AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Del Skrevet 6. september 2024 Har dere noen tips til hva jeg kan skrive på et kondolansekort til en god venn? Som ikke er en av disse «formelle» standardfrasene? Noen som har noen fine og nære ord som kan være passende? ❤️ Anonymkode: 9d2a9...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Del Skrevet 7. september 2024 -Det var veldig trist å høre at Kari har gått bort, og dere er med meg i mine tanker ❤️ -Jeg føler med dere i sorgen ❤️ Anonymkode: f7487...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3 Del Skrevet 7. september 2024 Jeg har selv fått en del kondolansekort, og jeg vil bare si at de vanlige formuleringene er gode som gull ❤️ man setter pris på de som tar seg tid og bry til å sende noe, og man kjenner omtanken fra de. Det er vanskelig å finne ord, msn vil ikke virke kald og ikke for svulstig. Og man er i en litt spesiell tid. Hvis du googler finnes det mange fine sitat du kan bruke også, dersom du ønsker å skrive litt mer. Anonymkode: 30df7...25f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #4 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har selv fått en del kondolansekort, og jeg vil bare si at de vanlige formuleringene er gode som gull ❤️ man setter pris på de som tar seg tid og bry til å sende noe, og man kjenner omtanken fra de. Det er vanskelig å finne ord, msn vil ikke virke kald og ikke for svulstig. Og man er i en litt spesiell tid. Hvis du googler finnes det mange fine sitat du kan bruke også, dersom du ønsker å skrive litt mer. Anonymkode: 30df7...25f Jeg har googlet og lett litt, men syns jeg bare finner disse standardfrasene som jeg syns virker litt upersonlig🤔 Anonymkode: 9d2a9...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #5 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): -Det var veldig trist å høre at Kari har gått bort, og dere er med meg i mine tanker ❤️ -Jeg føler med dere i sorgen ❤️ Anonymkode: f7487...b22 Takk❤️ Anonymkode: 9d2a9...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #6 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har googlet og lett litt, men syns jeg bare finner disse standardfrasene som jeg syns virker litt upersonlig🤔 Anonymkode: 9d2a9...6b4 Men det er ikke sikkert mottaker tenker det, de setter bare pris på omtanken ❤️ «standardfrasene» som du sier er velbrukte klassikere av en grunn, de får sagt det man mener uten at det virker overdrevent. Anonymkode: 30df7...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #7 Del Skrevet 7. september 2024 Meg igjen. Du kan jo supplere med en liten anekdote eller et minne du har om avdøde? Det kan være hyggelig. 😊 Bare helt kort. Anonymkode: 30df7...25f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #8 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk❤️ Anonymkode: 9d2a9...6b4 Jeg mistet mannen min i fjor høst, og satte pris på de som skrev noe annet enn kondolerer. Ord som kom fra hjertet der man gjerne må tenke seg om og vise at man bryr seg. Er man nær på den som har gått bort eller de pårørende, så skriver man noe annet enn "Kondolerer",. Kondolerer passer best når de er bekjente og folk man ikke kjenner, synes jeg da. Anonymkode: f7487...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #9 Del Skrevet 11. september 2024 Det blir ikke særlig nært og personlig når det er skrevet av fremmede på Kvinneguiden, vel. Bare skriv det du tenker. Anonymkode: d67ba...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 11. september 2024 #10 Del Skrevet 11. september 2024 Det kommer litt an på hvem som har gått bort. Er det f.eks. barnet, moren eller mannen til vennen din som er død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå