Gå til innhold

Hvor reellt er det at damer ligger rundt i 20-årene og deretter finner en helt annen type fyr i 30-årene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå overdriver dere. 

Anonymkode: d7def...e89

Nei dessverre. Jeg synes det er ufattelig trist med dem det gikk så galt for.

Veldig hyggelig å treffe igjen de veldig stille gutta fra skolen da, og så var de voksne trygge menn som så meg rett i øynene og pratet i vei med stor selvtillit og trygghet. 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Nei dessverre. Jeg synes det er ufattelig trist med dem det gikk så galt for.

Veldig hyggelig å treffe igjen de veldig stille gutta fra skolen da, og så var de voksne trygge menn som så meg rett i øynene og pratet i vei med stor selvtillit og trygghet. 🥰

Det går galt for noen, men kan avkrefte at det har gått dårlig med alle de populære jeg gikk på trinn med. 

Dere generaliserer. Å nerder trenger ikke være snille. Jeg var sammen med en nerd på vgs som snakket stygt om en jeg ble venn med i etterkant uten noen som helst grunn. Han sa ofte kommentarerer, hun er har blitt så rund, han der er så rar. Han har det gått bra med når det kommer til utdanning, men utsendemessig er desverre en av populærgutta for evig høyest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn gjør også dette. Jeg pulter rundt i 20-årene, også i starten av 30-årene fant jeg en yngre og konservativ kvinne jeg giftet meg med. Vinn-vinn. Pose og sekk.

At noen kvinner gjør det samme ser jeg på som selvsagt. Man er sin egen lykkes smed. You do you!

Anonymkode: 89df7...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det går galt for noen, men kan avkrefte at det har gått dårlig med alle de populære jeg gikk på trinn med. 

Dere generaliserer. Å nerder trenger ikke være snille. Jeg var sammen med en nerd på vgs som snakket stygt om en jeg ble venn med i etterkant uten noen som helst grunn. Han sa ofte kommentarerer, hun er har blitt så rund, han der er så rar. Han har det gått bra med når det kommer til utdanning, men utsendemessig er desverre en av populærgutta for evig høyest. 

Det sa vi heller ikke, og heller ikke at alle upopulære gutter blir populære menn.

Aner forsåvidt hellet ikke om de jeg traff som lykkelige og trygge familiemenn noen gang rotet rundt og hadde mye ons, om det er noe man regner som nødvendig for å "ha blitt vellykket mann", men de var nå iallefall gift og hadde barn, og virket veldig trygge og tilfreds med livet. Veldig hyggelige møter! 

Mest populære gutten på skolen min er advokat i dag. Årsaken til at han var så populær var at han var utrolig grei å prate med, i tillegg  til at han var skjønn, men det var nok også litt basert på at han oppførte seg veldig skjønt. Han hadde veldig pene og vennlige øyne. Altså populær ut fra personlighet, som selvfølgelig ikke bare forvitret bort, fordi det var og er hvordan han ER som person. Han var en veldig hyggelig gutt som  er blitt en veldig hyggelig mann. 

De det tenderer mer til å ha gått galt med var gutta man beundret litt for å være frekke og tøffe de årene vi jenter ikke våget annet enn å gjøre som de voksne sa. Forhåpentligvis har det gått bra med de fleste av disse også, men ikke med alle tydeligvis. 

Nå hadde vi vel egentlig bare en gutt i klassen som jeg tenker hadde en personlighet som gjorde ham lite populær, helt og fullt basert på personlighet, og han vet jeg faktisk ingenting om videre. (Pesonlighet som i negativ, furten, koste seg med at andre fikk problemer, baksnakking og lignende.) Han forsvant liksom off grid, men jeg antar at han ikke plutselig ble en herlig solstråle for å si det slik. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å følge med på hva folk man gikk på skole sammen med ble til?

Jeg vet ikke slikt om en eneste person som ikke er i min vennegjeng på 8-10 stykker. Har glemt navnet på 90% av dem, da jeg aldri tenker på dem.

Anonymkode: 89df7...4b1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det her er så sant!!! 

Anonymkode: c94d9...ced

Trolltunge skrev (5 timer siden):

Ikke helt usant dette. En del av de kule og tøffe gutta jeg gikk på skole med ble litt for kule. Stoffer og festing. Vet at ene sitter i fengsel og en annen ble narkoman og bor i sosialbolig. 

Så har jeg også truffet noen av de gutta som var veldig usynlige i skoletiden, og jevnt over har de blitt flotte og stødige menn med familie og god jobb. 

Trolltunge skrev (3 timer siden):

Det sa vi heller ikke, og heller ikke at alle upopulære gutter blir populære menn.

Aner forsåvidt hellet ikke om de jeg traff som lykkelige og trygge familiemenn noen gang rotet rundt og hadde mye ons, om det er noe man regner som nødvendig for å "ha blitt vellykket mann", men de var nå iallefall gift og hadde barn, og virket veldig trygge og tilfreds med livet. Veldig hyggelige møter! 

Mest populære gutten på skolen min er advokat i dag. Årsaken til at han var så populær var at han var utrolig grei å prate med, i tillegg  til at han var skjønn, men det var nok også litt basert på at han oppførte seg veldig skjønt. Han hadde veldig pene og vennlige øyne. Altså populær ut fra personlighet, som selvfølgelig ikke bare forvitret bort, fordi det var og er hvordan han ER som person. Han var en veldig hyggelig gutt som  er blitt en veldig hyggelig mann. 

De det tenderer mer til å ha gått galt med var gutta man beundret litt for å være frekke og tøffe de årene vi jenter ikke våget annet enn å gjøre som de voksne sa. Forhåpentligvis har det gått bra med de fleste av disse også, men ikke med alle tydeligvis. 

Nå hadde vi vel egentlig bare en gutt i klassen som jeg tenker hadde en personlighet som gjorde ham lite populær, helt og fullt basert på personlighet, og han vet jeg faktisk ingenting om videre. (Pesonlighet som i negativ, furten, koste seg med at andre fikk problemer, baksnakking og lignende.) Han forsvant liksom off grid, men jeg antar at han ikke plutselig ble en herlig solstråle for å si det slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker veldig logisk. Ungdom er tid for lek og moro. Voksenlivet har andre krav, man lærer seg selv å kjenne og vet hvem man vil ha - og ikke.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...