AnonymBruker Skrevet 7. september #41 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det kan føre til økt forståelse fra utleier. Mindre nysgjerrighet og mindre skepsis. Leieboer sier selv hun vurderer å flytte. Les tråden. Anonymkode: f74bd...f8f Jeg tror nok ikke det ville endret noe. Jeg har som sagt hatt husverter tidligere som var helt fantastiske. Så dette er mest sannsynlig ett karaktertrekk, ett kontrollbehov blandet med nervøsitet virker det som. Men tusen takk til alle som har delt meninger og råd, setter pris på det. Ts Anonymkode: e19fb...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #42 Del Skrevet 7. september Forferdelig utleier, en snokemor har du fått. Som driver med sosial kontroll og psykisk vold, Anonymkode: a8418...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #43 Del Skrevet 7. september Merlin skrev (1 time siden): Jeg er utleier og har opplevd det samme med min leieboer etter en tid. Jeg la ingen stener til byrden men sørget meget diskre for at familien fikk vite det og de tok nødvendige grep. Min meget ressurssterke leieboer har nå vært i arbeid i flere år og bor fortsatt i leiligheten . Er din utleier en skikkelig person trener du ikke bekymre deg. Det høres ut som om den situasjonen du viser til har vært en mye mer alvorlig situasjon enn at leietaker er sykemeldt i en periode. Håper jeg iallefall... Anonymkode: 8f29b...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #44 Del Skrevet 7. september Hvorfor sier du ikke bare at du er sykmeldt, når du har truffet på ham? Det er jo helt fullstendig normalt å bli sykmeldt i ny og ne, og du trenger ikke å si grunnen. Det kan jo hende han tror du har «lurt» han eller noe sånt, at du egentlig ikke har jobb. Anonymkode: 9bbcf...c71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 7. september #45 Del Skrevet 7. september (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Snoking i vinduer, kommentarer, stygge blikk, plukker søpla mi utav bosskassen noe som jeg syns er både rart og ekkelt. Meldinger om at jeg må hente posten min (var litt for mye reklame som var komt på en dag og to). Har og blitt stoppet på matbutikken, i parkeringa, og spurt om jeg ikke skulle på jobb forså riste på hodet.. Anonymkode: e19fb...2b1 Merkelig utleier det der. Mental ustabil og ikke frisk. Endret 7. september av frivis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #46 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvorfor sier du ikke bare at du er sykmeldt, når du har truffet på ham? Det er jo helt fullstendig normalt å bli sykmeldt i ny og ne, og du trenger ikke å si grunnen. Det kan jo hende han tror du har «lurt» han eller noe sånt, at du egentlig ikke har jobb. Anonymkode: 9bbcf...c71 Fordi personen snakket nedsettende om andre naboer og tidligere leietager til meg. Slike mennesker stoler jeg ikke på, og ville holde mitt privat. Anonymkode: e19fb...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå