Gå til innhold

Hvor er det kjekke menn egt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 9.42):

Jeg har vært på tinder, finner ingenting i min standard, var også ute i skien, men finner heller ikke kjempe kjekke menn der, hvor gjemmer de seg? 

Anonymkode: 84108...c8d

Vi er på treningssenteret, men om du ikke klarer å få en fin man på tinder, så tror jeg ikke du klarer å få en fin man i virkeligheten

Anonymkode: c8253...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 10.53):

Blir selv deprimert av tinder, så mye stygge menn 🥲

Anonymkode: 3b843...a97

Om du ikke klarer å finne noen der som 75% er menn så har du egne problemer.

Anonymkode: 7a52b...850

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på tinder, finner ingenting i min standard, var også ute i skien, men finner heller ikke kjempe kjekke menn der, hvor gjemmer de seg? 

Det finnes mange kjekke menn i Skien. Men du har lett etter de på feil plass, kanskje.

Endret av Serafin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 11.17):

Det må være noen jeg kan våkne til å tenke «han der er så kjekk» han må ta vare på seg selv, sunn livsstil osv, er ikke sånn at de må være 10/10, men noen jeg synes er kjekk. Vært på tinder og det er ingen fine jeg synes der, veldig utvokst skjegg/ustelte. Jeg synes ikke det er min stil/standard. 

Ja det er utrolig hva en strir med I disse tider.

Du burde kanskje se etter en dame uten skjegg stubber.

Når du ikke finner en eneste kjekk mann på tinder, hvor alle suksessfulle menn med damer er I dag. Nja da er d lite håp for å lykkes, uten å revurdere standarden din.

Anonymkode: 08934...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det er utrolig hva en strir med I disse tider.

Du burde kanskje se etter en dame uten skjegg stubber.

Når du ikke finner en eneste kjekk mann på tinder, hvor alle suksessfulle menn med damer er I dag. Nja da er d lite håp for å lykkes, uten å revurdere standarden din.

Anonymkode: 08934...8ca

Det er en lang vei fra skjeggløs til ustellt skjegg. Skjønner akkurat hva ts mener, og jeg er heller ikke interisert i menn med den type stil. 

Er jo mange menn som tar skjegget eller holder det vedlike. Men om ts møter dem på tinder, det er jo noe annet. 

Anonymkode: 37ff8...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig det var kjekkere menn der før. Men jeg ga opp tinder. Prøvde i 5 år uten at det fungerte. Møtte kjærligheten helt uventet på en pub, veldig kjekk mann. Blir det slutt orker jeg fremdeles ikke tinder, tar kverken på romantikk og god energi 😅

Anonymkode: bff4c...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dessverre ikke kjekke nok menn for deg. Du er for bra, og det er jo en forbannelse i seg selv. En fordel er at du kan fokusere på deg selv. Ulempen er at mens andre leker og koser seg hver dag med andre i samme liga, så er det for deg ingen å leke og kose med. Blir fort ensomt i den øverste ligaen

Anonymkode: 0d716...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...