Kometen Skrevet 7. september #21 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Og så. Har man kjemi, så kommer man jo utenfor dette etter hvert. Men ja, de fleste møter starter med litt klein stemning og oppskrift. Sånn er det bare. Har du aversjon mot mange andre småting også, så bør du ta en runde med hva som er verdt å være irritert på og ikke. Er slitsomt med folk som er irritert over mye. Datet en fyr som kommenterte hvor mye jeg sa et ord i stedet for å faktisk høre etter hva det var jeg snakket om, altså substansen i det jeg sa. Når man henger seg opp i sånne ting, får man ikke med seg det vesentlige. Da bør man lære seg å rette oppmerksomheten over på noe annet. Anonymkode: 5daec...576 Dersom man gjentar et ord ofte, eller bruker meningsløse fyllord (feks. liksom, på en måte, i forhold til), så er det ikke så lett å oppdage eventuell «substans». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #22 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Utdrag fra linken, som er et godt svar: "- Jeg synes at det for tiden er en flodbølge av kvinner som klager på menn. Alt de gjør er galt, og vi demoniserer menn, mens vi tenker at kvinner står for sannheten og det riktige. Og så blir mennene sett på som dumme, slemme, uattraktive og daffe, sier hun." Anonymkode: e801e...b60 Vel er det attraktivt å ikke få dekket sine behov som menneske da? Det er liksom ikke opp til diskusjon hva en kropp finner attraktivt, da det skjer av segselv naturlig basert på våre grunnleggende behov som levende. Skal vi bli manipulert til å ikke kreve kommunikasjon og ekte interesse? Sannheten kommer fra kroppen vår. Veien til at en er daff, slem, uatraktiv, uinteressert, egoistisk, den er ikke et personlig valg jeg tar, det skjer naturlig når noen er nettop disse tingene. Ikke det med betaling da, men å bli sett. Ingen bør være i et forhold uten, det er et minste krav. Anonymkode: 33830...ae1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #23 Del Skrevet 7. september Kometen skrev (5 minutter siden): Dersom man gjentar et ord ofte, eller bruker meningsløse fyllord (feks. liksom, på en måte, i forhold til), så er det ikke så lett å oppdage eventuell «substans». Jo, det er det, hvis man følger med på det andre som blir sagt og det er substans der. Du høres ut som en av disse som henger seg opp i småting og bare forblir irritert. Det var ikke et substansløst ord heller, men relevant, bare at jeg ikke gadd å bytte ut ordet med noe annet nettopp fordi det var det mest passende ordet for det jeg snakket om. De som irriterer seg over sånt er ofte kverulanter i tillegg, og det gjør seg ekstremt dårlig i relasjoner. Man sliter andre ut med pirket sitt. Anonymkode: 5daec...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #24 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjedelig når alle spør om det samme da, et innøvd intervju hver gang.... Anonymkode: e801e...b60 Du er nesten nødt til å finne ut ting om den du dater, hvordan forventer du noen skal bli kjennt med hverandre, uten å snakke om tingene som gjør at folk blir nettop det? Om du syns det å bli kjennt med noen er kjedelig, trenger du ikke bli kjennt med noen. Heldigvis er det ingen tvang i å måtte ha relajsoner. Vi andre kan derimot om vi vil, å det er naturlig at vi har krav for vår egen trygghet, som den som lever i vår kropp. Vi må få ønske en mann som ønsker oss for hvem vi er, og har lyst til å vite hvem det er. Anonymkode: 33830...ae1 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #25 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er nesten nødt til å finne ut ting om den du dater, hvordan forventer du noen skal bli kjennt med hverandre, uten å snakke om tingene som gjør at folk blir nettop det? Om du syns det å bli kjennt med noen er kjedelig, trenger du ikke bli kjennt med noen. Heldigvis er det ingen tvang i å måtte ha relajsoner. Vi andre kan derimot om vi vil, å det er naturlig at vi har krav for vår egen trygghet, som den som lever i vår kropp. Vi må få ønske en mann som ønsker oss for hvem vi er, og har lyst til å vite hvem det er. Anonymkode: 33830...ae1 Møtte en fyr en gang som spurte meg hva jeg syntes om elefanter. Blir bare stressa av folk som på en anstrengt måte skal være originale hele tiden. Anonymkode: 5daec...576 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #26 Del Skrevet 7. september Det er jo en langt større flodbølge av menn som klager på kvinner og deres krav, selv på et diskusjonsforum for kvinner. Anonymkode: f9248...324 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #27 Del Skrevet 7. september Skjønner ikke hva som er så vanskelig med dating. Cluet er å være hyggelig og være mer interessert i daten enn deg selv, altså IKKE være så opptatt av at man selv synes det er så kjedelig med oppskriftssamtaler for eksempel, men vise DEN andre oppmerksomhet, lytte og følge opp spørsmål. Da er det i tillegg gmye enklere å være seg selv, når man ikke tenker på seg selv og sine egne følelser hele tiden. Anonymkode: 5daec...576 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 7. september #28 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jo, det er det, hvis man følger med på det andre som blir sagt og det er substans der. Du høres ut som en av disse som henger seg opp i småting og bare forblir irritert. Det var ikke et substansløst ord heller, men relevant, bare at jeg ikke gadd å bytte ut ordet med noe annet nettopp fordi det var det mest passende ordet for det jeg snakket om. De som irriterer seg over sånt er ofte kverulanter i tillegg, og det gjør seg ekstremt dårlig i relasjoner. Man sliter andre ut med pirket sitt. Anonymkode: 5daec...576 Bedre enn å slite ut folk med gnål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #29 Del Skrevet 7. september Jeg tenker at menn oftere enn kvinner blingser på hva som er viktig i dating/kjærlighet. Før jeg traff min kjære, ville jeg jo ha en mann som viste høy grad av respekt og interesse for mine synspunkter og interesser, like mye som andre veien. Jeg har aldri lett etter forsørger siden jeg forsørger meg selv, derfor måtte det være en mann som møtte meg på helt likeverdig og likestilt måte. Anonymkode: e8acf...fe1 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #30 Del Skrevet 7. september Men er ikke dateing nettopp for å se om man passer sammen? Dersom man ikke klarer å snakke sammen 30 min engang, så er kanskje ikke dettte rette personen for deg? Anonymkode: 01b58...179 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #31 Del Skrevet 7. september Kometen skrev (3 minutter siden): Bedre enn å slite ut folk med gnål Ingen har sagt at man skal slite ut folk med gnål. Vet ikke hvem du diskuterer med. Anonymkode: 5daec...576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #32 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker at menn oftere enn kvinner blingser på hva som er viktig i dating/kjærlighet. Før jeg traff min kjære, ville jeg jo ha en mann som viste høy grad av respekt og interesse for mine synspunkter og interesser, like mye som andre veien. Jeg har aldri lett etter forsørger siden jeg forsørger meg selv, derfor måtte det være en mann som møtte meg på helt likeverdig og likestilt måte. Anonymkode: e8acf...fe1 Det tror jeg og. Har møtt overraskende mange menn som skryter av seg selv, snakker mest om seg selv og egne meninger, er opptatt av å være morsomme hele tiden, belære med kunnskap, eller absolutt skal snakke om meningene sine, hva de er negativt innstilt til etc. Da tenker jeg man har misforstått totalt. Hvis begge sørger for den andre, så får begge sagt sitt og føler seg hørt. Og så har man enten kjemi eller ikke. Anonymkode: 5daec...576 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #33 Del Skrevet 7. september Kometen skrev (25 minutter siden): Bedre enn å slite ut folk med gnål Dersom du allerede på første date føler den andre personen gnåler, så er nok ikke dere en god match nei 😂 Anonymkode: 01b58...179 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #34 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det tror jeg og. Har møtt overraskende mange menn som skryter av seg selv, snakker mest om seg selv og egne meninger, er opptatt av å være morsomme hele tiden, belære med kunnskap, eller absolutt skal snakke om meningene sine, hva de er negativt innstilt til etc. Da tenker jeg man har misforstått totalt. Hvis begge sørger for den andre, så får begge sagt sitt og føler seg hørt. Og så har man enten kjemi eller ikke. Anonymkode: 5daec...576 Ja, jeg tror mange blingser på dette. De føler kanskje de må «selge» seg selv inn? Jeg tenker en date handler ikke om å få den andre personen til å tro at den liker meg, koste hva det koste vil. Det handler jo om å se om vi liker hverandre slik vi er, om vi er kompatible. Anonymkode: 01b58...179 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #35 Del Skrevet 7. september Har hørt noen mannfolk si de ikke stiller spørsmål fordi det hun vil si, sier hun vel. Det er jo bare tull. Og tipper de har sagt mye nettopp fordi de har fått spørsmål fra kvinnen, men kanskje har de ikke engang lagt merke til at hun har stilt dem det fordi det er en selvfølge at damer får mannen til åføle seg lyttet til og det han sier har verdi ved å spørre, stille relevante oppfølgingsspørsmål og virke interessert. Og nei, jeg er ikke en sånn som holder monologer om det jeg vil si. Jeg vil ha DIALOG, altså samarbeid om samtalen. Det er jo det man er der for. Anonymkode: 5daec...576 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #36 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg tror mange blingser på dette. De føler kanskje de må «selge» seg selv inn? Jeg tenker en date handler ikke om å få den andre personen til å tro at den liker meg, koste hva det koste vil. Det handler jo om å se om vi liker hverandre slik vi er, om vi er kompatible. Anonymkode: 01b58...179 Ja, og det beste de kan gi er empati. Det er det som får et forhold til å fungere, tross alt. Og er man morsom, så kommer det uansett frem. Skryt er det verste. Og negativitet. Anonymkode: 5daec...576 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #37 Del Skrevet 7. september Spar opp penger, pensjoner deg ung i Filippinene, lev som en konge. I Filippinene kan du pensjonere deg og få permanent oppholdstillatelse når du er 35 år gammel Er du en hvit mann, over 155cm høy er du en GUD der nede. Anonymkode: 36789...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #38 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har hørt noen mannfolk si de ikke stiller spørsmål fordi det hun vil si, sier hun vel. Det er jo bare tull. Og tipper de har sagt mye nettopp fordi de har fått spørsmål fra kvinnen, men kanskje har de ikke engang lagt merke til at hun har stilt dem det fordi det er en selvfølge at damer får mannen til åføle seg lyttet til og det han sier har verdi ved å spørre, stille relevante oppfølgingsspørsmål og virke interessert. Og nei, jeg er ikke en sånn som holder monologer om det jeg vil si. Jeg vil ha DIALOG, altså samarbeid om samtalen. Det er jo det man er der for. Anonymkode: 5daec...576 Jeg tror ikke dette er stereotypisk for menn, men mer dersom noen ikke forstår alle vanlige sosiale koder? De fleste forstår at en samtale handler om å veksle mellom å spør og fortelle, og komme med relevante oppfølgingsspørsmål / oppfølgingskommentarer. Vanlige folk forstår at dette er normalt og forventet, selv om man kan føle det er litt ubekvemt og kleint rundt nye folk. Anonymkode: 01b58...179 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7. september #39 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det rart menn heller vil være single? Anonymkode: e801e...b60 Om menn heller vil være single er vel dette her et ikke-tema. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #40 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spar opp penger, pensjoner deg ung i Filippinene, lev som en konge. I Filippinene kan du pensjonere deg og få permanent oppholdstillatelse når du er 35 år gammel Er du en hvit mann, over 155cm høy er du en GUD der nede. Anonymkode: 36789...523 Folk i Filippinene har også ønsker og behov i dating. Anonymkode: 8663d...609 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå