AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg har fått jobb på en Joker butikk og denne uken har det vært skikkelig varmt med nesten 30 grader, og det er mange som kjøper is. Da jeg begynte i jobben sa sjefen at det var viktigt at jeg et par ganger i løpet av vakten, sjekket at lukene til kjølediskene var lukket. Jeg forstod ikke hva sjefen min snakket om før jeg opplevde det selv. I løpet av en varm dag er det kanskje 40-50 personer som kommer inn og kjøper is, og 1/3 lukker faktisk ikke skikkelig disken, og da smelter isen og det er ikke små barn som "glemmer" å lukke skikkelig. Mange lukker disken 75% eller litt sånn halvveis. Hvorfor er folk så slappe? Anonymkode: 62fba...2d1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Del Skrevet 6. september 2024 Stor plakat må skrives og med tekst på alle sider. Anonymkode: 7d3dc...288 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. september 2024 #3 Del Skrevet 6. september 2024 De gidder vel ikke. Jeg lukker alltid igjen, også andre disker og hva det måtte være om det er oppe når jeg kommer dit. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Del Skrevet 6. september 2024 Samme folka som aldri lukker igjen skapdørene på kjøkkenet, lukker dolokket, setter koppen inn i oppvaskmaskinen, setter på plass handlevognen etter bruk osv. Tullinger som ikke tenker på andre enn seg selv. Anonymkode: 83f35...943 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #5 Del Skrevet 6. september 2024 Folk er late. Har jobbet mange år i butikk selv. Vi har funnet igjen frysevarer blant tørrvarer (av og til gjemt bak andre varer). Har funnet ølflasker osv som har eksplodert i frysedisken fordi en eller annen smarting har ombestemt seg midt i handleturen. Noen kunder er rett og slett tette mellom ørene. Anonymkode: 17fa9...d38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6. september 2024 #6 Del Skrevet 6. september 2024 Slitsomt, vet du. Samme med skapdørene til kjøleskapet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #7 Del Skrevet 6. september 2024 Halvparten av alle mennesker har IQ under 100. Så ja, det er mye rart ute og går. Anonymkode: 197a4...f1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #8 Del Skrevet 6. september 2024 Når jeg er i butikken, lukker jeg alltid kjøledisk eller frysedisk etter andre folk... Der er mange som mener at de bare kan kjøre på uten å tenke på omverden. Anonymkode: 49289...e31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #9 Del Skrevet 6. september 2024 En annen ting som gjør at butikken taper penger er folk som ombestemmer seg på vei til kassen, og legger fra seg ost, en ispinne eller en pose med frossen spinat ved siden av aviser eller i kjekshyllen, og da blir maten stående å smelte helt til betjeningen tilfeldigvis oppdager at varene. 🤨 Ts Anonymkode: 62fba...2d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #10 Del Skrevet 6. september 2024 Ikke som unnskyldning - men man er jo vant til at veldig mye lukker seg av seg selv, f.eks. dørene på kjølediskene. Og så tenker man kanksje på at det er god kjøling uten at alt er helt lukkket. Og at det antakelig kommer en kunde rett etterpå. Slurvete selvsagt, men sikkkert litt flere årsaker... Anonymkode: 1e784...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #11 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke som unnskyldning - men man er jo vant til at veldig mye lukker seg av seg selv, f.eks. dørene på kjølediskene. Og så tenker man kanksje på at det er god kjøling uten at alt er helt lukkket. Og at det antakelig kommer en kunde rett etterpå. Slurvete selvsagt, men sikkkert litt flere årsaker... Anonymkode: 1e784...e3a Men hvorfor lukker folk lokket halvveis eller 80-90%? Altså at de har begynt å lukke det, men stoppet 15-20 cm før det er helt lukket🤔 Anonymkode: 62fba...2d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 8. september 2024 #12 Del Skrevet 8. september 2024 Sikkert de samme folka som ikke klarer å ta med klær ut av prøverommene i en klesbutikk og henge på stativet utenfor. Folk er trege, late og rett og slett håpløse! Hender jeg lukker lokket på frysedisken etter andre selv eller lukker igjen kjøleskapsdøren hvis den står åpnet etter en, men der er det faktisk et trykk bak som gjør at en annen dør åpner seg hvis en lukkes.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #13 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 20.25): En annen ting som gjør at butikken taper penger er folk som ombestemmer seg på vei til kassen, og legger fra seg ost, en ispinne eller en pose med frossen spinat ved siden av aviser eller i kjekshyllen, og da blir maten stående å smelte helt til betjeningen tilfeldigvis oppdager at varene. 🤨 Ts Anonymkode: 62fba...2d1 Kanskje butikker rett og slett skulle laget en «Ops, jeg ombestemte meg»-kjøledisk rett ved kassa? Det er et problem som ikke kommer til å fikses ved kjeft, så da bør man prøve å finne tiltak som faktisk funker. Anonymkode: 8f5f6...9e3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #14 Del Skrevet 8. september 2024 Dette irriterer meg også litt, hva er problemet? Jeg lukker dersom jeg går forbi og ser en halvåpne , selv om jeg ikke skal ha noe der. Anonymkode: 3a0dd...499 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #15 Del Skrevet 8. september 2024 Jepp, folk er late, og gjør det som er aller minst bryderi. Ta med seg sjokoladepapiret til nærmeste søplekasse? Nei, hvorfor det, når man bare kan slippe det rett ned på bakken? Anonymkode: 14d4e...e32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #16 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje butikker rett og slett skulle laget en «Ops, jeg ombestemte meg»-kjøledisk rett ved kassa? Det er et problem som ikke kommer til å fikses ved kjeft, så da bør man prøve å finne tiltak som faktisk funker. Anonymkode: 8f5f6...9e3 God idé 👏 Ts Anonymkode: 62fba...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå