AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #41 Del Skrevet 9. september 2024 SPOCA skrev (På 6.9.2024 den 0.29): Han er ikke spesielt interessert, det er slik jeg tolker slike menn. For å si det sånn: da mannen min fant meg var han veldig på og svært interessert - mye mer enn noen annen mann hadde vært tidligere. Du merker det når en mann er interessert og faktisk er "redd" for å miste deg. Men HVORDAN merker man at han er redd for å miste deg? Hva sier han og hva gjør han? Anonymkode: 5b813...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 9. september 2024 #42 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men HVORDAN merker man at han er redd for å miste deg? Hva sier han og hva gjør han? Anonymkode: 5b813...8ba Det er jo litt med hvordan de er "på", at de svarer raskt, de ønsker å være mye sammen med deg, ønsker å ha mest mulig med deg å gjøre. Mannen min viste det ved å aldri få nok av meg, han elsket å prate med meg, han gledet seg til neste gang han så meg igjen, han avtalte nytt møte raskt osv. Det er jo noe med hvordan man bare er mye mer påskrudd. Jeg visste ikke at det kunne være sånn, før jeg møtte min mann. Før det hadde jeg møtt menn som virket sånn passe interessert, men det var en helt annen liga å møte mannen. Det betyr ikke at han var masete eller klengete, har var bare mye mer påskrudd og tilgjengelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #43 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 23.44): Og med seint, så mener jeg ikke seint på kvelden. Her mener jeg at du kan tekste et par meldinger med en mann, svarer i utgangspunktet raskt, men så går det lenger tid mellom svarene. Hvordan tolker DU den? F.eks å sende på messenger, ser jo når han er aktiv, så sender du en melding før han logger av, og så logger han av uten å svare??? Da tenker jeg; Hva faen? Hvorfor ikke gidde å svare, eller i det minste si ifra eller unnskylde seg for at man logger av??? Meldingen kan jo inneholde noe viktig?! Og jeg freaker ut her nå. Sendte han en hyggelig nattamelding, og så ingen svar tilbake 😳 Han var jo varm på meldinger i går, og nå i dag, ingenting. Anonymkode: 5b813...8ba Han har deg som sin roterende sexdukke. Ikke ha sex med noen før du vet de er interesserte. Dra ut på date i dagslys først. Da ser du om han er redd for at de andre damene skal se han .... Anonymkode: fa1fe...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #44 Del Skrevet 10. september 2024 Han er ikke interessert nok. Du er kanskje en i mengden, litt ned på lista. Finn noen andre å tekste med, som er mer på Anonymkode: 8b0a0...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #45 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 18.59): Men HVORDAN merker man at han er redd for å miste deg? Hva sier han og hva gjør han? Anonymkode: 5b813...8ba Et eksempel. Jeg er dessverre avhengig av chatting pga avstand. Hvis jeg som vanligvis svaret ganske raskt bruker lang tid på å svare en dag så merker jeg at han svarer umiddelbart, merker han bare har ventet på svar liksom. Og hvis jeg har en dårlig dag og er litt mindre lovey dovey på meldinger så merker jeg også at han blir mer på, fordi han er redd det handler om interessen for han. For meg som er vant til at menn bruker en dag på å svare og ikke kunne brydd seg mindre om jeg har en dårlig dag, så har jeg forstått nå hvordan menn faktisk oppfører seg når de liker en. Han jeg dater kan også være pålogget uten å svare og kan bruke over 1 time på å svare, så han er ikke desperat og klengete, men merker frykten hans med en gang jeg blir litt annerledes og at han ikke bare lar meg skli vekk slik andre menn har gjort. Han legger inn innsats i meldinger og å trygge meg. Anonymkode: 15ff9...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #46 Del Skrevet 11. september 2024 Jeg pleide å svare fort før som mann fordi det er sånn jeg er. Men det teite er at damer ser på det som lav verdi, og at du ikke har noe bedre å gjøre og dermed mister interessen . Kanskje han har lært dette? Anonymkode: 9bf49...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #47 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 7.58): Damer, dere tar feil! Etter en lang dag har jeg tid å svare på kvelden. Jeg kan være kjempeinterresert, men vil bare ikke bli avbrutt! Særlig i innledende fase. Ikke om det er konkrete spørsmål om å møtes kjappt e.l. Litt overrasket over hvor viktig dere synes det er. Jeg ville ikke virke desp, derfor svarer ikke med en gang. Hmm Anonymkode: 9fc8c...224 Så du spiller et spill for å ikke virke desperat? Genialt Anonymkode: f54f6...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #48 Del Skrevet 11. september 2024 solsolsol skrev (På 6.9.2024 den 11.45): Jeg takler ikke folk som er så needy på svar hele tiden. Sykt glad jeg traff mannen min før man hadde smarttelefoner 😐 Du har jo ikke noe erfaring med dette så hvorfor uttaler du deg? Tenker pipa hadde fått en annen låt om du plutselig måtte ut å date igjen Anonymkode: f54f6...e87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #49 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg pleide å svare fort før som mann fordi det er sånn jeg er. Men det teite er at damer ser på det som lav verdi, og at du ikke har noe bedre å gjøre og dermed mister interessen . Kanskje han har lært dette? Anonymkode: 9bf49...299 Mens jeg dropper menn som bruker lang tid fordi jeg tenker de ikke er interessert, og velger heller han som svarer fort. Damer ser ikke på det som lav verdi, det er menn seg i mellom som lærer hverandre om sånt. Jeg syns det er betryggende og føler at mannen liker meg hvis han svarer fort. Anonymkode: 15ff9...1be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå