AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #21 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har faktisk mistet interessen når det dabbet av. Så jeg tenker å la det gå. Flere fisk i havet 😀 ts Anonymkode: 52fd1...1af Har ikke dere en avtale? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😂😂 neivel, du må selvfølgelig se dette ann selv. Du får bare ikke håpe han ikke sitter og tenker det samme, men har venner som sier « Ikke send to meldinger på rad! Dersom hun vil ha kontakt, så svarer hun.» 🙈 Anonymkode: 41dc4...78f Det er sykt. Anonymkode: 49cf8...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #22 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spesielt å møtes for første gang på en lørdag. Skriker "jeg har ikke et liv" Anonymkode: 15f6a...0ce Nei, det forteller at man bedriver andre aktiviteter enn fylla. Ditt utgangspunkt er at man skal late som man er noe man ikke er og skryte på seg planer? 🤣 Bra start Anonymkode: a8c1b...570 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #23 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Joda, men man merker liksom når den andre korter ned samtalen. Mulig jeg er helt på bærtur her, men dette føles ikke rett vei å gå. ts Anonymkode: 52fd1...1af Det er helt sant. Magefølelsen slår inn. Anonymkode: d2078...43e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #24 Del Skrevet 7. september 2024 Jeg skal slutte å blande meg inn her, og du må selvfølgelig vurdere dette selv. Og dersom du har andre ting fra samtalen deres som slår inn på magefølelsen, må du selvfølgelig la det spille inn. Jeg blir bare så forundret, jeg har en single venninne som holder på slik. Hun skjønner ikke hvorfor hun aldri kan treffe noen, men det er de merkeligste småtingene som hun reagerer på. Hun er også veldig var på feks korte meldinger. Jeg forteller at både min far, 2 brødre, mann og 2 sønner hovedsakelig kommuniserer med tommel opp eller tommel ned ( jeg forstår at bli kjent fasen er noe annet). Hun overtenker den minste ting, og har to andre venninner som holder på likt, og så sitter de i et ekkokammer og overanalyserer og tillegger meninger over lav sko. Jeg sier ikke hun skal ta til takke, eller gå imot din overbevisning, men av og til gi ting en sjanse? Jeg kan lese en samtale hun har med noen, og sier ja, han skriver jo enkelt og greit ditt og datt. « ja, men tror du ikke det betyr noe helt annet? Han mener sikkert sånn og sånn.» Nei, jeg tror sjansen et stor for at han mente det hsn skrev, og ikke har tenkt på det siden. 😂 Anonymkode: 41dc4...78f 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 7. september 2024 #25 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg skal slutte å blande meg inn her, og du må selvfølgelig vurdere dette selv. Og dersom du har andre ting fra samtalen deres som slår inn på magefølelsen, må du selvfølgelig la det spille inn. Jeg blir bare så forundret, jeg har en single venninne som holder på slik. Hun skjønner ikke hvorfor hun aldri kan treffe noen, men det er de merkeligste småtingene som hun reagerer på. Hun er også veldig var på feks korte meldinger. Jeg forteller at både min far, 2 brødre, mann og 2 sønner hovedsakelig kommuniserer med tommel opp eller tommel ned ( jeg forstår at bli kjent fasen er noe annet). Hun overtenker den minste ting, og har to andre venninner som holder på likt, og så sitter de i et ekkokammer og overanalyserer og tillegger meninger over lav sko. Jeg sier ikke hun skal ta til takke, eller gå imot din overbevisning, men av og til gi ting en sjanse? Jeg kan lese en samtale hun har med noen, og sier ja, han skriver jo enkelt og greit ditt og datt. « ja, men tror du ikke det betyr noe helt annet? Han mener sikkert sånn og sånn.» Nei, jeg tror sjansen et stor for at han mente det hsn skrev, og ikke har tenkt på det siden. 😂 Anonymkode: 41dc4...78f Dette. Er. Riktig. Hvorfor driver alle og tolker og styrer på når de bare kan spørre enkelt om det de lurer på? For min del er sånne innlegg et gigantisk rødflagg. Hvordan skal et forhold og all kommunikasjonen som trengs fungere om man ikke klarer å bare spørre om de enkleste ting fordi man tolker og tenker med null bakgrunn at den andre sansynligvis ikke er interessert eller er driver med lureri. Hva med å legge godvilja til (jada, folk har gått på smeller før, men om man går inn i nye ting med innstillingen at de kommer til å være akkurat som de gamle så blir de ikke bedre) og tenke at den man prater med ikke er en dust? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #26 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Skrev med en fyr på tinder. Skrevet et par dager. Avtalt å møtes imorgen. Idag svarte han på dialogen med et kort svar som ikke var moe å svare på. Samtalen tok derfor slutt. Han har ikke nevnt noe om at han ikke vil møtes imorgen. Hva tenker dere? Fader han ut eller tenker at vi får snakke mer på daten? Anonymkode: 52fd1...1af Mange menn ønsker ikke å chatte etter at date er avtalt, fordi de heller vil møtes irl. Jeg chattet med min i ca 2 uker før vi møttes. Etter at vi hadde avtalt dag, tid og sted (tre dager senere), hørte jeg ikke noe før samme dag hvor han ville ha bekreftelse på at vi skulle møtes. Jeg skjønner at det kan tolkes som mangel på interesse, men det var virkelig ikke det i dette tilfellet. Vi er kjærester nå 🙂 Anonymkode: 356fc...e8d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #27 Del Skrevet 7. september 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Nei, hun bør ikke spørre om han fortsatt vil møres. Det virker underlegent og gir ham overtaket. TS, er du gira på fyren? I så fall spør du «møtes kl x?». Da er du selvsikker og tar det som en selvfølge at han overholder avtalen. Får du ikke svar, går du videre. Anonymkode: 7b977...8f5 Du høres ung ut. Spill og drama er bare bortkastet tid. Da jeg startet å date som 40 åring var det forfriskende å ikke overtenke og skape drama som da vi var yngre. Datet masse menn(møttes til kaffe raskt for å finne ut om vi hadde rett kjemi) og hadde så mange fine og morsomme samtaler. Ikke noe kostbarhet eller drama. Vi hadde innstilling om å treffe nye mennesker. Et par av de datet jeg litt mer seriøst før jeg møtte kjæresten min som jeg nå 9 mnd senere ser for meg en fremtid med❤️ Anonymkode: 5d296...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #28 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 16.19): Skrev med en fyr på tinder. Skrevet et par dager. Avtalt å møtes imorgen. Idag svarte han på dialogen med et kort svar som ikke var moe å svare på. Samtalen tok derfor slutt. Han har ikke nevnt noe om at han ikke vil møtes imorgen. Hva tenker dere? Fader han ut eller tenker at vi får snakke mer på daten? Anonymkode: 52fd1...1af Fader ut!! Og du ikke møte han annet enn ute på kafe!!! Ikke ha sex med det første!!! Anonymkode: 0ec02...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #29 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 13.24): Jeg skal slutte å blande meg inn her, og du må selvfølgelig vurdere dette selv. Og dersom du har andre ting fra samtalen deres som slår inn på magefølelsen, må du selvfølgelig la det spille inn. Jeg blir bare så forundret, jeg har en single venninne som holder på slik. Hun skjønner ikke hvorfor hun aldri kan treffe noen, men det er de merkeligste småtingene som hun reagerer på. Hun er også veldig var på feks korte meldinger. Jeg forteller at både min far, 2 brødre, mann og 2 sønner hovedsakelig kommuniserer med tommel opp eller tommel ned ( jeg forstår at bli kjent fasen er noe annet). Hun overtenker den minste ting, og har to andre venninner som holder på likt, og så sitter de i et ekkokammer og overanalyserer og tillegger meninger over lav sko. Jeg sier ikke hun skal ta til takke, eller gå imot din overbevisning, men av og til gi ting en sjanse? Jeg kan lese en samtale hun har med noen, og sier ja, han skriver jo enkelt og greit ditt og datt. « ja, men tror du ikke det betyr noe helt annet? Han mener sikkert sånn og sånn.» Nei, jeg tror sjansen et stor for at han mente det hsn skrev, og ikke har tenkt på det siden. 😂 Anonymkode: 41dc4...78f Det du ikke tar med i beregningen her er den erfaringen de har gjort seg med tidligere dating. Etter hvert så blir man god på å gjenkjenne tegn på utfading, manglende interresse, kun ute etter noe overfladisk osv. Jeg var selv åpen for å la tvilen komme folk tilgode i starten når jeg begynte date, men fant fort ut at det ble mye bortkastet tid å krefter da. Joda, en gang innimellom så kan det nok skje at noen blir misforstått og feiltolket. Men erfaringene jeg har gjort meg tilsvarer mye det TS skriver her. Når måten å svare på endrer seg så har interressen endret seg også. Og ja, jeg vet godt at menn generelt svarer kort, og at man ikke bør sende mer enn et spørmål om gangen til de om man faktisk skal få svar på det man lurer på (for de evner ofte ikke svare på flere spørsmål i samme melding). Men det er ikke dette som er problemet her. Anonymkode: c88dd...971 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #30 Del Skrevet 11. september 2024 Doolittle skrev (På 7.9.2024 den 13.50): Dette. Er. Riktig. Hvorfor driver alle og tolker og styrer på når de bare kan spørre enkelt om det de lurer på? For min del er sånne innlegg et gigantisk rødflagg. Hvordan skal et forhold og all kommunikasjonen som trengs fungere om man ikke klarer å bare spørre om de enkleste ting fordi man tolker og tenker med null bakgrunn at den andre sansynligvis ikke er interessert eller er driver med lureri. Hva med å legge godvilja til (jada, folk har gått på smeller før, men om man går inn i nye ting med innstillingen at de kommer til å være akkurat som de gamle så blir de ikke bedre) og tenke at den man prater med ikke er en dust? Dette hadde fungert hvis menn hadde klart å skrive rett ut: "du jeg tror ikke vi to passer sammen" istedet for å holde på med utfading og ghosting. Og hvis det ikke hadde florert med folk der ute som bruker datingapper til underholdning og ikke har intensjon om å møte noen en gang. Jo lengre man er der ute jo mindre godvilje har man, av helt naturlige årsaker: man har blitt behandlet dårlig altfor mange ganger. Anonymkode: c88dd...971 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #31 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det du ikke tar med i beregningen her er den erfaringen de har gjort seg med tidligere dating. Etter hvert så blir man god på å gjenkjenne tegn på utfading, manglende interresse, kun ute etter noe overfladisk osv. Jeg var selv åpen for å la tvilen komme folk tilgode i starten når jeg begynte date, men fant fort ut at det ble mye bortkastet tid å krefter da. Joda, en gang innimellom så kan det nok skje at noen blir misforstått og feiltolket. Men erfaringene jeg har gjort meg tilsvarer mye det TS skriver her. Når måten å svare på endrer seg så har interressen endret seg også. Og ja, jeg vet godt at menn generelt svarer kort, og at man ikke bør sende mer enn et spørmål om gangen til de om man faktisk skal få svar på det man lurer på (for de evner ofte ikke svare på flere spørsmål i samme melding). Men det er ikke dette som er problemet her. Anonymkode: c88dd...971 Nei, som jeg skriver forstår jeg at magefølelsen må spille inn. Og at ts her har jo et større bilde av denne samtalen enn vi har. Dersom hun likte han, og det var hennes tur til å sende melding skjønner jeg ikke hva hun har å tape på å høre. Dersom hun er like holden med han, så greit nok. Hun spør « er dette en avvisning?», og jeg hadde ikke tolket det som det - men for all del. Og menn er uansett ulike, så fordi om en eller ti har snurt deg før, kan du likevel ikke overføre det til en helt annen mann uten videre. Og ang min venninne, så vet jeg om to konkrete tilfeller der hun tilla helt feil meniger til kamerater av min mann - de skjønte absolutt ingenting av hva som foregikk 🙈 Så det at noen lar fantasien løpe av med seg og leser sitt eget tonefall / egne erfaringer inn i andres meldinger, det er helt reelt. Kaoset er hverfall komplett når andre venninner da blander seg inn med egne dårlige erfaringer ( som hverfall ikke er denne aktuelle mannens feil på noen måte) 😅 Anonymkode: 41dc4...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #32 Del Skrevet 11. september 2024 Hva skjedde da? Møttes dere? Tok han kontakt? Anonymkode: d3d72...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 12. september 2024 #33 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 9.14): Dette hadde fungert hvis menn hadde klart å skrive rett ut: "du jeg tror ikke vi to passer sammen" istedet for å holde på med utfading og ghosting. Og hvis det ikke hadde florert med folk der ute som bruker datingapper til underholdning og ikke har intensjon om å møte noen en gang. Jo lengre man er der ute jo mindre godvilje har man, av helt naturlige årsaker: man har blitt behandlet dårlig altfor mange ganger. Anonymkode: c88dd...971 Ja, noen menn og kvinner behandler folk dårlig, men er det egentlig et godt argument for å gjøre ting så mye vanskeligere for seg selv at det nesten blir umulig å lykkes? Dating og kjærlighet har alltid vært sånn at noen blir skuffa, noen blir brent, og noen klarer en gang i blant å få til det de håpa på. Avvisning er og har alltid vært en risiko. Det er helt naturlig å være redd for risikoen, men å ta sjansen er nesten den eneste sjansen man har på å lykkes. Å ta sjansen gang på gang. Det gjør vondt når vi finner ut at vi tok sjansen og åpnet opp for noen som ikke fortjente det, men om noen har funnet en bedre måte så opplys meg gjerne. Jeg skal være litt hard her, og si at dersom man ikke er ærlig selv kan man kanskje ikke forvente at den andre skal være ærlig tilbake. Om man skal beskytte seg i alle bauger og kanter er det vel ikke så rart at den andre aner uråd og trekker seg unna? Og vips, så har man selv skapt den situasjonen man var redd for i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #34 Del Skrevet 13. september 2024 Ts her. Det var ikke en avvisning. Han tok masse kontakt etter dette og vi har vært på flere dater. Var nok mine tidlige erfaringer som tullet med meg der. Anonymkode: 52fd1...1af 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #35 Del Skrevet 13. september 2024 Men er som regel enkle sjeler. Dem skriver det dem mener. Vi damer må slutte å overanalysere hele tiden. Anonymkode: f0725...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #36 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Det var ikke en avvisning. Han tok masse kontakt etter dette og vi har vært på flere dater. Var nok mine tidlige erfaringer som tullet med meg der. Anonymkode: 52fd1...1af Så godt det ordnet seg 😊 Lykke til ❤️ Anonymkode: 41dc4...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #37 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så godt det ordnet seg 😊 Lykke til ❤️ Anonymkode: 41dc4...78f Tusen takk ❤️ ts Anonymkode: 52fd1...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå