AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #1 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg kom i kontakt med en hyggelig mann i går via en datingsside. Vi hadde en fin tone , og tok en prat på tlf i går kveld for å avklare litt ang det å møtes. Begge var enige om å møtes på lørdag, og jeg fikk beskjed om at han skulle gi beskjed i dag om når han kom på avtalt sted. I dag tidlig fikk jeg en melding om at den daten måtte vente til over helgen , og han håpte det gikk bra. Ingen forklaring på hvorfor han måtte utsette. Jeg ble litt paff , og nå føler jeg på en klein følelse og har lyst til å takke høflig nei. Hva hadde du gjort ? Magefølelsen sier at han har fått en annen date som han heller vil prioritere . Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #2 Del Skrevet 6. september 2024 Takk og farvel. Anonymkode: 12407...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg tenker at du er fryktelig hårsår og går inn for å se ting på verst tenkelig måte.. Du tjener jo uansett mannen bedre enn oss og vet om det kan være andre grunner til at han ble forhindret. Jobb? Familie? Andre forpliktelser? Uansett, hva spiller det for rolle hva ukjente mennesket på et forum mener om saken? Det er opp til deg om du vil gå på date eller ikke. Anonymkode: d5264...f5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Del Skrevet 6. september 2024 En date trenger bare ta en time, så det klarte han altså ikke å prioritere nei…. Anonymkode: c336e...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #5 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tenker at du er fryktelig hårsår og går inn for å se ting på verst tenkelig måte.. Du tjener jo uansett mannen bedre enn oss og vet om det kan være andre grunner til at han ble forhindret. Jobb? Familie? Andre forpliktelser? Uansett, hva spiller det for rolle hva ukjente mennesket på et forum mener om saken? Det er opp til deg om du vil gå på date eller ikke. Anonymkode: d5264...f5f Hehe.. jeg er ikke fryktelig hårsår nei . Jeg bare syntes det ble litt teit at han poengterte at han gledet seg til å møtes , og så ble alt snudd på hodet over natten😃 Om det hadde vært meg som måtte avlyse så hadde jeg sørget for å gi vedkommende en ærlig og troverdig forklaring . Vi har ikke noen forpliktelser ovenfor hverandre, men jeg ble bare litt overrasket over væremåten. Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 6. september 2024 #6 Del Skrevet 6. september 2024 Mulig han har vært stresset da han skrev, men jeg likte ikke helt den formuleringen, hvis du virkelig har gjengitt det riktig. Det hadde vært noe annet hvis han hadde beklaget og sagt han var lei for det, og gjerne med et hint om hva det var så var så viktig at han måtte utsette daten. Litt usikker på om jeg hadde gitt ham en sjanse til eller bare droppet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #7 Del Skrevet 6. september 2024 Sikkert ei anna dame i bildet ....si at du ikke liker dette. Planlegg en fast dato neste gang...du vet...players liker kun å ta dates på sparket........ Anonymkode: 4794e...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #8 Del Skrevet 6. september 2024 Hvorfor vil du si nei nå? Synes du er for nærtagen. Man må tåle litt på nettdating Anonymkode: 3274a...06d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #9 Del Skrevet 6. september 2024 Seff skrev (7 minutter siden): Mulig han har vært stresset da han skrev, men jeg likte ikke helt den formuleringen, hvis du virkelig har gjengitt det riktig. Det hadde vært noe annet hvis han hadde beklaget og sagt han var lei for det, og gjerne med et hint om hva det var så var så viktig at han måtte utsette daten. Litt usikker på om jeg hadde gitt ham en sjanse til eller bare droppet det. Jeg har sitert han riktig , og jeg hadde gitt han en ny sjanse om han hadde gitt meg en mere utfyllende forklaring. Han er en godt voksen mann så en kan forvente litt « kjøtt på beina» Nå er ikke dette verdens undergang , men liker at folk er litt mere åpne og ærlige om hva de foretar seg. Nå har jeg sendt han et høflig og ærlig nei takk. Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #10 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor vil du si nei nå? Synes du er for nærtagen. Man må tåle litt på nettdating Anonymkode: 3274a...06d Jeg har erfaring innen nettdating, men jeg er ikke den som er mest på hugget for å skaffe meg dater. Datingverden er kynisk, men jeg nekter å oppføre meg like dårlig av den grunn. Jeg liker å være grei og ærlig mot andre Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. september 2024 #11 Del Skrevet 6. september 2024 Dette er jo en del av livet. Man må takle at folk avlyser av og til. Men synes du det er vanskelig, så kan du jo si det rett ut. Jeg hadde satt pris på det, for jeg ser etter en person som er raus og sammarbeidsvillig og som er komfortabel med at man selv ikke alltid er første prioritering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #12 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sikkert ei anna dame i bildet ....si at du ikke liker dette. Planlegg en fast dato neste gang...du vet...players liker kun å ta dates på sparket........ Anonymkode: 4794e...29f Jeg har også en feeling på det, og da trer jeg stille og rolig til siden 😃 Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. september 2024 #13 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har erfaring innen nettdating, men jeg er ikke den som er mest på hugget for å skaffe meg dater. Datingverden er kynisk, men jeg nekter å oppføre meg like dårlig av den grunn. Jeg liker å være grei og ærlig mot andre Anonymkode: b604a...d4f Vel jeg synes faktisk ikke du er "grei" men fremstår selvsentrert og kontrollerende, fordi du avviser på grunnlag av at du ikke får førstepri og ikke får mer informasjon om hva han foretar seg. Han er sikkert helt forvirra nå, ihvertfall om du ikke sier noe om hvorfor du sier nei til en annen avtale. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #14 Del Skrevet 6. september 2024 lillevill skrev (2 minutter siden): Dette er jo en del av livet. Man må takle at folk avlyser av og til. Men synes du det er vanskelig, så kan du jo si det rett ut. Jeg hadde satt pris på det, for jeg ser etter en person som er raus og sammarbeidsvillig og som er komfortabel med at man selv ikke alltid er første prioritering. Jeg er enig med deg , og jeg tåler en avvisning. Men jeg setter på pris på en mere logisk forklaring. Det fikk jeg ikke , og derfor syntes jeg det ble litt latterlig og kleint. Ikke verdens undergang dog Anonymkode: b604a...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 6. september 2024 #15 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er enig med deg , og jeg tåler en avvisning. Men jeg setter på pris på en mere logisk forklaring. Det fikk jeg ikke , og derfor syntes jeg det ble litt latterlig og kleint. Ikke verdens undergang dog Anonymkode: b604a...d4f Når jeg tenker på det, så tror jeg forstår hva du mener. Det handler ikke om at han avlyser, men det handler om kommunikasjonsstilen. At han skriver veldig kort og kjølig liksom og du blir litt føre var fordi han fremstår som en person som avlyser uten å gi noe videre forklaring. Det høres ut som dere er veldig forskjellige. Han høres litt ut som min eks som mener at han kan si nei og ikke "kaste bort tid" på å forklare hva som skjer. Det er ikke attraktivt med mennesker som kommuniserer så kort og "assertivt". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #16 Del Skrevet 6. september 2024 lillevill skrev (2 minutter siden): Vel jeg synes faktisk ikke du er "grei" men fremstår selvsentrert og kontrollerende, fordi du avviser på grunnlag av at du ikke får førstepri og ikke får mer informasjon om hva han foretar seg. Han er sikkert helt forvirra nå, ihvertfall om du ikke sier noe om hvorfor du sier nei til en annen avtale. Nå måtte jeg smile litt. Jeg er ikke selvsentrert og kontrollerende nei. Jeg skjønner at det er vanskelig for andre å få helt forståelsen for hvordan dette oppleves. Da måtte en være flue på veggen . Jeg avviser pga han over natten plutselig avlyser det som han gledet seg til så tydelig i går kveld. Det er litt komisk for meg iallefall . Jeg skjønner at du synes jeg er sår, men grunnen til at jeg skriver på KG er at jeg synes folk må ta seg sammen og ikke bære så bruk og kast. Livet går videre for meg og solen skinner og det er helg . Nye lotter og nye gevinster Anonymkode: b604a...d4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #17 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg syns dette høres ut som kalde føtter, og forsøk på å fade deg ut allerede før dere har møttes. Eventuelt er han en som bare er på appene for litt flørting og spenning, men ikke klar for noe mere seriøst i virkeligheten. Hvis han ikke beklaget avlysningen og kom med forslag til nytt tidspunkt som for eksempel tirsdag klokken 19.00, tviler jeg på at han kommer til å foreslå å møtes igjen for å være ærlig. Vært borti noen sånne som bare skal dra ut ting (ingen ting) ut i evigheten med utsettelse og bortforklaringer. Til tross for mye kontakt på telefon. Gidder ikke sånt opplegg lenger da jeg er interessert i relasjoner i virkeligheten, ikke online. Anonymkode: 71e66...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 6. september 2024 #18 Del Skrevet 6. september 2024 Nå har jeg samboer og dater ikke, men har venninner som dater, og får høre litt forskjellig fra dem. Jeg tenker likevel at ettersom dere nettopp har møttes og ikke utvekslet så mye personlig informasjon, så er det innafor i et såpass tidlig stadium å utsette uten nærmere forklaring. Du vet jo strengt tatt ikke at han prioriterer en annen date foran deg, det kan jo være noe annet personlig som han synes det er for tidlig å dele med deg? Personlig ville jeg gitt det en sjanse til, og satset på at jeg fikk forklaringen når vi møttes ansikt til ansikt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #19 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå måtte jeg smile litt. Jeg er ikke selvsentrert og kontrollerende nei. Jeg skjønner at det er vanskelig for andre å få helt forståelsen for hvordan dette oppleves. Da måtte en være flue på veggen . Jeg avviser pga han over natten plutselig avlyser det som han gledet seg til så tydelig i går kveld. Det er litt komisk for meg iallefall . Jeg skjønner at du synes jeg er sår, men grunnen til at jeg skriver på KG er at jeg synes folk må ta seg sammen og ikke bære så bruk og kast. Livet går videre for meg og solen skinner og det er helg . Nye lotter og nye gevinster Anonymkode: b604a...d4f Hva er greia med dikt- stilen egentlig?😆 Anonymkode: 71e66...436 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #20 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg kom i kontakt med en hyggelig mann i går via en datingsside. Vi hadde en fin tone , og tok en prat på tlf i går kveld for å avklare litt ang det å møtes. Begge var enige om å møtes på lørdag, og jeg fikk beskjed om at han skulle gi beskjed i dag om når han kom på avtalt sted. I dag tidlig fikk jeg en melding om at den daten måtte vente til over helgen , og han håpte det gikk bra. Ingen forklaring på hvorfor han måtte utsette. Jeg ble litt paff , og nå føler jeg på en klein følelse og har lyst til å takke høflig nei. Hva hadde du gjort ? Magefølelsen sier at han har fått en annen date som han heller vil prioritere . Anonymkode: b604a...d4f Da hadde varsellampene begynt å blinke hos meg. Bare å gå videre. Anonymkode: 65ee2...0da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå