Gå til innhold

Date bartender?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å date en bartender? Erfaringer? Er det egentlig mulig å være kjæreste med en bartender? Hva kan man forvente?

Til dere som er bartendere: hvordan er det å date? Er det vanskeligere å ha kjæreste? Opplever dere at potensielle partnere utelukker dere pga yrket? 

Anonymkode: 4e275...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har de høyeste tallene for utroskap og skilsmisse av noen yrker sammen med flyvertinne. Over 50 %, så ville nok aldri vurdert det.

Anonymkode: 2257c...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke datet en bartender, jeg vet hva de driver med på nach🤣

Anonymkode: 73019...4f2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet flere bartendere, og kjenner flere. 

De jobber mye kveld/natt og helg, ellers så er de like forskjellige som folk i alle andre bransjer... 
De fleste jeg kjenner foretrekker avslappede kvelder når de har fri, og setter pris på god mat og drikke. 

Anonymkode: 1ae1e...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde ikke datet en bartender, jeg vet hva de driver med på nach🤣

Anonymkode: 73019...4f2

Ble nysgjerrig, hva driver de med på nach?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De har de høyeste tallene for utroskap og skilsmisse av noen yrker sammen med flyvertinne. Over 50 %, så ville nok aldri vurdert det.

Oj

Anonymkode: 3b0ca...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hører Mr. Chlamydia banker på din dør allerede...kanskje mr. HIV joiner også.....og i bakgrunnen der bak dem kan jeg skimte skyggen av Herr Gonoré...forøvrig for anledningen påtrukket seg i finstasen sin....obs obs.....ikke bra å date en bartender ......

Anonymkode: 3b0ca...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan er det å date en bartender? Erfaringer? Er det egentlig mulig å være kjæreste med en bartender? Hva kan man forvente?

Til dere som er bartendere: hvordan er det å date? Er det vanskeligere å ha kjæreste? Opplever dere at potensielle partnere utelukker dere pga yrket? 

Eneste jeg kan si garantert er vel han er borte på kvelder og netter💁‍♀️

Og nei, ikke alle bartendere ligger rundt… 

Anonymkode: ddc42...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er han høy og godt trent da eller? 

Gå for en med litt mer ordentlig jobb du. Ikke bare gå etter utseende. 

Anonymkode: 344b3...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å ha en som pulevenn, men han ville bare treffes etter han var ferdig på jobb. Dvs helst etter han hadde drukket litt først, for da ble han visst hardere og varte lenger. Og ikke spesielt ofte. 

Første gang møttes vi før han startet arbeidsdagen. Men det er liksom ikke helt optimalt heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor lå offshore-arbeidere på den lista?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet som bartender - og med bartendere, så min anbefaling er nei.

Styr også unna DJ-er pg lyd/lys-folk. 

Anonymkode: ff6c7...c78

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs litt på hva du mener med bartender desverre. Vi har de som går inn i jobben og klarer blande en drink uten å måtte google. Og vi har de som tror bartending er å mikse sammen noe skvip med mest mulig alkohol og pushe smirnoff ice på småjentene. 

Holder du deg unna de siste og velger de med stolthet i yrket sitt. Så kjør på. 

Anonymkode: 6ad4d...755

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

🤣

Så basert på svarene her, er bartendere bare utro, ikke lojale og blir mest sannsynlig slutt/skillsmisse? Med andre ord ikke verdt å prøve videre? Bare å kutte han ut først som sist, mener dere? Ikke datet han så lenge, men hittil har han virket snill, genuin og faktisk interessert i miksologi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...