Gå til innhold

Lurer på om han jeg dater har en mage/tarm sykdom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 11.26):

Jeg synes dette er veldig vanskelig å ta opp men det kommer noen ganger en spesiell lukt fra personen. Jeg kjenner noen som har et mageproblemer og det kommer noen ganger en slags lukt fra personen. Litt som en slags avføringslukt, men spesiell, litt vanskelig å forklare. Litt som svovel Kansje. 

Jeg ha merket det tre gangene jeg har truffet vedkommede. 

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, og ønsker ikke såre personen, men synes det er vanskelig å forstå hva det kan være. Om det er sånn at han har den lukta hver dag av og på pga en tarmsykdom så kan det jo være litt slitsomt. 

Hva hadde andre gjort? Jeg synes det er vanskelig og det er så klart ikke hans feil om han er syk. Men vanskelig når han ikke sier noe om det også. 

Anonymkode: 1b725...1f7

Hemeorider, fissurer eller analkløe kan skape søl i trusa, med tilhørende stank.
Kan også være at han er litt nervøs i settingen eller nettopp har spist mat han er allergisk mot og fungerer som en gassfabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke regulert Diabetes lukter svovel. 

Nei , det lukter aceton.

Lukter det fra munnen eller kroppen?

Anonymkode: 89fc3...2b8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg visste jo ikke det. 50/50 om han hadde rapa eller prompa. Av en eller annen grunn føles det ene verre ut enn det andre i en tett bil. 🕺💃

Anonymkode: a6c50...6cb

Kanskje du burde spurt mindre? Hvilken forskjell gjorde det for deg når du fikk vite om han hadde rapa eller prompa?

Anonymkode: fea57...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du veldig god luktesans? Noen mennesker har uvanlig god luktesans og kan lukte slikt som andre ikke kan lukte.

Jeg er sånn selv. Jeg kan lukte at folk har kreft selv om de holder det skjult og ikke har fortalt det til noen.
En venninne som jeg ikke hadde sett på en lang stund luktet annerledes, viste seg at hun hadde en hormonforstyrrelse. 
Det merkeligste jeg har opplevd er en kollega som en dag luktet veldig rart, men ingen andre merket lukten. Dagen etter kom han ikke på jobb. Senere viste det seg at han hadde fått en psykose den kvelden. 

Anonymkode: 9bad5...141

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei , det lukter aceton.

Det er typ smygere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei , det lukter aceton.

Det er ikke aceton lukt. Det er mer egg, egentlig. eller om du går en tur og spaserer forbi et ødelagt kloakkrør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du veldig god luktesans? Noen mennesker har uvanlig god luktesans og kan lukte slikt som andre ikke kan lukte.

Jeg er sånn selv. Jeg kan lukte at folk har kreft selv om de holder det skjult og ikke har fortalt det til noen.
En venninne som jeg ikke hadde sett på en lang stund luktet annerledes, viste seg at hun hadde en hormonforstyrrelse. 
Det merkeligste jeg har opplevd er en kollega som en dag luktet veldig rart, men ingen andre merket lukten. Dagen etter kom han ikke på jobb. Senere viste det seg at han hadde fått en psykose den kvelden. 

Anonymkode: 9bad5...141

Kansje, men lukta kommer av og til. La oss si vi går tur i tre timer. Da har jeg kjent lukten en eller to ganger. Og det er ikke bare litt. Lukten kan være der med oss en stund. Kanskje i et halvt minutt eller så. Jeg tror ikke jeg orker sånt annen hver time..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kansje, men lukta kommer av og til. La oss si vi går tur i tre timer. Da har jeg kjent lukten en eller to ganger. Og det er ikke bare litt. Lukten kan være der med oss en stund. Kanskje i et halvt minutt eller så. Jeg tror ikke jeg orker sånt annen hver time..

Typisk illeluktende smygare……..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (På 9.9.2024 den 22.34):

Typisk illeluktende smygare……..

Ja, de er seige liksom. Som om han går å slipper smygeren lenge. Det er Ikke som en promp som kommer ut med kjapt og gæli, men en veldig treg og lang fis som er ekstra illeluktende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...