Gå til innhold

Finnes det en ladestasjon på sørlandet som tar kort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Man må ikke kjøpe annen bil nei, men hvis man ikke ønsker å benytte app eller brikke så må man nødvendigvis dra til ladestasjoner med kortterminal. Her i området ( nordland) ville det da vær YX, Mer, Ionity osv... altså fult mulig.

Anonymkode: f6728...be5

Jeg er nesten veldig sikker på at det ikke finnes en eneste ladestasjon i Nordland med chademo og kortterminal…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

newman01 skrev (20 timer siden):

Jeg er nesten veldig sikker på at det ikke finnes en eneste ladestasjon i Nordland med chademo og kortterminal…

Joda Mer stasjoner har chademo samt Circel K og sikkert flere, så det finnes selvsagt.

Anonymkode: f6728...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Joda Mer stasjoner har chademo samt Circel K og sikkert flere, så det finnes selvsagt.

Anonymkode: f6728...be5

Ikke for å være veldig vanskelig, men akkurat nå var det vel påstanden om bankkortterminal på en Chademo-lader, ikke CK og Mer generelt. Bygges det chademo-ladere lenger? Det er jo et rimelig nytt statlig krav om kortterminal på nybygde ladestasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (8 timer siden):

Ikke for å være veldig vanskelig, men akkurat nå var det vel påstanden om bankkortterminal på en Chademo-lader, ikke CK og Mer generelt. Bygges det chademo-ladere lenger? Det er jo et rimelig nytt statlig krav om kortterminal på nybygde ladestasjoner

Jeg nevnte et par plasser som jeg kom på i farta som har begge deler du påsto ikke var å oppdrive.... 

Hva så bygges eller ei vet jeg ikke, men i hvertfall rikelig med utvalg av chademo ladere med kortterminal å finne her. Både på nyere å eldre stasjoner. 

Har selv ccs, app og sjeldent behov for hurtigladig så bryr meg ikke akkurat, men påstanden din er i hvertfall feil til info. Dobbel info er jo at nordland i grunn har svært god utbygging hvis man tenker avstander i fylket og avsidesliggende plasser, du finner for eksempel chademo med kortterminal i Beiarn ( punktet er nok enten nytt nytt eller ikke så alt for gammelt). 

( nå ble dette helt på siden av hva ts spør om) 

Anonymkode: f6728...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg nevnte et par plasser som jeg kom på i farta som har begge deler du påsto ikke var å oppdrive.... 

Hva så bygges eller ei vet jeg ikke, men i hvertfall rikelig med utvalg av chademo ladere med kortterminal å finne her. Både på nyere å eldre stasjoner. 

Har selv ccs, app og sjeldent behov for hurtigladig så bryr meg ikke akkurat, men påstanden din er i hvertfall feil til info. Dobbel info er jo at nordland i grunn har svært god utbygging hvis man tenker avstander i fylket og avsidesliggende plasser, du finner for eksempel chademo med kortterminal i Beiarn ( punktet er nok enten nytt nytt eller ikke så alt for gammelt). 

( nå ble dette helt på siden av hva ts spør om) 

Anonymkode: f6728...be5

Hmm, ja da så. Da finnes tydeligvis det. Trodde ikke det ble bygget særlig med chademoladere lenger, og at ingen tok seg bryet med å oppgradere de gamle stasjonene med kortterminal. Men så feil tok jeg tydeligvis. Har CCS selv, men har aldri sett en ladestasjon med kortterminal før, bortsett fra de nyeste til UnoX. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...