AnonymBruker Skrevet 8. september #81 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje på tide du/ dere finner en plass og bo sånn at foreldrene dine kan bruke penger på seg selv og ikke dere Jeg har virkelig prøvd. I løpet av perioden har nok sendt over hundre linker til mulige bosteder, men null initiativ og tiltak og jeg har begynt å skjønne at jeg kan ikke bruke mer energi og tid på noe som ikke skjer. Fra nå av skal jeg heller fokusere på hvordan jeg kan bygge et eget liv. Anonymkode: d3b4b...84b 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #82 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har virkelig prøvd. I løpet av perioden har nok sendt over hundre linker til mulige bosteder, men null initiativ og tiltak og jeg har begynt å skjønne at jeg kan ikke bruke mer energi og tid på noe som ikke skjer. Fra nå av skal jeg heller fokusere på hvordan jeg kan bygge et eget liv. Anonymkode: d3b4b...84b Begynn å se etter en bolig for deg selv, og ikke prøv å planlegg noe liv sammen med han. Jeg tror du vil kjenne på en stor lettelse når du er ferdig med han. Anonymkode: 3c785...a9b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #83 Del Skrevet 8. september Hvorfor i all verden tror han at det er greit å "flytte" inn til foreldrene dine? Han må få klar beskjed om at heretter møtes dere hjemme hos han eller ute. Anonymkode: b19ac...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #84 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 19.05): Ja, er noe i det, at jeg blir veldig flau. Tror derfor jeg sliter med å snakke med han om det, fordi burde jo skjønne det selv?.. Selv om har tatt det opp en del ganger. Ikke at det har så mye å si, men jeg tjener myeee mindre da jeg pt. er arbeidsledig, men jeg ender likevel opp med å bruke mer fordi jeg må erstatte vedkommendes snacks-raid. Anonymkode: d3b4b...84b Du anstrengte deg veldig for å kalle vedkommende for vedkommende, men måtte til slutt innrømme det alle forsto - at dette var en mann 😅 Nå må du bare kvinne deg opp og si at det blir ingen mat om han ikke betaler for seg. Og låse kjøleskapet hvis han bare forsyner seg. Anonymkode: e8aa9...47c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #85 Del Skrevet 8. september Kanskje det faktisk er på tide å gjøre vedkommende til en uvedkommende i ditt liv? Anonymkode: e8aa9...47c 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #86 Del Skrevet 8. september Er du sikker på at det ikke finnes en dame nr 2 i dette opplegget ? Anonymkode: 784ce...761 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #87 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 18.37): Kjæresten har vært her store deler, noe foreldrene mine ikke er så fornøyd med, noe jeg skjønner godt. Har veldig forståelse for at de ikke vil forsørge en som tjener nærmere millionen som aldri overrasker med noe annet enn at plutselig er maten du tenkte å spise borte... Anonymkode: d3b4b...84b Han stjeler mat fra dine foreldre og du lukker ham fortsatt inn i huset!? Hva feiler du? Anonymkode: dc2a0...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #88 Del Skrevet 8. september Altså... Jeg lurer på hvorfor ikke foreldrene setter foten ned. Jeg hadde innført portforbud for en sånn svigersønn. Anonymkode: a17d4...f61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #89 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 18.50): Vedkommende liker ikke leiligheten sin, jeg får tilnærmet ikke kommet på besøk… Anonymkode: d3b4b...84b 🚩🚩🚩 Anonymkode: 22e16...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #90 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 19.15): ikke i omgangskrets men tidligere i forholdet så kunne familiemedlemmer trekke meg til siden og måtte si ifra om hn ikke behandlet meg bra i forholdet, men ikke nå lenger Anonymkode: d3b4b...84b 🚩🚩🚩 Anonymkode: 22e16...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #91 Del Skrevet 8. september Kjære TS, jeg håper du klarer å komme deg ut av dette forholdet uten for mye drama. Det er så mye som ikke henger på greip, denne mannen er virkelig ikke bra for deg. (Eller for noen, høres det ut som...) Ta vare på deg selv og kom deg videre. ❤️ Anonymkode: 81525...336 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå