AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Del Skrevet 6. september 2024 Har klødd som bare det i hode de siste 3-4 ukene. Har kjemmet flere ganger i uka, men fant ingen lus. Akkurat nå så jeg en nymfe. Da må jeg løpe på apoteket og kjøpe luse olje eller hva det nå heter. Jeg har langt og tykt hår ikke helt til rumpa men nesten til rumpa. Lurer på om jeg trenger en flaske om gangen eller må jeg bruke to? Den er litt dyr også syns jeg 😪 Anonymkode: b479a...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har klødd som bare det i hode de siste 3-4 ukene. Har kjemmet flere ganger i uka, men fant ingen lus. Akkurat nå så jeg en nymfe. Da må jeg løpe på apoteket og kjøpe luse olje eller hva det nå heter. Jeg har langt og tykt hår ikke helt til rumpa men nesten til rumpa. Lurer på om jeg trenger en flaske om gangen eller må jeg bruke to? Den er litt dyr også syns jeg 😪 Anonymkode: b479a...8f7 Spør på apoteket? Anonymkode: 373a0...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Del Skrevet 6. september 2024 Tror en flaske er nok. Men du må vel behandle to ganger. Så da finner du jo ut om du må ha en flaske til. Men har du virkelig god grunn til å tro at du har fått lus? Eller er du mest redd for det. En frisør kan sjekke deg. Anonymkode: 8ed9b...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Del Skrevet 6. september 2024 Eletrisk lusekam er bedre. Anonymkode: 400f9...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #5 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tror en flaske er nok. Men du må vel behandle to ganger. Så da finner du jo ut om du må ha en flaske til. Men har du virkelig god grunn til å tro at du har fått lus? Eller er du mest redd for det. En frisør kan sjekke deg. Anonymkode: 8ed9b...e88 Jaaa Barnehage jenta mi hadde det i sommer. Så jeg har nok blitt smittet av henne. Og som jeg skrev så jeg en nymfe akkurat nå. Og jeg har klødd som bare det i det siste. Så er 100% sikker at jeg har fått lus selvom jeg også brukte luseshampoo den perioden dattera mi hadde lus. Kan frisører sjekke hode? Jeg visste ikke det. Tar de betalt for det? Ts Anonymkode: b479a...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå