Gå til innhold

Mennesker som er hjemme hele dagen og har tid til husarbeid da, men begynner hver kveld istedenfor..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk som støvsuger om natten gjør det fordi de er hensynsløse. Ikke fordi de er syke og kun virker om natten. Folk som fungerer normalt oppi toppen vet at naboene ikke får sove om de starter støvsugeren eller vaskemaskinen, og gjør det dermed fordi de driter i naboen, eller liker å plage andre mennesker. Vil de bråke om natten, så må de bo i enebolig.

Anonymkode: f02be...c91

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk som støvsuger om natten gjør det fordi de er hensynsløse. Ikke fordi de er syke og kun virker om natten. Folk som fungerer normalt oppi toppen vet at naboene ikke får sove om de starter støvsugeren eller vaskemaskinen, og gjør det dermed fordi de driter i naboen, eller liker å plage andre mennesker. Vil de bråke om natten, så må de bo i enebolig.

Eller er søvnige studenter som nylig har flyttet ut for seg selv fra enebolig, og ikke tenker på at naboer hører støvsugeren...

Sto opp og skulle ha meg et glass vann her i tre-tiden for noen netter siden, snublet i en flyttekasse, knuste glasset, og tenkte ikke over at det var et dårlig tidspunkt å støvsuge opp glasset på, før neste dag når jeg hørte naboens dusj. Beklager til naboene mine, som sikkert også hørte dunket av at jeg ramlet, knaset av glasset, etterfulgt av "Faen!".  

Anonymkode: d8f1a...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er nok ofte noe psykisk utenfor normalen som er forklaringen. Mange med psykiske utfordringer finner natten utfordrende. Da er de urolige, finner ikke roen og må ha noe å gjøre. På dagtid, når det er dagslys og aktivitet rundt den finner de mer fred, og klarer dermed å hvile eller sove. 

Anonymkode: c0381...8dd

det første du skriver er helt rett, men for meg er det helt motsatt. dagtiden er kjip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eller er søvnige studenter som nylig har flyttet ut for seg selv fra enebolig, og ikke tenker på at naboer hører støvsugeren...

Ungdommer er jo litt "hensynsløse", gjerne, men kan skylde på at de er umodne og kun er vant til å tenke på seg selv, og har fått lov til å bråke hjemme.

Men TS hadde gjerne nevnt det i startinnlegget hvis det var snakk om 17-21-åringer

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er B-menneske og gjør lite aktivitet fra morgenen. Først er det kaffe og frokost,så se reprise av god morgen Norge,så på butikken. Så har klokka blitt 15 og jeg begynner å lage middag. Etter det blir klokka 17 før jeg begynner med noe i huset utover hele kvelden. Det er en bra dag når jeg går hjemme. 

Anonymkode: c11a8...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Å, så irriterende! Det er ikke noe stoffer inne i bildet da? Folk som tar amfetamin kan bli opphengt i å ordne ting.

Anonymkode: e5ff9...000

Herregud 😂😂😂😂 Noen har helt fucka døgn rytme, andre bruker strøm når den er billig. Du hoppet rett til rusmisbruk

Anonymkode: f80d0...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...