Gå til innhold

Grunnene til at dere dumpet dater og kjærester? Feks fordi dem prompet, hadde lange negler osv, tenker altså overfladiske og rare grunner😅


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på date med en trønder som konstant refererte til kvinner som «tøtter». Det var nok til at det ikke ble noen date nr 2. 

Anonymkode: 6265b...34f

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at min mann ble dumpet av en kvinne fordi han brukte lipsyl. Vi var nok perfekt match, fordi jeg har droppet flere menn på grunn tørre utiltalende lepper.

Tror verste jeg ser nesten er tørre lepper. Innimellom ledsaget av "flass", en misfarget fargerenne i overgangen mellom det tørre og det våte, og sprekk med hvit gugge i munnvikene. 🤮 Heldigvis ikke datet noe så ille (bare sett hos menn jeg aldri ville datet), men det holdt at mannen hadde tørre lepper og ikke gjorde noe med det, for i mitt hode er da alt det nevnte under utvikling. 😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var ung og fikk lyst til å dumpe kjæresten min fordi han misforstod og gjorde feil i et sånt spill med gevinster på tivoli. Det var bare så utrolig flaut på det tidspunktet. 😂 Jeg kom over det og vi var sammen i flere år etterpå, hehe.

Jeg har latt være å treffe en mann igjen fordi han var helt ekstremt dårlig til å kysse. Var ikke kjempeinteressert før det heller, men kyssingen ble spikeren i kista. Som å ha en blekksprut i fjeset, var helt grusomt.

Jeg ble selv dumpet på barneskolen fordi jeg pantet en flaske jeg fant og kjøpte godteri for den. 😂 

Anonymkode: 6ebb3...83b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpet to kjekke damer med noen års mellomrom da de hadde tatoveringer, etter at jeg hadde forklart på forhånd at dette var total turnoff.

Anonymkode: 8f6d9...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet en fordi han hadde damehender. Plutselig så jeg at han hadde feminine hender- jeg tuller ikke.

Så da klarte jeg ikke mer, og dumpet han. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 10.54):

Dumpet en med bømlodialekt. 

Jeg snakker dialekt selv, men en plass går grensa. 

Anonymkode: 41715...179

 

AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 11.03):

Dumpet en mann bare pågrunn at han var fra Oslo🫣

Anonymkode: 43801...9f1

Haha!😆

Anonymkode: 96da7...665

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dumpet to kjekke damer med noen års mellomrom da de hadde tatoveringer, etter at jeg hadde forklart på forhånd at dette var total turnoff.

Anonymkode: 8f6d9...900

Visste du ikke at de var tatovert? 

Anonymkode: f7c1e...51b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 18.42):

Dumpa en fyr fordi han var helt sykt dårlig til å kline , ble seriøst våt i hele trynet . Var vel i starten av 20 åra . 

Anonymkode: cbc9a...8be

Dumpa en som var helt umulig å kysse på grunn av utstående tenner. Han var grei og snill, men jeg greide ikke å være intim med han etter som tennene kræsjet hele tiden. 🫣 (Ja, jeg prøvde å lære han å kysse bedre, men han var så innmari ivrig! Vi var 19 år)

Anonymkode: 7bb31...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet min første kjæreste som 16-åring fordi han hadde dårlig tannhygiene (masse gult plakk på tennene.) 

Nå er jeg over 50, og også han siste ble dumpet av samme grunn. + promping og lav boevne, så jeg vil ikke kalle det en overfladisk avgjørelse i vår alder.
 

 

Anonymkode: 2f983...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun la på seg.

Anonymkode: cfb44...e4f

Politisk ukorrekt, men du er neppe alene om det.

Anonymkode: 90e78...0f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en Serber.

Vedkommende mente at vi burde forstå Putin bedre. 

Da var det over og ut for det 6 måneder gamle forholdet.

Anonymkode: 3bbbc...124

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpet en fyr fordi han svettet så mye under sex at det drypte på meg, og en gang fikk jeg det i munnen når han var over meg i misjonær. Det var (bokstavelig talt) dråpen. 

Dumpet en fyr fordi han ikke spurte hva hunden min het (vi gikk tur sammen med hunden). 

Dumpet en fyr fordi han hadde nedgående curve på penis, altså den pekte nedover når han var hard. Sex var bare vondt og rart.

Dumpet en annen fyr fordi han hadde så ekstremt feminin gange, at jeg fikk helt avsmak på han. 

Dumpet en fyr fordi han kysset meg med verdens tørreste lepper, det var Sahara liksom. Aldri fått et så dårlig kyss noen gang. 

Dumpet en fyr fordi han var for tynn, fikk avsmak på han også, skjønte ikke hvorfor i alle dager han ikke spiste mer mat. Mistenker han hadde anoreksi, som han skjulte godt før vi møttes... 

Vet ikke hvor dumme grunner det er egentlig da? 

Anonymkode: 444cc...15e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumpet en dame fordi puppene hennes, som så ut som skikkelig store, faste pupper viste seg å være noe helt annet i det bh`en gikk av. Mistet helt lysten da det viste seg å være to lange flate lapper. 

Anonymkode: eb823...346

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpa en fyr på ungdomskolen fordi han var så glad i dessert..møtte han på butikken der han kjøpte rødsaus for moren sin, han var glad å fornøyd for da betydde det at det ble dessert. Synes det var vanvittig turnoff. Nå synes jeg det hadde vært søtt. 
dumpa en etter vi ble sammen på Roskilde. Når jeg ble edru så han ikke ut!!! 

Anonymkode: ed65e...a1b

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble forsøkt spleise med en venn av en venn. Han var en skikkelig hunk! Vi flørtet masse og lenge skriftlig på FB og så visste det seg at han hadde pipestemme. Jeg klarte ikke å gå videre etter første date. 😝

Anonymkode: c1178...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dumpet pga Sunnmøre-dialekt skift på msn. Grusomt stygt og ser tilbakestående ut. Ej, mej, dej.. 

Anonymkode: d9664...286

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpet en fyr som heller ville gå i 17. mai tog i World of Warcraft i stedet for ute blant folk og i stålende mai-vær. 

Dumpet en fyr som tjente rått på sjøen, men brukte pengene sine på tull og dop og hadde haugevis med inkasso. 

Dumpet en fyr som ikke ville ha sex med lyset på. 

Anonymkode: 7fa77...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde krøller, men det tenkte jeg ikke over før etter vi ble sammen. Har jo alltid hatet krøllete hår🤦‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (4 timer siden):

Han hadde krøller, men det tenkte jeg ikke over før etter vi ble sammen. Har jo alltid hatet krøllete hår🤦‍♀️

Haha 😅

Anonymkode: f7c1e...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...