PusheenPusheen Skrevet 24. november #1221 Del Skrevet 24. november Purple Basil skrev (4 timer siden): Tviler på at det kun gjelder narkobruk, journalisten nevnte vel at det som ikke er kommet ut enn er verre enn det som har kommet ut. Jeg tolker det da som at det er noe som er "verre" enn f.eks partnervold. Det tolket jeg også. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. november #1222 Del Skrevet 25. november OsloSS skrev (11 timer siden): Det er mange skjeletter i den norske kongefamilien som venter på å komme ut.. https://www.nettavisen.no/kjendis/stenstrom-mange-rykter-om-kongehuset/v/5-95-2146129 Har vært på andre kanaler og lest meg litt tilbake, fra før Marius-saken sprakk. Det som da var rykter, er jo blitt fakta nå. Så tviler ikke et sekund på at det er mer i vente. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 25. november #1223 Del Skrevet 25. november Zenhouse skrev (5 timer siden): Har vært på andre kanaler og lest meg litt tilbake, fra før Marius-saken sprakk. Det som da var rykter, er jo blitt fakta nå. Så tviler ikke et sekund på at det er mer i vente. Det første som falt meg inn var det politiet konfronterte ham med i avhørt - og som han benektet. At det hadde vært oppbevart store mengder narkotika på Skaugum. Altså, han er jo venner med narkotikasmuglere og politiet virket jo å prøve å advare ham i noen av de samtalene som er publisert. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 25. november #1224 Del Skrevet 25. november https://inyheter.no/15/08/2024/nye-rykter-om-kongefamilien/ Er fra august. Kan være vist på sida her før. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glrmn Skrevet 25. november #1225 Del Skrevet 25. november Tips: https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/kan-oppstyret-rundt-marius-m-rtha-og-durek-bety-slutten-pa-monarkiet/s/5-95-2148557 Sitat Mandag kveld inviterer Nettavisen Norsk debatt til kongehus-debatt i Vinbaren på Carls på Carl Berners plass i Oslo. Debatten streames live på Nettavisen. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 25. november #1226 Del Skrevet 25. november Glrmn skrev (3 timer siden): Tips: https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/kan-oppstyret-rundt-marius-m-rtha-og-durek-bety-slutten-pa-monarkiet/s/5-95-2148557 Så bra det blir noen debatter! Kjenner ikke til alle deltakerne der, og vet ikke hvor "debatt" det blir, men en sakelig diskusjon om temaet syns jeg er veldig bra. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 25. november #1227 Del Skrevet 25. november https://inyheter.no/24/11/2024/kong-harald-bor-bli-var-siste-konge/ En interessant diskusjon om kongehuset. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 25. november #1228 Del Skrevet 25. november Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 26. november #1229 Del Skrevet 26. november Det er ingen fra kongehuset som skal på nobelkonserten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 26. november #1230 Del Skrevet 26. november Justlooking skrev (6 minutter siden): Det er ingen fra kongehuset som skal på nobelkonserten? Det virker som om det meste er avlyst. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 26. november #1231 Del Skrevet 26. november (endret) De glimrer med sitt fravær i ord og ærender. Finnes det noen gode og kritiske podkaster om kongehuset man kan høre? Ikke av kongevennlige journalister som er kompiser med krompen. Endret 26. november av parmanoia 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 26. november #1232 Del Skrevet 26. november Classy å stikke av fra regningenhttps://www.seher.no/kongelig/stakk-fra-bryllups-regningen/82294571 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 26. november #1233 Del Skrevet 26. november Kattedama skrev (58 minutter siden): Classy å stikke av fra regningenhttps://www.seher.no/kongelig/stakk-fra-bryllups-regningen/82294571 Iflg manageren så tar det tid å gå gjennom fakturaene 😅 Jammen godt de har hatt tid til bryllupsreiser og alt mulig annet. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 26. november #1234 Del Skrevet 26. november DaisyD skrev (1 minutt siden): Iflg manageren så tar det tid å gå gjennom fakturaene 😅 Jammen godt de har hatt tid til bryllupsreiser og alt mulig annet. Så lang tid at ting rekker å gå til inkasso? 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 26. november #1235 Del Skrevet 26. november Justlooking skrev (3 timer siden): Det er ingen fra kongehuset som skal på nobelkonserten? Kongeparet uteblir fra middagen på Grand, men vil være tilstede ved seremonien i rådhuset. Det er første gang kongeparet uteblir fra middagen. Hvorfor aner jeg ikke. Har kongehuset deltatt på nobelkonserten de siste årene? Husker kronprinsparet deltok før i tiden (med Oprah og greier), men erindrer ikke fra senere år. Mulig det er jeg som ikke husker? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 26. november #1236 Del Skrevet 26. november FORFAR skrev (21 minutter siden): Kongeparet uteblir fra middagen på Grand, men vil være tilstede ved seremonien i rådhuset. Det er første gang kongeparet uteblir fra middagen. Hvorfor aner jeg ikke. Har kongehuset deltatt på nobelkonserten de siste årene? Husker kronprinsparet deltok før i tiden (med Oprah og greier), men erindrer ikke fra senere år. Mulig det er jeg som ikke husker? Kronprinsparet skulle vel delta på middagen - men det spørs nå når MM er blitt syk igjen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellinoor Skrevet 26. november #1237 Del Skrevet 26. november (endret) --- Endret 28. november av Ellinoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 27. november #1238 Del Skrevet 27. november Ellinoor skrev (32 minutter siden): fordi de nærmer seg 90 år kanskje - er ikke det en nokså nærliggende forklaring? Jo, det er en nærliggende forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 27. november #1239 Del Skrevet 27. november DaisyD skrev (9 timer siden): Kronprinsparet skulle vel delta på middagen - men det spørs nå når MM er blitt syk igjen. HM og MM stiller nok i selskapelighetene. Som praksis fra tidligere, er bivirkningene av MMs sykdom/medisinering stadig en faktor ved vanlige jobboppdrag, men mindre gjeldende når det gjelder selskapeligheter. Dette forløper nok likedan og de er nok tilstedeværende på festlighetene ifm fredsprisarrangementene. H og S er såpass gamle og burde nok, som dronningen av Danmark, abdisert. Forståelig at de ikke greier å holde koken på alle arrangementene, men da henger det ikke helt sammen med å "stå i rollen" heller. Å ha/få i "pose og sekk", samt og "velge og vrake", synes og være tilleggsprivilegier som denne familien har fått som oppgavebeskrivelse til rollen/jobben sin. Særdeles godt betalt for mindre og mindre kompetanse, jobbutøvelse, opphøyethet og "glans". 11 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 27. november #1240 Del Skrevet 27. november Istapp skrev (5 minutter siden): HM og MM stiller nok i selskapelighetene. Som praksis fra tidligere, er bivirkningene av MMs sykdom/medisinering stadig en faktor ved vanlige jobboppdrag, men mindre gjeldende når det gjelder selskapeligheter. Dette forløper nok likedan og de er nok tilstedeværende på festlighetene ifm fredsprisarrangementene. H og S er såpass gamle og burde nok, som dronningen av Danmark, abdisert. Forståelig at de ikke greier å holde koken på alle arrangementene, men da henger det ikke helt sammen med å "stå i rollen" heller. Å ha/få i "pose og sekk", samt og "velge og vrake", synes og være tilleggsprivilegier som denne familien har fått som oppgavebeskrivelse til rollen/jobben sin. Særdeles godt betalt for mindre og mindre kompetanse, jobbutøvelse, opphøyethet og "glans". Jeg forstår heller ikke hvorfor de skal "stå i rollen" når de ikke klarer å "stå i rollen". Men jeg tenker at det kanskje ikke er lett for dem å overlate skuta til en familie som ikke fungerer i det hele tatt. En familie hvor den ene parten til stadighet er sykemeldt og hvor de har vist seg å prioritere en rusavhengig sønn/stesønn som er siktet for alvorlig vold fremfor plikten. 10 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå