Kvittre Skrevet 9 timer siden #1981 Del Skrevet 9 timer siden Freydis skrev (14 timer siden): Det er ihvertfall sånn han fremstår for de av oss som ikke har møtt ham og bare sett ham i offentlige sammenhenger. Og da burde han riktig skinne og kose seg - men det virker dessverre ikke som han gjør det. Synes du aldri han har gjort det? Jeg ville synes det var rart om hadde skint og kost seg offentlig i det siste, det er tydelig en mann Som sliter og som ikke er like flink som kona til og sette opp et « bryr meg ikke « ansikt. Jeg har sett HM skinne og kose seg og være engasjert og energisk i offentlige sammenhenger før. Gradvis mindre og mindre. Og jeg begynner og skjønne hvorfor. Den mutte, triste mannen med vaklende blikk og korte unnvikende svar vi har sett i det siste er ikke sånn jeg tenker at HM egentlig er og alltid har vært. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5 timer siden #1982 Del Skrevet 5 timer siden Er det virkelig så vanskelig å tro at de har hatt det vanskelig på grunn av det som har skjedd? Jeg tenker at alle familier i hele verden ville synes det var helt krise hvis sønnen hadde utført en haug fæle handlinger mot andre. De har ikke sagt at det er pressens feil at de har det tøft. De har sagt at pressen til tider gjorde det vanskelig for dem å gjøre jobben - jeg refererer igjen til pressen som overså en haug ivrige unger som gledet seg til kongelig besøk i en eplehage for å rope ut spørsmål om MbH. Jeg forundres over at man ikke kan tro på at dette har vært vanskelig for de rundt - og at man ikke tror at de har empati med de som har vært utsatt for dette. De har på ingen måte gitt uttrykk for at de ikke bryr seg. Det går an å ha opptil flere tanker i hodet samtidig. 5 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHannigan Skrevet 5 timer siden #1983 Del Skrevet 5 timer siden pøbelsara skrev (3 minutter siden): Er det virkelig så vanskelig å tro at de har hatt det vanskelig på grunn av det som har skjedd? Jeg tenker at alle familier i hele verden ville synes det var helt krise hvis sønnen hadde utført en haug fæle handlinger mot andre. De har ikke sagt at det er pressens feil at de har det tøft. De har sagt at pressen til tider gjorde det vanskelig for dem å gjøre jobben - jeg refererer igjen til pressen som overså en haug ivrige unger som gledet seg til kongelig besøk i en eplehage for å rope ut spørsmål om MbH. Jeg forundres over at man ikke kan tro på at dette har vært vanskelig for de rundt - og at man ikke tror at de har empati med de som har vært utsatt for dette. De har på ingen måte gitt uttrykk for at de ikke bryr seg. Det går an å ha opptil flere tanker i hodet samtidig. Man kan analysere og tro så mye man vil, men de har jo ikke sagt noe av dette? De har ikke sagt at de har hatt et tøft år, fordi sønn/stesønn har blitt beskyldt for og har gjort helt forjævlig ting, og at han fremstår som en mann som virkelig hater kvinner. De sier ikke at de tar avstand fra slike handlinger. De sier ikke at det er vanskelig å være pårørende til en kriminell og voldelig mann. Det de sier er at de har hatt et tøft år. De sier det er mange som sliter med rus og psykiske problemer. De sier at de må verne om Marius sitt privatliv. De sier dette er Marius sin historie De sier pressen må ta sin del av ansvaret. 9 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 5 timer siden #1984 Del Skrevet 5 timer siden MissHannigan skrev (2 minutter siden): Man kan analysere og tro så mye man vil, men de har jo ikke sagt noe av dette? De har ikke sagt at de har hatt et tøft år, fordi sønn/stesønn har blitt beskyldt for og har gjort helt forjævlig ting, og at han fremstår som en mann som virkelig hater kvinner. De sier ikke at de tar avstand fra slike handlinger. De sier ikke at det er vanskelig å være pårørende til en kriminell og voldelig mann. Det de sier er at de har hatt et tøft år. De sier det er mange som sliter med rus og psykiske problemer. De sier at de må verne om Marius sitt privatliv. De sier dette er Marius sin historie De sier pressen må ta sin del av ansvaret. Nettopp - du har helt rett. 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5 timer siden #1985 Del Skrevet 5 timer siden MissHannigan skrev (13 minutter siden): Man kan analysere og tro så mye man vil, men de har jo ikke sagt noe av dette? De har ikke sagt at de har hatt et tøft år, fordi sønn/stesønn har blitt beskyldt for og har gjort helt forjævlig ting, og at han fremstår som en mann som virkelig hater kvinner. De sier ikke at de tar avstand fra slike handlinger. De sier ikke at det er vanskelig å være pårørende til en kriminell og voldelig mann. Det de sier er at de har hatt et tøft år. De sier det er mange som sliter med rus og psykiske problemer. De sier at de må verne om Marius sitt privatliv. De sier dette er Marius sin historie De sier pressen må ta sin del av ansvaret. Hva sier de pressen må ta sin del av ansvaret for? Det høres ut som du mener hele situasjonen slik du skriver det. De siktet vel til medietrykket? Til det midterste avsnittet: du skjønner at de ikke kan benytte den type omtale av egen sønn som er under etterforskning? Det ville jo vært meget spesielt. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHannigan Skrevet 5 timer siden #1986 Del Skrevet 5 timer siden Kollontaj skrev (5 minutter siden): Hva sier de pressen må ta sin del av ansvaret for? Det høres ut som du mener hele situasjonen slik du skriver det. De siktet vel til medietrykket? Til det midterste avsnittet: du skjønner at de ikke kan benytte den type omtale av egen sønn som er under etterforskning? Det ville jo vært meget spesielt. De kan absolutt ta avstand fra det Marius allerede har innrømmet. 15 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 4 timer siden #1987 Del Skrevet 4 timer siden MissHannigan skrev (57 minutter siden): Kongefamilien har hatt en tøff høst? De har ikke hatt det tøft angående Marius sin kriminalitet og vold før resten av verden fikk vite det altså? 😉 Kongehuset kjøre samme strategien som Martha Louise. Det er pressens feil at Martha og Durek ikke har betalt for bryllupet sitt, og måtte ty til hvite duker og plastikktelt. Det er pressens feil at kongefamilien har hatt en tøff høst. Det er pressens feil at Marius har en skremmende farlig holdning til kvinner. Det er pressens feil at Marius banker kjærestene sine. Det er pressens feil at Marius har vanket i et kriminelt miljø siden før han ble myndig. Det er pressens feil at Marius har gitt kriminelle tilgang til tronearvingenes bolig. Det er pressens feil at Marius ikke har noe respekt for vanlige lover og regler. Nei vent... Dette later vi som aldri har skjedd. Vi snakker litt om rus og psykiatri istedenfor. Som selvfølgelig er pressens feil. Pressen må ta ansvar for det de har gjort! Stakkars kongefamilien og det tøffe året de har hatt. Det blir sååå vanskelig å "jobbe", når fasaden har sprukket! Tramp i gulvet og smell med døra. Det er så vanskelig å late som, nå som alle har fått vite hva de egentlige holdningene til deres kongelige høyheter er. Pressen altså! Året med Kongehuset: Ja dette er akkurat det jeg begynner å tenke om dem også. Ikke det at media gjør ting noe lettere, og jeg skjønner behovet for å holde private ting unna media når man vet hvordan det kommer til å eksplodere. Men mitt inntrykk av moralen der i gården er ikke det beste nå. 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 1 time siden #1988 Del Skrevet 1 time siden Tråden er stengt for moderering. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 26 minutter siden #1989 Del Skrevet 26 minutter siden Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Marius-saken skal diskuteres i egen tråd som nå er stengt. Dersom saken fortsetter å diskuteres i denne tråden vil også denne stenges til 2.januar. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guinevere Skrevet 8 minutter siden #1990 Del Skrevet 8 minutter siden Det ser ut til at begge kongebarna gikk til det ekstreme i å velge uegnede livsledsagere. Ikke bare Märtha, men Haakon også. Alle er enige om at Durek er en farlig mann som ingen vil ha i kongehuset, men så langt har det vært lite fokus på MM og hennes avskyelige holdninger til jobben sin. Jeg definerer rollen min selv og det får andre forholde seg til. Jeg blir uvel når jeg tenker på at jeg måtte ta avstand fra mitt lille ungdomsopprør før jeg kunne komme inn i kongehuset. Jeg treffer seksualforbrytere fordi jeg ikke vet bedre. Sønnen min er en nydelig mann som ikke vil ha pressens oppmerksomhet selv om han oppsøker den. Nei, selv ikke når han voldtar og nesten dreper folk. Det er bare undersåttene som har for høye forventninger. Hvem er det som vil ha en slik dronning? Durek er skummel. MM er ikke mange hakkene bedre. 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå