Sol Rampelyset Skrevet 7 timer siden #1661 Del Skrevet 7 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Le Fay Skrevet 7 timer siden #1662 Del Skrevet 7 timer siden Nimbus skrev (19 minutter siden): Hvor er det dronning Sonja uttaler dette? I en mini-serie om MM som gikk på NRK. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 6 timer siden #1663 Del Skrevet 6 timer siden Junijulia skrev (4 timer siden): Det virker som om Kongen og Kronprinsen er parkert på sidelinjen, og de som bestemmer er ML og MM. Jeg tror kongen bestemmer ganske mye. Langt mer enn offentligheten er klar over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junijulia Skrevet 6 timer siden #1664 Del Skrevet 6 timer siden (endret) FORFAR skrev (1 time siden): Jeg tror kongen bestemmer ganske mye. Langt mer enn offentligheten er klar over. Det kan tenkes. Men han har ikke så mye innflytelse på ML med tanke på avtalen om å ikke bruke prinsessetittelen kommersielt. At hun bryter den en gang kan være en glipp, at hun bryter den gang på gang er en bevist handling. Endret 5 timer siden av Junijulia 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_D Skrevet 6 timer siden #1665 Del Skrevet 6 timer siden TrineTrollet skrev (2 timer siden): https://www.seher.no/kongelig/til-london-i-all-hast/82428697 Kronprins Haakon reiste til London på morgenen i dag. Han ble hentet i en bil ute på flyplassen, og der skal angivelig være en del bagasje med. Det kan se ut til at de, MM og HM, skal tilbringe deler av julen i London? Eller er det slik at MBH skal hjem på et julebesøk, mon tro? Om så er kan man spørre seg om det er ideelt med et avbrekk så tidlig i en behandling? Omsorg fra familie er en fin ting, men her bør omsorgen bestå av en hard ramme med regler og realiteter. Så langt synes ikke dette å ha vært praktisert i stor utstrekning. Enig med deg. Du vet nok best hva han trenger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøløs Skrevet 6 timer siden #1666 Del Skrevet 6 timer siden FORFAR skrev (40 minutter siden): Jeg tror kongen bestemmer ganske mye. Langt mer enn offentligheten er klar over. Derfor er helvete løs når han går bort. Ingen korreksjon overhodet av han/hun som sitter på toppen av kongehuset. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6 timer siden #1667 Del Skrevet 6 timer siden TrineTrollet skrev (2 timer siden): https://www.seher.no/kongelig/til-london-i-all-hast/82428697 Kronprins Haakon reiste til London på morgenen i dag. Han ble hentet i en bil ute på flyplassen, og der skal angivelig være en del bagasje med. Det kan se ut til at de, MM og HM, skal tilbringe deler av julen i London? Eller er det slik at MBH skal hjem på et julebesøk, mon tro? Om så er kan man spørre seg om det er ideelt med et avbrekk så tidlig i en behandling? Omsorg fra familie er en fin ting, men her bør omsorgen bestå av en hard ramme med regler og realiteter. Så langt synes ikke dette å ha vært praktisert i stor utstrekning. To uker er relativt vanlig for selve avrusningen (tar vel omtrent ei uke å bli rusfri mht abstinenser) spørs litt på hva slags rusmidler som har vært brukt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 6 timer siden #1668 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Junijulia skrev (26 minutter siden): Det kan tenkes. Men han har ikke så mye innflytelse på ML med tanke på avtalen om å ikke bruke prinsessetittelen kommersielt. At hun bryter den engang kan være en glipp, at hun bryter den gang på gang er en bevist handling. Junijulia skrev (26 minutter siden): Det kan tenkes. Men han har ikke så mye innflytelse på ML med tanke på avtalen om å ikke bruke prinsessetittelen kommersielt. At hun bryter den engang kan være en glipp, at hun bryter den gang på gang er en bevist handling. I forhold til MLs tittel tror jeg kongen hadde klare preferanser, og at dette var overordnet prinsessens bruk/ misbruk av tittel. Endret 6 timer siden av FORFAR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junijulia Skrevet 5 timer siden #1669 Del Skrevet 5 timer siden FORFAR skrev (26 minutter siden): I forhold til MLs tittel tror jeg kongen hadde klare preferanser, og at dette var overordnet prinsessens bruk/ misbruk av tittel. Det kan hende jeg misforstår nå. Men mener du at han aldri har hatt noen tanker om å fjerne tittelen hennes. Jeg synes tross alt at hun er respektløs ovenfor sin far ang avtalen om bruk av tittel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 4 timer siden #1670 Del Skrevet 4 timer siden Junijulia skrev (56 minutter siden): Det kan hende jeg misforstår nå. Men mener du at han aldri har hatt noen tanker om å fjerne tittelen hennes. Jeg synes tross alt at hun er respektløs ovenfor sin far ang avtalen om bruk av tittel. Det er hva jeg tror, ja. Jeg tenker at det har sittet langt inne for kongen å skulle fjerne tittelen prinsesse, det til tross for hvordan ML har utnyttet tittelen. Som tidligere skrevet er jeg ikke engang sikker på hvordan avtaler dem imellom egentlig har forholdt seg. Jeg forstår det slik at man har samtaler på slottet, så det kan tenkes at man vil se forandringer etterhvert, men da har det også tatt tid, og jeg tror ikke at det kun skyldes ML. Mitt utgangspunkt for dette var at kong Harald nok bestemmer mer enn hva man gjerne får inntrykk av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 2 timer siden #1671 Del Skrevet 2 timer siden FORFAR skrev (1 time siden): Det er hva jeg tror, ja. Jeg tenker at det har sittet langt inne for kongen å skulle fjerne tittelen prinsesse, det til tross for hvordan ML har utnyttet tittelen. Som tidligere skrevet er jeg ikke engang sikker på hvordan avtaler dem imellom egentlig har forholdt seg. Jeg forstår det slik at man har samtaler på slottet, så det kan tenkes at man vil se forandringer etterhvert, men da har det også tatt tid, og jeg tror ikke at det kun skyldes ML. Mitt utgangspunkt for dette var at kong Harald nok bestemmer mer enn hva man gjerne får inntrykk av. Mulig det hele er ett spill for galleriet og at det aldri har eksistert noen «avtale» - bare noe de sier for å tilfredsstille kravet om å «gjøre noe». Hvem vet… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøløs Skrevet 40 minutter siden #1672 Del Skrevet 40 minutter siden Daisy_D skrev (5 timer siden): Enig med deg. Du vet nok best hva han trenger. Og det gjør kronprinsparet? Det de har gjort hittil med Marius tyder jo på noe helt annet. Her bør de istedet la profesjonelle ta over. Å la MM og HM ta over styringen med rehaben hadde jo vært oppskriften på fiasko. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå