Gå til innhold

Tenker du på sex på jobb? Mine fantasier...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplever du noen ganger å bli kåt på jobb? Jeg lurer på om jeg er unormal..... jeg tenker mye på sex gjennom hele dagen egentlig.. er snart 40 år. 

Eksempel er at vi har toalett rett ved sjefen sitt kontor. Har noen ganger onanert der. Liker tanken på at han sitter på kontoret og at han kanskje kan høre meg...Jeg liker å ha stram dongeri på. I møter kan jeg finne på å gni meg rolig frem og tilbake. Kjenner det blir varmt og vått. Noen ganger er det rett før jeg kommer. Tenner på at noen kanskje ser at jeg er kåt. Selv om de nok ikke gjør det. Jeg skjuler alt. 

Ved vibrasjon i bussen kan jeg bli sykt kåt, når jeg hører en gressklipper, tørketrommel... 

Jeg onanerer gjerne flere ganger om dagen. I kø på vei hjem, i dusjen. Hver kveld vil jeg ha sex med mannen. Gjerne hard og tøff sex. Vil liksom få ut "guffet". Jeg trenger liksom å komme hardt og skikkelig... 

Er jeg unormal??

Anonymkode: 07304...ddc

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Opplever du noen ganger å bli kåt på jobb? Jeg lurer på om jeg er unormal..... jeg tenker mye på sex gjennom hele dagen egentlig.. er snart 40 år. 

Eksempel er at vi har toalett rett ved sjefen sitt kontor. Har noen ganger onanert der. Liker tanken på at han sitter på kontoret og at han kanskje kan høre meg...Jeg liker å ha stram dongeri på. I møter kan jeg finne på å gni meg rolig frem og tilbake. Kjenner det blir varmt og vått. Noen ganger er det rett før jeg kommer. Tenner på at noen kanskje ser at jeg er kåt. Selv om de nok ikke gjør det. Jeg skjuler alt. 

Ved vibrasjon i bussen kan jeg bli sykt kåt, når jeg hører en gressklipper, tørketrommel... 

Jeg onanerer gjerne flere ganger om dagen. I kø på vei hjem, i dusjen. Hver kveld vil jeg ha sex med mannen. Gjerne hard og tøff sex. Vil liksom få ut "guffet". Jeg trenger liksom å komme hardt og skikkelig... 

Er jeg unormal??

Nei.. du er ikke unormal, for du er like normal som meg..  "Vi er som to dråper vann" 😅
For vi tenker likt og gjør ting ganske likt.. Utvilsomt.. det har noe med høy sexlyst å gjøre.. men også flink med å nyte seg selv, og flink til å  få frem fantasier.

Jeg skjuler også det.. men jeg liker å se på reaksjon, hvis det er ei somhar den samme fetishen som meg. For hun ser etter de samme tegnene.. Vi kan vel kalle det en fetish? Har du noe navn forslag?

Bussen er et kjent fenomen, vibrasjoner, lukten, spenningen, ville fantasier.. men også når det skiftes gir og gasser opp.
Gressklipper, tørketrommel, vaskemaskin, murbor, og mennesker som prater, seng som knirker av seksuell aktivitet.

Hadde en gang en nabo som alltid hadde vinduet åpent, hun brukte womanizeren flittig. Den lyden er såpass gjenkjennbar, at jeg ble superkåt på flekken. Jeg har også delt leilighet med en venninne.. hun onanerte såpass høylytt på soverommet for å gjøre meg kåt. Noe lignende skjedde også på en teltur.. trustrikklyder, smattelyder fra våte fingre, er sjelden å ta feil av😆 Vi lå rygg imot rygg, og snikonanerte begge to, for dette ble jeg umenneskelig kåt av.

Forresten.. et oppfølgingsspørsmål:

Blir du tent av å se eller høre på andre?
Blir du tent på andre blir tent på deg, men bare blinker til hverandre uten noe mere flørt til aktivitet?

Jo det er hærlig når en kvinne ymter frem sin kåthet, fantasienen mine går spinnvill, og jeg får en forfærdelig stor bungel i buksa.. Det slipper iallefall du å skjule😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jeg unormal??

Verden trenger flere av deg 😅👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann må jeg svare ja at jeg tenker på sex når jeg er på jobben. 

Ryktet skal ha det til at menn i snitt tenker på sex hvert 4. sekund, så vanskelig å unngå.  

Du skulle jobbet på anlegg, med alle de dure maskinene vi har der.  Ser for meg deg i tankene nå. Håndverks shorts, og sportstopp en varm sommerdag. Du går med en vibroplate, og lener deg litt diskret inntil håndtaket som også vibrerer relativt mye selv om det er dempet.  Uttrykket du får i ansiktet,  skjelvingen og knærne som er i ferd med å gi etter. 

Takk for en ny fantasi forresten.

Anonymkode: b3294...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanerer på jobb hver dag. Men ikke på toalettet. Det finnes flere "gjemte" rom der jeg jobber. Onanerer på disse rommene. I disse rommene kan jeg også stønne uten at noen hører meg. Har også latt en tidligere yngre kollega ta på meg på en av disse rommene. 

Anonymkode: 04524...0c0

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Onanerer på jobb hver dag. Men ikke på toalettet. Det finnes flere "gjemte" rom der jeg jobber. Onanerer på disse rommene. I disse rommene kan jeg også stønne uten at noen hører meg. Har også latt en tidligere yngre kollega ta på meg på en av disse rommene. 

Anonymkode: 04524...0c0

🙂🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i helsesektoren med utviklingshemmede. Tanker om sex har jeg aldri hatt på jobb. Skifting av bleier, uttagering osv osv er ikke akkurat noe jeg tenner på... 

M35

Anonymkode: f63c2...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker egentlig på sex ganske ofte om dagen, men ikke PÅ jobb. Men ellers, som f.eks i bilen mens jeg kjører, eller når jeg legger meg om kvelden.....

Fantasien min handler mest om en sterk og stor mann. En som forguder meg og begjærer meg, en som aldri vil gjøre meg noe vondt - men heller tvert imot. Han har som regel alltid lyst på meg, og han ser ikke på andre damer engang, fordi jeg er alt han vil ha og alt han trenger.

Drømmer om å kjenne sterke armer rundt midjen min, at han leder meg bort til sengen sin. Kler av meg klærne før han kler av seg selv. Han studerer kroppen min nøye, og han liker det han ser. Han går bort til meg, begynner sakte og forsiktig å ta på meg, som om han er redd for at jeg skal bli borte for han hvis han tar i litt mer. Jeg står der helt stille, mens jeg kjemper imot lysten til å begynne å ta på han overalt, og spesielt DER. Jeg greier ikke å la være å se på det han har mellom beina, men den ser helt herlig ut. Jeg rødmer da blikkene våre møtes, fordi blikket hans er så hett. Han legger armene rundt meg, og klemmer meg inntil seg. Brystene mine klemmes mot brystkassen hans, som er sterk og mandig, med hår på, sånn som jeg liker det. - Kan jeg kysse deg, Kjære? Spør han inntil øret mitt. Jeg svarer ikke, men jeg fanger han heller med munnen min, for nå vil jeg ikke vente mer. Han har fyldige og varme lepper, tunga hans finner veien inn i munnen min, og jeg møter han med min egen tunge. Vi står der og råkliner, mens hendene hans kan kjennes over hele kroppen min. Jeg kjenner han leder meg baklengs mot sengen, og jeg kan kjenne madrassen mot knehasene. Så lander jeg mykt på madrassen, med han oppå, mens han fremdeles kysser meg som om alt sto på spill. Munnen hans overøser meg med kyss i ansiktet, på munnen og på mine myke bryster. Han napper meg på halsen før han sirkler lett rundt knoppene mine med en herlig tunge. Skjegget og barten hans kiler meg deilig mot min silkemyke hud. Han stønner at jeg er deilig, og at han vil ha meg nå, med en gang. Jeg sukker lett da jeg kjenner hardheten hans mot magen. Og jeg kjenner jeg er klar. Det iler igjennom kroppen min, fordi han har vekket alt i meg til liv. Han tar meg, med en ekstrem lyst og vilje. En vilje og lyst til å bare gjøre meg godt. Han treffer alle mine punkter, og han fører meg til himmels, mer enn en gang i løpet av kvelden og natten.

Anonymkode: bc381...a91

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kåt rett som det er på jobb,da roper jeg inn min sekretær. Hun hjelper meg gjerne 🙂🙂

Anonymkode: 45d89...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 16.23):

Som mann må jeg svare ja at jeg tenker på sex når jeg er på jobben. 

Ryktet skal ha det til at menn i snitt tenker på sex hvert 4. sekund, så vanskelig å unngå.  

Du skulle jobbet på anlegg, med alle de dure maskinene vi har der.  Ser for meg deg i tankene nå. Håndverks shorts, og sportstopp en varm sommerdag. Du går med en vibroplate, og lener deg litt diskret inntil håndtaket som også vibrerer relativt mye selv om det er dempet.  Uttrykket du får i ansiktet,  skjelvingen og knærne som er i ferd med å gi etter. 

Takk for en ny fantasi forresten.

Det er pga denne hyppige frekvensen at menn tenker på sex i hver våkne time, at jeg stusser på kvinner som hardnakket påstår at alle mannlige gynekologer er på magisk vis fritatt fra dette😂😂. I alle andre yrker er menn kåte griser og det som verre er🤭

Hehehe.

Anonymkode: 250b7...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...