AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #21 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kähler er forresten ikke ut. De har mye fint som ikke er typisk stripete Omaggio. Anonymkode: ea2db...d98 Enig! Jeg er godt over middels opptatt av interiør, har mye fra Vitra osv som jeg elsker, men det er blandet med eldre og nyere møbler og stilarter og Finn-funn. Elsker en personlig miks som harmonerer. For meg er ikke den stripete Kähler-vasen ut, jeg har den riktignok på hytta, men for meg blir aldri sorte og hvite striper ut! Mulig dette er aldersbetinget, er 50, så har sett utallige trender komme og gå. Er trendfølsom selv, men akkurat disse synes jeg absolutt kan brukes. Også som motstand mot et for trendbasert forbruk. Til spørsmålet: jeg synes interiørtrender nå lenge har vært som klesmoten: allsidig og personlig. Alt er lov så lenge det er gjennomtenkt, og man har det rent og ryddig. Det som virkelig er UT er bruk og kast etter få år. Anonymkode: 71862...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #22 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Farger er jo populært nå. LofotenLine, evas Lykkeliv og Kine Vinje har fargerike og flotte hjem. Andre fine Instagram-kontoer: Monica Kjellemo, danish homedeco. Anonymkode: 4378b...ccf Jeg er glad i farger, men .. ..hjelp.. Fint for de som liker slikt, men litt i overkant for meg. Men takk for link, for nå vet jeg hvordan jeg ikke ønsker å ha det. Kom et stykke videre i planlegginga nå. AnonymBruker skrev (20 timer siden): Japandi er vell relativt inn for tiden. Anonymkode: 0c3ad...c98 Her var det mye fint. Tar med meg noe av dette til inspo. Takk! AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 10.27): Jeg har en slik vase du nevner,rett og slett fordi jeg ikke bryr meg om hvilke vaser som er in i dag. Anonymkode: ddb08...12e Jeg har en hvit og gråstripet som jeg fikk i julegave for noen år siden som student. Tror jeg beholder den. Anonymkode: fc87d...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #23 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 7.07): Hvorfor gå for det sim er in akkurat nå? De vasene du nevner var jo overalt, og nå hekt ut. Det sier jo noe om hvor holdbart det er å gå for det som er hypet i øyeblikket? Mitt råd, ta deg tid. Kjøp ting fu liker litt etter litt. Gjerne brukt, mye kult å finne på loppis og bruktbutikker Anonymkode: 2e24d...2d4 Jeg kikket på youtube i dag og det er noen som nevner dette med å bo seg inn, å bo i boligen i ett år eller lenger før man bestemmer seg for neste nye / brukte innkjøp. Men hvordan fungerer det i praksis? Jeg kjenner nå at det frister veldig å stikke på Ikea igjen (var der og mange andre steder i går for å se hva som er tilgjengelig) og bare kjøpe alle møbler derfra, men samtidig så syns jeg ikea, skeidar, bohus og jysk hadde mye "dødt". Eller døllt om man forstår hva jeg mener. Mens bruktbutikkene vi besøkte hadde veldig lite med møbler og mye ting jeg ikke syntes var noe fint. Kanskje jeg må gå oftere men uansett dem hadde svært lite av interesse når vi var der. Du nevner loppis, hvordan finner jeg ut hvor og når det er? Anonymkode: fc87d...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #24 Del Skrevet 7. september 2024 Vera skrev (På 6.9.2024 den 8.28): Om du skal gå for det alle andre liker, vil ikke stilen din holde seg.. Bruk tid på å finne ut hva du selv liker, hent inspirasjon fra Pinterest, Instagram osv - men lag din egen personlige stil. Jeg er veldig opptatt av interiør, og ommøblerer flere ganger i året..jeg kjøper ting som er holdbare, og enkle å selge om jeg vil det. Jeg er veldig glad i organiske former, farger fra naturen. Ikke mye små-nips, men heller store vaser osv..litt rolig stil rett og slett. Jeg kjøper ofte møbler som jeg lager om til å bli personlige (maler dem, setter lister på dem, henger dem opp på andre måter enn de egentlig skal, tilfører andre materialer til dem). Jeg har mye Ikea møbler (elsker oppbevaringen deres) - som folk ikke kjenner igjen, fordi jeg har laget møblene om til mine egne. Jeg kjøper sofa og stoler med lang garanti (da er det feks enklere med reklamasjon) og med nøytrale farger. Jeg har noen elementer som skiller seg ut (lamper som koster endel feks, pynteting som er dyre (men som holder seg i pris) - så bytter jeg heller ut farger på puter, pledd, bilder, lys osv om jeg går lei. Får alltid solgt det jeg legger ut for salg kjapt - så det virker som andre også liker min stil 🤪 Først av alt må du finne ut hvilke farger du ønsker på vegger, tak, gulv osv - og deretter finne ut hvilke stil som passer sammen med fargene - finn en rød tråd, så holder stilen seg, og interiøret føles rolig og behagelig. Takk for mange gode tips! Jeg er svak for slike rosetter i taket har jeg funnet ut, men en på youtube sier det ikke passer inn i betongblokker fra 90 tallet så da utgår det. Anonymkode: fc87d...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå