AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #21 Del Skrevet 6. september 2024 Ville nok tenkt han ikke var så veldig interessert. Ellers ville han forklart den gode grunnen OG laget en ny avtale med en gang. Anonymkode: 744c9...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #22 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva er greia med dikt- stilen egentlig?😆 Anonymkode: 71e66...436 Hæ? Dikt? 🤣 Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #23 Del Skrevet 6. september 2024 Roci skrev (22 minutter siden): Nå har jeg samboer og dater ikke, men har venninner som dater, og får høre litt forskjellig fra dem. Jeg tenker likevel at ettersom dere nettopp har møttes og ikke utvekslet så mye personlig informasjon, så er det innafor i et såpass tidlig stadium å utsette uten nærmere forklaring. Du vet jo strengt tatt ikke at han prioriterer en annen date foran deg, det kan jo være noe annet personlig som han synes det er for tidlig å dele med deg? Personlig ville jeg gitt det en sjanse til, og satset på at jeg fikk forklaringen når vi møttes ansikt til ansikt Til info så har vi ikke møtt hverandre. Det var det vi skulle, men kom ikke så langt 😃 Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #24 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ville nok tenkt han ikke var så veldig interessert. Ellers ville han forklart den gode grunnen OG laget en ny avtale med en gang. Anonymkode: 744c9...e05 Akkurat ! Jeg har ikke hørt et pip siden jeg takket nei , og da tenker jeg at dette ikke var så viktig som jeg trodde Anonymkode: b604a...d4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 6. september 2024 #25 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Til info så har vi ikke møtt hverandre. Det var det vi skulle, men kom ikke så langt 😃 Anonymkode: b604a...d4f Nei, jeg fikk med meg det, jeg mente "møttes" på datingsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #26 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Akkurat ! Jeg har ikke hørt et pip siden jeg takket nei , og da tenker jeg at dette ikke var så viktig som jeg trodde Anonymkode: b604a...d4f Hvorfor skulle han kontakte deg etter at du takket nei?🤔 Anonymkode: 8f495...123 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #27 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg syns dette høres ut som kalde føtter, og forsøk på å fade deg ut allerede før dere har møttes. Eventuelt er han en som bare er på appene for litt flørting og spenning, men ikke klar for noe mere seriøst i virkeligheten. Hvis han ikke beklaget avlysningen og kom med forslag til nytt tidspunkt som for eksempel tirsdag klokken 19.00, tviler jeg på at han kommer til å foreslå å møtes igjen for å være ærlig. Vært borti noen sånne som bare skal dra ut ting (ingen ting) ut i evigheten med utsettelse og bortforklaringer. Til tross for mye kontakt på telefon. Gidder ikke sånt opplegg lenger da jeg er interessert i relasjoner i virkeligheten, ikke online. Anonymkode: 71e66...436 Jeg takket høflig nei tilbake, og jeg regner ikke med å høre noe mer. Noe annet ville overrasket meg stort 😃 Jeg synes det er ok å høre om hva dere andre mener om hvordan en skal oppføre seg i en datingverden 🙏😇 Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. september 2024 #28 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg tenker det beste her er å si det rett ut hva som skjer. Feks "Jeg ønsker desverre ikke en ny date pga kommunikasjonstilen din, det har ikke noe med at du avlyste. Jeg trenger mer kommunikasjon av den jeg dater. " Jeg synes ikke det er så greit gjort å bare si "nei takk" til ny date, og la personen sitte der i full forvirring ihvertfall. Folk blir gjerne engstelig og stressa av sånt. Om du vil at folk skal kommunisere så må også du selv kommunisere hva du tenker og trenger. Ikke bare "nei takk" Og en med trygg tilknytningstil vil så klart ikke jage en som avviser og det har ingenting med hvor "viktig" man er, men det har med respekt for den andre part. Jeg synes det er lurt å gå utifra ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #29 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Akkurat ! Jeg har ikke hørt et pip siden jeg takket nei , og da tenker jeg at dette ikke var så viktig som jeg trodde Anonymkode: b604a...d4f Du har chatta med fyren en dag, og forventer allerede at du skal være viktig for han? Anonymkode: 1c1b7...84c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #30 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle han kontakte deg etter at du takket nei?🤔 Anonymkode: 8f495...123 I tilfelle han mente jeg oppfattet han veldig feil 🤓 Anonymkode: b604a...d4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #31 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg ville nok ikke avvist han, men jeg hadde heller ikke tatt noe mer initativ til å holde kontakten, og jeg hadde nok tatt det litt som deg TS, regnet med at han ikke har deg som førstepri på datingfronten. For ellers hadde det vært naturlig å si noe om hvorfor han må avlyse. Og om han mot formodning hadde tatt opp kontakten igjen ville jeg nok være veldig avventende og tilbakelent, og ville nok vært opptatt ved hans første forlag til å møtes, og heller foreslått å møtes uka etter. Så kan han kjenne litt på hva han syns om det. Anonymkode: 0f1f5...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. september 2024 #32 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Akkurat ! Jeg har ikke hørt et pip siden jeg takket nei , og da tenker jeg at dette ikke var så viktig som jeg trodde Anonymkode: b604a...d4f Men forventer du at han skal svare deg da? Det er ikke vanlig å "jage" når noen avviser. Når du selv avviser, forventer du vel alt at vedkommde enten ikke tar mer kontakt, eller sier okay og lykke til videre, feks. Det er det som er normalt. Det er ikke vanlig å mase på folk som avviser deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #33 Del Skrevet 6. september 2024 Stol på magefølelsen. Sånne ting er riktig fra start når det klaffer. Hadde det vært en god grunn og nok interesse hadde han ringt og fortalt den. Anonymkode: c9f28...ea9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. september 2024 #34 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I tilfelle han mente jeg oppfattet han veldig feil 🤓 Anonymkode: b604a...d4f Hvorfor skulle han mene det? Hva svarte du da? Bare "nei takk?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #35 Del Skrevet 6. september 2024 lillevill skrev (2 minutter siden): Jeg tenker det beste her er å si det rett ut hva som skjer. Feks "Jeg ønsker desverre ikke en ny date pga kommunikasjonstilen din, det har ikke noe med at du avlyste. Jeg trenger mer kommunikasjon av den jeg dater. " Jeg synes ikke det er så greit gjort å bare si "nei takk" til ny date, og la personen sitte der i full forvirring ihvertfall. Folk blir gjerne engstelig og stressa av sånt. Om du vil at folk skal kommunisere så må også du selv kommunisere hva du tenker og trenger. Ikke bare "nei takk" Og en med trygg tilknytningstil vil så klart ikke jage en som avviser og det har ingenting med hvor "viktig" man er, men det har med respekt for den andre part. Jeg synes det er lurt å gå utifra ihvertfall. Jeg svarte ikke bare « Nei, takk! « Jeg ga han en fin forklaring på hvorfor jeg takket nei. Jeg beklaget at jeg svarte sent, og det var fordi jeg ble litt overrasket. Jeg hadde tenkt meg litt om, og syntes det ble litt merkelig dette her. Jeg sa at jeg valgte å takke nei til en ny date , og beklaget . Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #36 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har chatta med fyren en dag, og forventer allerede at du skal være viktig for han? Anonymkode: 1c1b7...84c Nei, overhodet ikke. Jeg mente at om han virkelig ville på date en annen dag så hadde han ordlagt seg litt annerledes Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #37 Del Skrevet 6. september 2024 lillevill skrev (4 minutter siden): Men forventer du at han skal svare deg da? Det er ikke vanlig å "jage" når noen avviser. Når du selv avviser, forventer du vel alt at vedkommde enten ikke tar mer kontakt, eller sier okay og lykke til videre, feks. Det er det som er normalt. Det er ikke vanlig å mase på folk som avviser deg. Jeg hadde nok svart at det er helt i orden, og ønsket mannen lykke til videre Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 6. september 2024 #38 Del Skrevet 6. september 2024 Kan være mange grunner til at man må utsette en date, og mange av de er høyst legitime grunner, og noen av de kan føles pinlige å fortelle om så tidlig i et forhold. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #39 Del Skrevet 6. september 2024 lillevill skrev (4 minutter siden): Hvorfor skulle han mene det? Hva svarte du da? Bare "nei takk?" Nei, jeg ga Jan en forklaring sånn at han skulle forstå at jeg syntes det hele var forvirrende for meg . Han var jo så positiv dagen før . Håpet er jo at han lærer litt av egne feil Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 6. september 2024 #40 Del Skrevet 6. september 2024 Forstår deg godt. Helt greit å droppe hele greia når han ikke kommer med noe forklaring eller en ny avtale. Du er ikke og skal ikke være noens nikkedukke. Jeg ble kjent med en fyr på en dating side selv, han spurte om jeg brukte some og vi la hverandre til. Når jeg gikk gjennom bildene hans oppdaget jeg at han hadde en del bilder sammen med flere jenter og flere bilder sammen med eksen sin. Bilder som er tatt nylig. Jeg var ærlig da å sa at jeg ikke var interessert i menn som hadde veldig mange jentevenner og de som fortsatt er venn med eksen. Han og eksen har ikke felles barn. Han ble snurt og slettet meg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå