Freydis Skrevet fredag kl 13:31 #1521 Del Skrevet fredag kl 13:31 Kattedama skrev (Akkurat nå): Uprofesjonelt og total upassende ja. Tårene var toppsak i Europa: https://www.nettavisen.no/kjendis/mette-marits-tarer-skaper-overskrifter/s/5-95-2197378 Søker man på Mette Marit gråter så kommer det opp haugevis med artikler. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet fredag kl 13:34 #1522 Del Skrevet fredag kl 13:34 DaisyD skrev (Akkurat nå): Tårene var toppsak i Europa: https://www.nettavisen.no/kjendis/mette-marits-tarer-skaper-overskrifter/s/5-95-2197378 Søker man på Mette Marit gråter så kommer det opp haugevis med artikler. I visse settinger så er det naturlig at man blir rørt, og i andre ikke. Når man har med folk som på mange måter ikke når en selv til knærne, så bør man i det minste prøve å ikke få fokus på seg selv. Hun vet jo at kameraene er på henne og at journalistene er på for å skrive om dette. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøløs Skrevet fredag kl 13:39 #1523 Del Skrevet fredag kl 13:39 Hadde vært mer interessant om kameralinsene fikk noen blinkskudd av MM sine sterke sinneutbrudd som kongeparet har ymtet frem om. Tror mye av det vi får se i media er mye påklistrede smil og falsk fasade. 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_D Skrevet fredag kl 13:40 #1524 Del Skrevet fredag kl 13:40 Kattedama skrev (11 minutter siden): Totalt upassende å få fokus over på seg selv, når det sitter folk der som har vært helter i krig og som har en av verdens viktigste samfunnsoppgaver forbi det overfladiske livet hun representerer. Jeg er så enig med deg. Krigshelter finnes ikke rørene. I møte med militære må man holde en stram stil. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littsånnder Skrevet fredag kl 13:40 #1525 Del Skrevet fredag kl 13:40 (endret) Syns litt synd på Kongen som må hanskes med alt det rare, og så er det litt rart å gi fra seg en tittel når man får alt, mat, hus, penger osv. Man vil ikke være på mørkesiden av livet, syns de burde være takknemlige Endret fredag kl 13:40 av Littsånnder Litt skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet fredag kl 13:41 #1526 Del Skrevet fredag kl 13:41 Snøløs skrev (1 minutt siden): Hadde vært mer interessant om kameralinsene fikk noen blinkskudd av MM sine sterke sinneutbrudd som kongeparet har ymtet frem om. Tror mye av det vi får se i media er mye påklistrede smil og falsk fasade. Det er vel ikke noe hemmelighet dette nei. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet fredag kl 13:42 #1527 Del Skrevet fredag kl 13:42 Kattedama skrev (3 minutter siden): I visse settinger så er det naturlig at man blir rørt, og i andre ikke. Når man har med folk som på mange måter ikke når en selv til knærne, så bør man i det minste prøve å ikke få fokus på seg selv. Hun vet jo at kameraene er på henne og at journalistene er på for å skrive om dette. Hun står midt i en krise med sønnen og det å ha en sønn som er "annerledes", som ikke blir slik man hadde håpet og slik man ser andre på hans aldre blir - det er en stor sorg. MEN man må opptre profesjonelt på jobb - det har noe med respekt for andre mennesker å gjøre. Jeg forstår sorgen hennes - men når man er på jobb, så er man på jobb. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_D Skrevet fredag kl 13:44 #1528 Del Skrevet fredag kl 13:44 DaisyD skrev (Akkurat nå): Hun står midt i en krise med sønnen og det å ha en sønn som er "annerledes", som ikke blir slik man hadde håpet og slik man ser andre på hans aldre blir - det er en stor sorg. MEN man må opptre profesjonelt på jobb - det har noe med respekt for andre mennesker å gjøre. Jeg forstår sorgen hennes - men når man er på jobb, så er man på jobb. Jah, det er man virkelig!! Det er jo ikke for ingenting at vi ikke får sykemelding for sorg! Eller andre livskriser. Jobb er jobb, og hun har jo en veldig viktig stilling. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet fredag kl 13:57 #1529 Del Skrevet fredag kl 13:57 (endret) Profesjonelle i div yrker vet hvor lite passende det er å snufse og grine på jobb. Det tar seg ikke så bra ut som kongelig heller faktisk. Og vi ser at hun er tilsynelatende upåvirkelig følelsesmessig når det gjelder hennes eldste sønn, så det står vel ikke på at det må gå an å ta seg litt sammen hvis man bare vil. For nei, som andre har påpekt, det er ikke alltid så empatisk å snufse og skulle være så rørt. Endret fredag kl 14:03 av parmanoia 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet fredag kl 14:22 #1530 Del Skrevet fredag kl 14:22 (endret) Snøløs skrev (1 time siden): Hadde vært mer interessant om kameralinsene fikk noen blinkskudd av MM sine sterke sinneutbrudd som kongeparet har ymtet frem om. Tror mye av det vi får se i media er mye påklistrede smil og falsk fasade. Husker den gangen i Nord-Norge: (rettelse: det var visst i Haugesund) https://www.vg.no/nyheter/i/p71nX/fly-forbannet Endret fredag kl 14:40 av Freydis 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_D Skrevet fredag kl 14:30 #1531 Del Skrevet fredag kl 14:30 parmanoia skrev (32 minutter siden): Profesjonelle i div yrker vet hvor lite passende det er å snufse og grine på jobb. Det tar seg ikke så bra ut som kongelig heller faktisk. Og vi ser at hun er tilsynelatende upåvirkelig følelsesmessig når det gjelder hennes eldste sønn, så det står vel ikke på at det må gå an å ta seg litt sammen hvis man bare vil. For nei, som andre har påpekt, det er ikke alltid så empatisk å snufse og skulle være så rørt. Jeg er helt enig. Empati har ingenting på Slottet å gjøre. De får gråte i dusjen som alle andre profesjonelle. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet fredag kl 14:38 #1532 Del Skrevet fredag kl 14:38 (endret) Det er noe med å vise empati på en adekvat måte. Å grine kan like gjerne være egosentrisk. Eller umodent. Endret fredag kl 15:25 av parmanoia 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet fredag kl 14:42 #1533 Del Skrevet fredag kl 14:42 Ikke gråte, Ikke bli sint (under flyskrekk), Ikke smile (spesielt ikke under madrasskjøp), ikke være emosjonelt "flat" ("isdronning"). Den er grei! 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littsånnder Skrevet fredag kl 14:43 #1534 Del Skrevet fredag kl 14:43 ~ Ada ~ skrev (Akkurat nå): Ikke gråte, Ikke bli sint (under flyskrekk), Ikke smile (spesielt ikke under madrasskjøp), ikke være emosjonelt "flat" ("isdronning"). Den er grei! Elvis var smartere, ville ikke fly han. Ble like populær likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet fredag kl 14:47 #1535 Del Skrevet fredag kl 14:47 (endret) ~ Ada ~ skrev (5 minutter siden): Ikke gråte, Ikke bli sint (under flyskrekk), Ikke smile (spesielt ikke under madrasskjøp), ikke være emosjonelt "flat" ("isdronning"). Den er grei! Jeg kan ikke begynne å gråte når jeg er på jobb - det vil rett og slett ikke ta seg ut. Det betyr ikke at jeg er steinkald eller uberørt av alt rundt meg - det betyr bare at når jeg er på jobb så må jeg være profesjonell. Når man gråter så påvirker det mennesker rundt oss. Ingen som har sagt at hun ikke har lov til å bli sint eller redd. Det har igjen noe med å vise respekt overfor andre mennesker. Ser ikke så veldig behagelig ut å få fingeren hennes pekende på seg mens hun lirer av seg noen ukvemsord. HM ser temmelig sjokkert ut. Endret fredag kl 14:47 av Freydis 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet fredag kl 14:47 #1536 Del Skrevet fredag kl 14:47 Littsånnder skrev (2 minutter siden): Elvis var smartere, ville ikke fly han. Ble like populær likevel Hva brukte Elvis flyet sitt til da? Attpåtil ga navnet Lisa Marie på flyet. Trur nok det ble flittig brukt av han også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littsånnder Skrevet fredag kl 14:48 #1537 Del Skrevet fredag kl 14:48 (endret) Eva-Lena skrev (1 minutt siden): Hva brukte Elvis flyet sitt til da? Attpåtil ga navnet Lisa Marie på flyet. Trur nok det ble flittig brukt av han også. Tror du samfunnet lar folk fly selv om de er populære, fordi siden det er litt farlig uansett, så bryr de seg ikke så mye om de? Endret fredag kl 14:48 av Littsånnder Litt skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet fredag kl 14:48 #1538 Del Skrevet fredag kl 14:48 Freydis skrev (Akkurat nå): Jeg kan ikke begynne å gråte når jeg er på jobb - det vil rett og slett ikke ta seg ut. Det betyr ikke at jeg er steinkald eller uberørt at alt rundt meg - det betyr bare at når jeg er på jobb så må jeg være profesjonell. Når man gråter så påvirker det mennesker rundt oss. Ingen som har sagt at hun ikke har lov til å bli sint eller redd. Det har igjen noe med å vise respekt overfor andre mennesker. Ser ikke så veldig behagelig ut å få fingeren hennes pekende på seg mens hun lirer av seg noen ukvemsord. HM ser temmelig sjokkert ut. Han vet hva han gikk til, han sa det meget tydelig i bryllupstalen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet fredag kl 14:52 #1539 Del Skrevet fredag kl 14:52 Kattedama skrev (2 minutter siden): Han vet hva han gikk til, han sa det meget tydelig i bryllupstalen. Stemmer det. Var nok hakket verre for den stakkars Skanpix-fotografen 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøløs Skrevet fredag kl 15:03 #1540 Del Skrevet fredag kl 15:03 Freydis skrev (6 minutter siden): Stemmer det. Var nok hakket verre for den stakkars Skanpix-fotografen 😅 Synd han ikke var fra Se & Hør. Så hadde han sikkert slått over i videomodus og publikum hadde fått se en legendarisk film av en krakilsk MM. Er nok MM som er sjefen av kronprinsparet. HM må nok tåle litt av hvert. 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå