Fjompenisse Skrevet 5. september 2024 #21 Del Skrevet 5. september 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Og med seint, så mener jeg ikke seint på kvelden. Her mener jeg at du kan tekste et par meldinger med en mann, svarer i utgangspunktet raskt, men så går det lenger tid mellom svarene. Hvordan tolker DU den? Anonymkode: 5b813...8ba I feel you sister. Har samme «utfordring» med en dame som er treg på å svare på meldinger, tar lite kontakt og jeg tolker alt i verste mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #22 Del Skrevet 5. september 2024 Fjompenisse skrev (34 minutter siden): I feel you sister. Har samme «utfordring» med en dame som er treg på å svare på meldinger, tar lite kontakt og jeg tolker alt i verste mening! Kanskje du bør ta det i verste mening. Det betyr ikke at du ikke kan finne ei utrolig fin dame, men det er ikke sikkert akkurat henne her, er hun. Spørs litt på livsstilen hennes også da 😅 Noen har jo mindre tid Anonymkode: 338b1...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #23 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror ikke det er så vanskelig med rett person. Kan være en naiv tanke av meg, men om du føler det er labert, er det kanskje akkurat det det er/vil bli mellom dere. Jeg vil luke ut ting om personen før jeg møter dem, for vil helst ikke møte dem som er helt helt feil. Vi har vel alle ulike måter å navigere dating. Anonymkode: 338b1...300 Eller hos meg han sender mld’er for så plutselig stoppe og svare. Hele tiden snakker om at han vil så gjerne møtes. Men hver gang sabotert det. Tolker det som for liten interesse, men jeg hadde møtt han på flekken hvis jeg hadde kunnet. Beste er å fokusere på nye folk så får nå disse evendelige teksterne leve i fantasi verden på nett. Anonymkode: e6028...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #24 Del Skrevet 6. september 2024 Du får samme svar som forrige gang du skrev om han TS..... Dette er ikke en fyr med seriøs interesse for et sunt, langvarig forhold med deg. Cut your losses. Anonymkode: 8f753...411 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #25 Del Skrevet 6. september 2024 Damer, ro dere ned! Jeg er mann, har datet endel, men svarer ikke med en gang på meldinger endel ganger fordi: Jeg har tid med barna Jeg trener Jeg konser på jobb Men merker meg at mange synes raskt svar er viktig og vil fremover kanskje si fra om jeg er opptatt og si fra når jeg svarer. Anonymkode: 9fc8c...224 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 6. september 2024 #26 Del Skrevet 6. september 2024 Ikke send han noe før han gjør det. Er man gira på noen, så svarer man raskt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. september 2024 #27 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skjønner ikke at folk orker å prøve å etablere relasjoner basert på meldinger. Selv har jeg ikke varsler på hverken snapchat, insta eller messenger. Anonymkode: a8d23...655 Noen ganger er det nødvendig for å kunne etablere en relasjon. Jeg trenger å føle meg trygg på han, før jeg kan møte han. Det er mange veier til Rom 😄. Noen er mer utadvendte enn andre, mens noen ikke. Begge deler er fullt forståelig. Ikke gøy å gå på date, om man ikke klarer å få fram et eneste pip 😂. Noen mennesker er veldig sjenerte av natur. Så er det utallige måter å bli kjent på 😄. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #28 Del Skrevet 6. september 2024 Tja. Kjæresten min er pålogget på messenger hele tiden, men han er på jobb eller opptatt med barn, fritidsaktiviteter, trening etc. Jeg kan gå timer uten respons på masse ræl jeg sender. Er det derimot noe viktig så svarer han alltid. Han var klar tidlig på at messenger er uviktig. Viktige ting prater vi om på tlf/face to face. Men i starten var han veldig på for å trygge meg på at han var all in da. Anonymkode: dc7fc...a40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 6. september 2024 #29 Del Skrevet 6. september 2024 Synes det er mye feil på messenger om dagen, både angående å vises som pålogget og varsler om meldinger. Når det er sagt, hvis det var veldig lang tid uten at han leser eller svarer, er han neppe interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #30 Del Skrevet 6. september 2024 Damer, dere tar feil! Etter en lang dag har jeg tid å svare på kvelden. Jeg kan være kjempeinterresert, men vil bare ikke bli avbrutt! Særlig i innledende fase. Ikke om det er konkrete spørsmål om å møtes kjappt e.l. Litt overrasket over hvor viktig dere synes det er. Jeg ville ikke virke desp, derfor svarer ikke med en gang. Hmm Anonymkode: 9fc8c...224 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #31 Del Skrevet 6. september 2024 Om han svarer eller ikke, så er vel ikke det så viktig.. Det som er viktig her er vel at dere er forskjellige🤷♀️ Si det til han.. Anonymkode: 2ed59...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #32 Del Skrevet 6. september 2024 Regner med at han prøver å være kostbar og ikke for på Men hadde gått lei fort Anonymkode: f824f...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #33 Del Skrevet 6. september 2024 Her er det folk som åpenbart burde lære seg litt mer om hvordan aktivitet funksjonen på Messenger fungerer. Anonymkode: de34e...3d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 6. september 2024 #34 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du vet han ikke nødvendigvis er pålogget selv om det ser slik ut? Ikke sikkert han har på varsler heller. Jeg mener kvinner har et urealistisk krav til hvor tilgjengelig man skal være på some til enhver tid. Alle er ikke konstant pålogget... Anonymkode: c8eda...896 Dette. Med mindre du ser at han har lest meldingen og han ikke svarer så har han mest sannsynlig logget av før du sendte meldingen. Messenger kan vise grønt lenge etter at man faktisk har logget av. Er dette noen du har møtt? Ellers så blir mange også lei av mye meldinger uten å møtes. Ellers så er det muligheten at han ikke er så veldig interessert selvfølgelig. Eller dere er bare veldig ulike på det å ha kontakt. Og da må du vurdere om det er noe du kan leve med, eller om det blir et problem for deg. Husk at du kan velge bort han i like stor grad som han kan velge bort deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #35 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Damer, ro dere ned! Jeg er mann, har datet endel, men svarer ikke med en gang på meldinger endel ganger fordi: Jeg har tid med barna Jeg trener Jeg konser på jobb Men merker meg at mange synes raskt svar er viktig og vil fremover kanskje si fra om jeg er opptatt og si fra når jeg svarer. Anonymkode: 9fc8c...224 Fortsatt singel? Anonymkode: e7c70...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 6. september 2024 #36 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg takler ikke folk som er så needy på svar hele tiden. Sykt glad jeg traff mannen min før man hadde smarttelefoner 😐 Det er feks ekstremt mange ting man kan holde på med som gjør at man klarer å lese meldinger, men ikke kan svare. Kanskje man ikke er i humør til å svare, kanskje man har mat på fingrene, man er ute med hunden eller hva som helst. Om det er veldig viktig kan du vel ringe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #37 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og med seint, så mener jeg ikke seint på kvelden. Her mener jeg at du kan tekste et par meldinger med en mann, svarer i utgangspunktet raskt, men så går det lenger tid mellom svarene. Hvordan tolker DU den? F.eks å sende på messenger, ser jo når han er aktiv, så sender du en melding før han logger av, og så logger han av uten å svare??? Da tenker jeg; Hva faen? Hvorfor ikke gidde å svare, eller i det minste si ifra eller unnskylde seg for at man logger av??? Meldingen kan jo inneholde noe viktig?! Og jeg freaker ut her nå. Sendte han en hyggelig nattamelding, og så ingen svar tilbake 😳 Han var jo varm på meldinger i går, og nå i dag, ingenting. Anonymkode: 5b813...8ba En av to ting: enten har han flere damer på agendaen...eller så vil han ikke gi deg store forhåpninger...... Anonymkode: fa1fe...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #38 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han tekster med flere og du er kun ment som et middel til å få oppmerksomhet. Med andre ord han er useriøs og egentlig ikke interessert. Gå videre du. Finn deg en som virkelig bruker tid på å bli kjent med deg. Anonymkode: 3b59b...a20 Hehe, dette svaret er så utrolig kvinneguiden. Den minste motstand så løp! Anonymkode: 4b76f...c41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 6. september 2024 #39 Del Skrevet 6. september 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje du bør ta det i verste mening. Det betyr ikke at du ikke kan finne ei utrolig fin dame, men det er ikke sikkert akkurat henne her, er hun. Spørs litt på livsstilen hennes også da 😅 Noen har jo mindre tid Anonymkode: 338b1...300 Å finne damer er ikke noe problem. Planen var å holde meg borte fra damer en stund til, men så møtte jeg henne... Jeg vet jo strengt tatt ikke om dette er en drømmedame, men hun er såpass interessant at jeg i alle fall har lyst til å bli bedre kjent med henne. Tipper alt blir klarere når jeg endelig får møtt henne igjen og snakket med henne. Chatting er definitivt ikke veien å gå her nei 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 6. september 2024 #40 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (På 6.9.2024 den 0.04): Han tekster med flere og du er kun ment som et middel til å få oppmerksomhet. Med andre ord han er useriøs og egentlig ikke interessert. Gå videre du. Finn deg en som virkelig bruker tid på å bli kjent med deg. Anonymkode: 3b59b...a20 Hva vet du om det? Ingenting!! Hun må slutte å stalke han som hun gjør, følge med på når han er pålogget etc., ikke nødvendigvis slik at han er aktiv med telefon eller pc etc., fordi hun ser han som pålogget. Mest sannsynlig er han svært opptatt, har da ikke tid til å skrive. Hun må høre på hva han skriver når han skriver, ikke tolke hva det kan være når han ikke skriver. Gir ingen mening at han skal si noe en dag, og at hun skal tolke noe annet en annen dag, bare basert på at han står som online (noe folk kan gjøre uten at det betyr at de er aktive online). Hun må altså jekke egne forventninger ned til et realistisk nivå, å følge med slik hun nå gjør er ikke sunt for henne, så bør hun legge mest i hva som sies når de kommuniserer. Kommuniserer han interesse, ja da har han det og hun må slutte å overtenke og lage sine egne katastrofetanker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå