex ble sett på som "skittent", ikke snakket om i det hele tatt, eller motsatt snakket om hele tiden. Hun kan være ekstremt ukomfortabel med seg selv.

Det er noe med ordene hun bruker, argumentet med raske orgasmer, at hun ikke vil oppsøke noen som helst form for hjelp eller gjøre noe med det 

På en måte har hun gjort det vanskelig for seg selv å søke hjelp dersom hun har vært uærlig ang orgasmeproblemet. Kan det hindre henne fra å oppsøke hjelp? Skam er forferdelig følelse vi gjør mye for å unngå.

 

Anonymkode: 227d6...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Her bør dere oppsøke hjelp. En sexolog kan hjelpe dere, evt også en samlivsterapeut. Å spørre her inne gir bare masse synsing.

Det er merkelig å ikke ha noe behov for nærhet eller sex. Ja, kvinner kan miste lysten på dette i perioder spesielt når de har småbarn, men det er ikke normalt å miste all sexlyst for all tid. Da er det andre problemer som ligger bak det.

Anonymkode: 3b46d...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er to om å jobbe med et forhold. Nå har jeg inntrykk av at det bare er du som ønsker å jobbe, og det vil ikke funke. Jeg synes du kan kreve at hun må gjøre et forsøk på å prate med noen andre hvis dere skal fortsette. Jeg hadde ikke kunnet leve i et forhold uten fysisk nærhet

Anonymkode: 5a0c4...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cornix skrev (På 7.9.2024 den 18.44):

Hm. Det er en merkelig "unnskyldning". Det er jo bare herlig med serie-orgasmer eller flere i løpet av "akten" - også handler det jo ikke bare om orgasmen, men opplevelsen av nærhet og leken. 

For meg er det ikke herlig med serieorgasmer. Når jeg har kommet 1 gang er jeg ferdig. Umulig å komme flere ganger og blir veldig følsom i underlivet. Er bare ferdig 

Anonymkode: b1166...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men det er vel bare å komme igjen det? Jeg kommer fort, men jeg kommer også bare igjen og igjen, jeg har jo fort tosifret antall orgasmer and then some før vi er ferdige. Man trenger da ikke slutte liksom. 

Anonymkode: bf311...1ff

For noen kvinner er det stopp etter 1 orgasme. Sånn er det for meg

Anonymkode: b1166...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

For meg er det ikke herlig med serieorgasmer. Når jeg har kommet 1 gang er jeg ferdig. Umulig å komme flere ganger og blir veldig følsom i underlivet. Er bare ferdig 

Anonymkode: b1166...9e9

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som hun faker dessverre og har pliktsex med deg og derfor vil hun avslutte det. Vet ikke åssen det er for andre, men jeg som kvinne når jeg får orgasme så vil jeg ha mer. Hvis min samboer kommer først så blir han helt ferdig, men sørger for allikevel at jeg får min nytelse. 

Anonymkode: 27ec1...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...