Gå til innhold

kjæreste som forventer å spise middag gratis hele tiden, er jeg urimelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor liker han ikke leiligheten? Er det pga eget rot/gris? I såfall tar han jo rotet/griset med i deres felles hjem om dere flytter sammen.

Nei, er veldig ryddig pg rent fordi han aldri er der, men guffen kjellerleilighet (har dog aldri gitt uttrykk for dette og har sagt flere ganger at vi heller burde være der, men vedkommende har ikke investert i seng engang etter å ha bodd der 5+år)

Anonymkode: d3b4b...84b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ellers får han spise før han besøker deg. Han har også råd til å spandere middag på restaurant til deg.

 

 Hvor godt kjenner du han? Er det noen i din omgangskrets som synes han er grei?

Nja, om vi spiser ute så spanderer vedkommende sjelden, eller blir sur hvis hn må det selv om vedkommende har mye bedre råd enn meg. 
 

kjent hverandre i xx år så kjenner vedkommende godt, kanskje jeg som har lav sosial intelligens som ikke har gjort noe med dette tidligere😅 ikke i omgangskrets men tidligere i forholdet så kunne familiemedlemmer trekke meg til siden og måtte si ifra om hn ikke behandlet meg bra i forholdet, men ikke nå lenger

Anonymkode: d3b4b...84b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ham hadde jeg IKKE flyttet sammen med.

Anonymkode: c949c...3ce

Enig! Hadde aldri flyttet med en såpass upålitelig person! Virker som kommunikasjonen er en av nøkkelproblemene her også, også det før man i heletatt har flyttet sammen a gitt. Lover ikke godt ihvertfall.

Endret av Fighter83
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nja, om vi spiser ute så spanderer vedkommende sjelden, eller blir sur hvis hn må det selv om vedkommende har mye bedre råd enn meg. 
 

kjent hverandre i xx år så kjenner vedkommende godt, kanskje jeg som har lav sosial intelligens som ikke har gjort noe med dette tidligere😅 ikke i omgangskrets men tidligere i forholdet så kunne familiemedlemmer trekke meg til siden og måtte si ifra om hn ikke behandlet meg bra i forholdet, men ikke nå lenger

Anonymkode: d3b4b...84b

Sikker på at du vil fortsette å være sammen med denne fyren? 

Anonymkode: ddb2f...5e0

  • Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Han tjener en mill i året og bor likevel i en ekkel kjellerleilighet og snylter på kjærestens foreldre? Hvordan kan man være så evneveik og tjene så mye? 

Anonymkode: d361e...f26

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, er veldig ryddig pg rent fordi han aldri er der, men guffen kjellerleilighet (har dog aldri gitt uttrykk for dette og har sagt flere ganger at vi heller burde være der, men vedkommende har ikke investert i seng engang etter å ha bodd der 5+år)

Anonymkode: d3b4b...84b

Beklager å måtte si det, men dette høres veldig muffins ut for en fyr som tjener nærmere millionen i året… Sikker på han ikke egentlig bor et helt annet sted, med samboer/ kone og hele pakka🧐 

 

Hvis han mistrives sånn der, så hadde det jo passet supert for han også, å flytte sammen med deg. Likevel skjer det visst ikke, av ukjente grunner og han snylter på deg og foreldrene dine. Hadde dumpet han. 

Anonymkode: f6280...9b6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud. Han tjener en mill i året og bor likevel i en ekkel kjellerleilighet og snylter på kjærestens foreldre? Hvordan kan man være så evneveik og tjene så mye? 

Anonymkode: d361e...f26

Dette henger ikke på greip spør du meg. Ugler i mosen… 🦉

Anonymkode: f6280...9b6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengene han spiser for er en ting,  de kan du erstatte og kreve tilbake fra ham, men dine foreldre må være usedvanlig rause eller konfliktskye om de ikke nevner at det hadde vært greit å ikke ha sammenhengende gjester i 6 mnd...!

Far her syntes det var i overkant at stebarn hadde kjæresten her i ca 8-10 dager/mnd.

Ta er oppgjør og vær forberedt på å finne ut at fyren snylter og/eller ikke forholder seg til nødvendig husarbeid i leiligheten sin (og deres fremtidige).

Anonymkode: 88e36...53a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (12 minutter siden):

Ein anelse om at dette forholdet knakar litt i samanføyningane....

Jepp.I allefall når man omtaler kjæresten sin som vedkommende.  

Anonymkode: 1f0cb...1d0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig lyst til å bo med denne fyren? Hvis han ikke en gang har seng i egen bolig, har han i det hele tatt vært der nok til å utvikle boevne? Vet han hva mat koster, om han aldri handler selv? Hvor er han / sover han om han ikke er hos deg?

Og hvorfor i all verden fortsetter han å leie en bolig han mistrives i når han bare kan finne en ny en? Han vil jo ikke ha noe problem med å kjøpe seg en leilighet om han tjener 1 mill og aldri bruker penger på noe.

Hvis du ønsker å fortsette dette forholdet må du ikke finne på å kjøpe bolig med han. Da må HAN kjøpe seg eller leie bolig, og du flytte inn til han. Så kan du stikke raskt om det ikke fungerer.

Anonymkode: e9bb7...372

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vedkommende liker ikke leiligheten sin, jeg får tilnærmet ikke kommet på besøk… 

Anonymkode: d3b4b...84b

Ehem.. Rødt flagg. 

Hvordan vet du at han har millionlønn? Har du sett beviser på det? Virker som han er en snylter.

Anonymkode: 029b6...8f7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter tafatt gutt lang vei her, dessverre.

Tror du må si klart og tydelig fra hva som er forventet, i tilfelle dere skulle finne på å flytte sammen.

Ellers ender du opp om 5 år å sitte her på KG å klage over mannen du er gift/samboer med som ikke bidrar en dritt hjemme.

Dit vil du vel ikke, eller?

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nja, om vi spiser ute så spanderer vedkommende sjelden, eller blir sur hvis hn må det selv om vedkommende har mye bedre råd enn meg. 
 

kjent hverandre i xx år så kjenner vedkommende godt, kanskje jeg som har lav sosial intelligens som ikke har gjort noe med dette tidligere😅 ikke i omgangskrets men tidligere i forholdet så kunne familiemedlemmer trekke meg til siden og måtte si ifra om hn ikke behandlet meg bra i forholdet, men ikke nå lenger

Anonymkode: d3b4b...84b

Han er en gjerrigknark!

Tenker du nok vil ha det langt bedre uten han...

Anonymkode: 90634...bfe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nja, om vi spiser ute så spanderer vedkommende sjelden, eller blir sur hvis hn må det selv om vedkommende har mye bedre råd enn meg. 

Han høres gjerrig ut!

Han har det som plommen i egget! Får gratis mat servert, gratis snacks og godteri, og sikkert grei tilgang på sex(?).

I tillegg sparer han store deler av millionlønna.

Skjønner ikke at du fortsetter å la han snylte på deg og dine foreldre!

Du kan helt sikkert finne noen bedre!

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ehem.. Rødt flagg. 

Hvordan vet du at han har millionlønn? Har du sett beviser på det? Virker som han er en snylter.

Anonymkode: 029b6...8f7

Enten er han uærlig og har samboer/ kjæreste et helt annet sted, eller så lyver han om lønn/ arbeid. 
Han er i hvert fall åpenbart ikke noe kjærestemateriale for TS. 

Anonymkode: f6280...9b6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vedkommende" er ikke bare gjerrig, han er en parasitt som lever på  og utnytter andre med sin parasittiske livsstil. 

Over og ut med han. 

Anonymkode: 628e2...299

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror du burde tenke deg om før du flytter sammen med han, menn med høy inntekt kan også være kjempekjipe. Han burde på eget intiativ handle det han trenger og erstatte ting han har spist. Min mann handler alltid ting vi skal ha til frokost og hvis vi vil ha noe snacks på kvelden, eller noe spesielt til middag når vi er hos mine foreldre som bor i en annen by. Nettopp fordi det er uhøflig å tømme andres kjøleskap. 

Anonymkode: f10bd...e73

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, er veldig ryddig pg rent fordi han aldri er der, men guffen kjellerleilighet (har dog aldri gitt uttrykk for dette og har sagt flere ganger at vi heller burde være der, men vedkommende har ikke investert i seng engang etter å ha bodd der 5+år)

Anonymkode: d3b4b...84b

Men ellers er han en bra fyr????? 😅

Anonymkode: 9f12e...9b7

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beklager å måtte si det, men dette høres veldig muffins ut for en fyr som tjener nærmere millionen i året… Sikker på han ikke egentlig bor et helt annet sted, med samboer/ kone og hele pakka🧐 

 

Det er jeg 100% sikker på, er heller bare det at hn er tiltaksløs. Som også er grunnen til at det der ikke kan være tilfelle

Anonymkode: d3b4b...84b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...